قیمت آجر فشاری سوراخ دار ساده ملایر

آجرهای فشاری انواع گوناگون و مختلفی را به جهت خرید و استفاده دارند که یکی از این نوعها آجر فشاری ساده است و شما می توانید با مراجعه به مراکز معتبری که در خصوص خرید آجر فشاری فعال هستند خرید خود را انجام دهید و توجه داشته باشید که این خرید را به جهت حساس بودن کار این آجر در ساختمان سازی از معتبر ترین مراکز موجود انجام دهید تا از نظر کیفیتی، اطمینان لازمه را داشته باشید.

یکی از بهترین و مناسب ترین ویژگی ای که آجر فشاری را از دیگر مصالح همچون آجر لفتون به جهت استفاده متمایز کرده است این است که آجرهای فشاری در برابر عواملی از جمله رطوبت و تغییرات دمایی بسیار مقاوم عمل می کنند و همین امر سبب شده است تا از این مدل آجرها در نواحی مرطوب به طور زیادی استفاده کنند.

آجرهای فشاری از مقاومت فیزیکی بسیار بالایی برخوردار است و قیمت آجر فشاری ساده مناسب هم می باشد و در مقابله با دیگر آجرها بسیار مقاوم تر است و همچنین این مدل آجرها از نظر ظاهری شکلی شبیه به سنگهای معدنی و طبیعی دارند.

و در خصوص نحوه محاسبه استحکام آجرها بایستی بدانید که اسحکام این مدل آجرها بر حسب چگالی آنها محاسبه می شود که در آجرهای فشاری این میزان چیزی بین ۱۵۰۰ تا ۱۶۰۰ کیلوگرم بر متر مکعب است.

ویژگی دیگری که آجرهای فشاری برای استفاده دارند این است که میزان جذب آب بسیار بالایی را دارند و همین امر سبب شده است تا از این مدل آجرها بتوانید در هر زمان از سال که مدنظرتان است استفاده لازم را ببرید.

 

آجر فشاری سوراخ دار

وزن پایین و تحمل فشار بالای آجر لفتون تهران فشاری سوراخ دار این محصول را به یک کالای مناسب برای صنعت ساختمان سازی تبدیل نموده است.

استفاده از این محصول در ساختمان می تواند با افزایش خاصیت ضد سایش کمک شایسته‌ای به استحکام دیوارها نمایند.

به علت جذب بسیار پایین آب درون این اجرا برای نما کاملاً مناسب خواهد بود و می‌تواند به خوبی برای این امر مورد استفاده قرار گیرد علاوه بر مزایای که استفاده از این محصول برای ایجاد مقاومت و استحکام در ساختمان خواهد داشت زیبایی این محصول بسیار چشمگیر و چشم نواز خواهد بود.

قیمت آجر فشاری سوراخ دار ساده ملایر

با توجه به مواد اولیه ای که در ساخت آجر فشاری سوراخ دار به کار می رود این با آجر دارای کیفیت بالایی می باشد که بدون آسیب رساندن به محیط زیست به عنوان یک کالای سالم مورد استفاده قرار می گیرد.

ابعاد مختلفی برای این آجر در بازار وجود دارد و به طور معمول رنگ آنها به شکل زرد و قرمز می باشد نمونه هایی از رنگ قرمز این محصول می تواند جلوی منحصر به فردی برای فضاسازیهای داخلی و خارجی ایجاد کند.

برای منازلی که در بافت سنتی ساخته یا بازسازی می شوند استفاده از آجر فشاری سوراخ دار برای نما توصیه شده است تا با حفظ بافت سنتی شهر بتوانند منظره های زیبا ایجاد نمایند.

استفاده از آجر سوراخ دار برای بالا بردن استقامت و استحکام محیط از لزوم بالایی برخوردار است به علت وجود این سوراخها در بدنهاجر منات به میانه این محصول کرده و می تواند به خوبی باعث ایجاد قدرت و تحمل بالا در دیوار کرد.

 

آجرفشاری ملایر

به دلیل بالا بودن مقاومت این نوع آجر بیشتر در پی ساختمان استفاده می‌شود و فونداسیون ساختمان  و جذب آب بالایی که دارد به همین دلیل چسبندگی زیادی با ملات سیمان ایجاد می‌کند همان‌طور که عنوان شد آجر فشاری جزء مصالح اصلی ساختمان است که در ملایر نیز فرآیند تولید این آجر انجام می‌شود در ملایر فرآیند تولید آجر هیچ فرقی با یکدیگر کارگاه های تولیدی ندارند فقط بستگی به نوع خاک یا همان خشت و خاک رس به کار رفته ‌همراه آب است و به کیفیت جداسازی و فرآیند تولید آن برمی‌گردد که در تقسیم‌بندی انواع آجر از درجه یک تا درجه سه می‌باشد که بسته به نوع خاک رسی که در فرآیند تولید خاک استفاده می شود و زمان پخت آجر کیفیت آجر متفاوت می‌باشد.

قیمت آجر فشاری سوراخ دار ساده ملایر

در درجه یک و درجه دو با توجه به نوع خاک رس که در آجر فشاری ملایر استفاده می‌شود و زمان پخت و میزان جذب آب پایین‌تری  که دارد و باعث کیفیت بالاتر و شکنندگی پایین‌تری این نوع آجر شده است  و در دیوارهای بیرونی یا پی ساختمان بیشتر کاربرد دارد ولی در درجه سه با توجه به این‌که خاک رسی که در آن استفاده می‌شود کیفیت زیادی ندارد و زمان پخت کوتاه‌تری دارد پس مقاومت آن کمتر است و جذب آب آن بیشتر می باشد و بیشتر در دیوارهای داخلی ساختمان استفاده می شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا