فروش بلور پایه دار دست ساز رنگی مشهد

معمولاً پر کاربرد ترین و پر استفاده ترین ظروف بلور که برای پذیراییها استفاده می شود استکانها، فنجانها، لیوانها، قندانها و شکلات خوری پایه دار می ‌باشد که در انواع پایه دار و بدون پایه دار بازار عرضه می‌شوند.

ظروف بلوری که لب طلایی می باشند به علت زیبایی منحصر به فردی که دارند طرفدار زیادی دارند.

برای تشخیص ظروف بلوری از کریستال می‌ توان با انگشت به ظروف ضربه زد اگر ظروف کریستال باشد صدای ایجاد شده از آن مانند صدای  ظریف می باشد ولی بلعکس اگر ظروف بلوری باشد صدای ظریفی نخواهد داشت.

برخی از ظروف به صورت دست ساز می باشند که معمولا ظروف فروش بلور پایه دار دست ساز بدون جعبه و بسته بندی هستند.

معمولا ظروف بلوری مانند قندان، آجیل خوری، میوه خوری و شکلات خوری و غیره پایه دار می باشند.

ظروفهای بلوری دارای لبه ضخیمی می‌ باشند که این ضخیم بودن سبب بالا رفتن دوام ظروف می شود.

ظروف بلوری مانند ظروف کریستال هیچگونه حبابی ندارند و از آنجایی‌ که ظروف کریستال قیمت بسیار بالایی دارند و بسیاری از افراد بودجه ی کافی برای خرید این ظروف را ندارند می توان به جای ظروف کریستالی، ظروف بلوری را خریداری کرد زیرا قیمت ظروف بلوری کمتر می باشد و علت ارزان تر بودن آن این است که ظروف بلوری ظرافت و درخشندگی کمتری نسبت به ظروف کریستال دارند.

ظروف بلوری به راحتی با تمام وسایل منزل شما ست می شوند و استفاده از آنها به عنوان دکوری بر زیبا تر شدن وسایل منزلتان می افزاید.

 

بلور پایه دار مشهد

در غرب کشور یعنی شهر مشهد یکی از فعال ترین تولیدیهای بلور پایه دار قرار دارد که بخش از نیاز کشور به این محصول را مرتفع نموده است.

استفاده و نگه داری از این ظروف نیازمند رعایت مواردی چون قرار ندادن آنها در ماشین ظرفشویی، نریختن مواد و مایعات داغ در داخل آنها، قرار ندادن آنها در کنار هم، جا به جا نکردن سریع ظروف یعنی آرام تکان دادن آنها، عدم کشیدن آنها روی سطوح مختلف به خصوص سطوح زبر، عدم استفاده از مواد چرب در داخل آنها، شستشوی این ظروف به آرامی و با حوصله، قرار ندادن آنها در برابر حرارت به خصوص مایکروفر و آتش و شستن آنها با موادی که دارای آمونیاک مایع هستند می باشد که تاثیر زیادی در افزایش عمر آنها دارد.

فروش بلور پایه دار دست ساز رنگی مشهد

این ظروف در استفاده ی دراز مدت درخشندگی خود را از دست می دهند که برای رفع کدری بلور پایه دار مشهد شما می توانید از یک لیمو ترش استفاده نمایید، برای این کار یک عدد لیمو ترش تازه را برش داده و به آرامی روی تمای سطح ظرف بکشید و با آب ولرم آن را شستشو دهید، همچنین برای رفع خط و خش به وجود آمده روی محصول در گذر زمان می توانید از خمیر دندان استفاده نموده و به آرامی روی شیارها و خطهای ایجاد شده بکشید و سپس آبکشی نمایید.

بلور پایه دار رنگی

امروزه بلورها نیز دارای طرحها و رنگهای خاص و به خصوصی شده اند و نسبت به گذشته تنوعات بسیاری پیدا کرده اند.

اگر شما نیز از آن دسته از افراد علاقه مند به این نوع ظروف می باشید می توانید این مطلب را تا انتها مطالعه کنید و اطلاعات مفیدی را درباره ی آنها به دست آورید.

ظروف بلوری به شکلهای مختلف تولید می شود بعضی از این ظروف توسط دستگاه ها تولید شده و بعضی از آنها در کارگاه ها به شکل دستی تهیه می شوند.

درکارگاه ها و کارخانه هایی که این ظروف را تهیه می کنند کوره هایی وجود دارد که باید حرارت بسیاری داشته باشند و تولید کنندگان بلور و شیشه را به صورت خام درون این کوره ها قرار می دهند تا نرم شوند و بتوانند آنها را به شکل دلخواد در آورند.

فروش بلور پایه دار دست ساز رنگی مشهد

در کارگاه های تولید بلور پایه دار رنگی دستی پس از در آوردن بلور یا شیشه از کوره آن را به وسیله ابزار مخصوص و به کمک هنر فرد سازنده شکل داده و تبدیل به ظروف زیبا و کاربردی می کنند.

همه مشتریان عزیز می توانند با مراجعه به سایت ما انواع ظروف بلور پایه دار و بدون پایه را در مدلهای رنگی و بی رنگ مشاهده نمایند و همچنین با بررسی و مقایسه ظروف مسی پایه دار با یکدیگر پس از تصمیم گیری انتخاب خود را ثبت کرده و سفارش دهی را توسط سایت انجام دهند.

همچنین خریداران عزیز می توانند با خرید این کالا از سایت ما یک خرید مستقیم انجام داده و با حذف افراد واسطه هزینه کم تری پرداخت نموده و خرید مقرون به صرفه تری داشته باشند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا