فروش پارچه فاستونی عمده درجه یک

فاستونی یک نوع پارچه ی پشمی نخی یا ساده می باشد که مواد اولیه استفاده شده در آن پلی استر، پشم و کرک می باشد و برای دوختن انواع دامن، شلوار، کت و مانتو مورد استفاده قرار می گیرد. در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی بیشتر این پارچه بپردازیم.

همان طور که در بالا هم اشاره شد عوامل متعددی در قیمت پارچه فاستونی درجه یک می تواند تاثیر گذار باشد. پارچه فاستونی در ابتدا در بوستون آمریکا تولید شده است و بعد در ایران و در شهر اصفهان برای اولین بار تولید و مورد استفاده قرار گرفت. عرض این پارچه در حالت عادی صد و پنجاه سانتی متر است که می تواند در وزن و طرح های متفاوت تولید شود. از موارد مورد اهمیت در یک پارچه فاستونی خوب میزان پشم به کار رفته در آن است.

پشم یکی از الیاف های مقاوم به حساب می آید که هوای متراکم را خود جا می دهد و سبب می شود بدن در برابر تغییر دما مقاوم باشد همچنین پشم در برابر رنگ پذیری بسیار عالی می باشد و در برابر نور خورشید مقاوم می باشد که هر کدام از این موارد در قیمت پارچه تاثیر زیادی دارد.

حتما این جمله را از قدیم شنیده اید که می گویند هیچ جنس ارزان قیمت بی حکمت نمی باشد در رابطه با پارچه فاستونی هم صدق می کند زیرا اصل این پارچه از الیاف بسیار مرغوبی تهیه شده است و به همون نسبت در قیمتش هم تاثیر می گذارد. شما هنگام خرید باید حتما توجه داشته باشد که جنسی که دارید خریدار می کندکیفیت مطلوب را دارد یا خیر، متاسفانه اگر مردم به این نکته توجه نمی کنند که کیفیت بسیار مهم تر از موارد دیگر می باشد. امروزه به دلیل زیاد شدن جنس چینی و تولید این نوع پارچه ها با جنس نا مرغوب و هزینه کم سبب شده که برخی مردم در انتخاب خود اشتباه کنند.

 

پارچه فاستونی عمده

یکی از متداول ترین پارچه هایی که برای دوخت لباس استفاده می شود پارچه فاستونی است. شاید برایتان سوال باشد که این پارچه متری چند می باشد، باید بدانید که قیمت گذاری این نوع محصول همان طور که قبلا بیان شد بر اساس متریال پارچه می باشد. این محصول در انواع رنگ ها و طرح ها مثل مدل راه راه و چهارخونه تولید می شود.

باید بدانید که چند سال اخیر به علت بالا رفتن قیمت پشم و افزایش قیمت این پارچه، برخی از تولید کنندگان پارچه های مشابه فاستونی تولید کردند که بیشتر از جنس پلی استر و ویسکور می باشد، انعطاف پذیری و دوام آن ها بسیار کمتر است و به همان نسبت هم قیمت کمتری دارد. پس اگر کیفیت براتون مهم می باشد حتما در خرید و انتخاب خود دقت کنید.

فروش پارچه فاستونی عمده درجه یک

خوشبختانه کشور ما در تولید پارچه فاستونی عمده هر روز در حال پیشرفت است و این پارچه در جهان زبانزد می باشد. شما می توانید این پارچه ها را به صورت عمده و جزئی از بهترین تولید کنندگان در ایران خریداری کنید همچنین اگر به دنبال پارچه های اصل فاستونی با درجه کیفی بالا و قیمت های مناسب هستید.

۹۹ می توانید با خیالی آسوده از این سایت خریداری کنید زیرا تمام محصولات خود را با ضمانت ارائه می دهد.

کارخانه ی نساجی ایران یکی از بهترین تولید کنندگان پارچه فاستونی می باشد. خرید و فروش پارچه در ایران بخاطر جنس مرغوب و درجه یکی که دارد بسیار زیاد است و به دلیل خصوصیات آن بهترین گزینه برای دوخت لباس رسمی می باشد. از پارچه فاستونی که در آن پشم شیشه به کار رفته است.

 

پارچه فاستونی فروش

همانطوری که می دانید انواع مختلف پارچه در کارخانه های نساجی تولید می شوند و کابردهای زیادی در زندگی انسان دارند. یکی از پارچه های محبوب و شیک در میان مردم، پارچه فاستونی و پارچه کودری جدید می باشد که مراکز زیادی آن را با قیمت مناسب به فروش می رسانند.

جالب است بدانید که پارچه های فاستونی از بازار فروش بسیار بالایی برخوردار هستند و بخشی از پارچه های تولید شده در ایران به کشورهای خارجی صادر می گردد و ارز آوری خوبی برای کشور ما به همراه دارد.

فروش پارچه فاستونی عمده درجه یک

پارچه فاستونی فروش متنوعی دارد در حال حاضر انواع مختلف پارچه های فاستونی با رنگها، طرحها و جنسهای مختلف در بازار به صورت حضوری و اینترنتی به فروش می رسند. اگر به دنبال مرکزی هستید تا این نوع پارچه را با قیمت مناسب و کیفیت عالی عرضه کند می توانید به فروشگاه اینترنتی ما مراجعه کنید.

تیم فروش ما برای مشتریان شرایط ویژه ای را در نظر گرفته است که اگر از سایت ما پارچه فاستونی را خریداری کنید، از آنها بهره مند خواهید شد. برای خرید از سایت ما فرم ثبت سفارش را پر کنید تا همکاران ما در اسرع وقت کالای مورد نظر را در هر نقطه از ایران به شما تحویل دهند

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا