هواوی رسما ۱۵ شهریور از سری میت ۵۰ پرده برمی‌دارد

هواوی بالاخره اعلام کرد که در تاریخ ۶ سپتامبر مصادف با ۱۵ شهریور از گوشی‌های هوشمند خانواده میت ۵۰ رونمایی می‌کند.

موبنا هواوی آماده است تا در چین از نسل بعدی گوشی‌های پرچمدار خود موسوم به سری میت ۵۰ پرده بردارد. این شرکت حالا رسما اعلام کرده که در تاریخ ۶ سپتامبر (۱۵ شهریور) از تلفن‌های هوشمند آتی خود رونمایی خواهد کرد.

غول فناوری چین می‌گوید طبق برنامه‌ریزی در تاریخ ۶ سپتامبر مصادف با ۱۵ شهریور خانواده گوشی‌های میت ۵۰ را در بازار محلی خود معرفی می‌کند. با این حال، فعلا اطلاعاتی درباره قابلیت‌های کلیدی و مشخصات فنی این دستگاه در دسترس نیست.

هواوی میت ۵۰ چهار مدل خواهد داشت

پیش‌تر در شایعات آمده بود که این خانواده می‌تواند چهار مدل داشته باشد: میت ۵۰، میت ۵۰s، میت ۵۰ پرو و میت ۵۰ RS ادیشن. قلب تپنده میت ۵۰ اسنپدراگون ۸۸۸ خواهد بود که البته فقط از ۴G LTE پشتیبانی می‌کند. مدل پرو از Kirin 9000S و میت ۵۰s از اسنپدراگون ۷۷۸G بهره خواهند برد.

 

هواوی رسما 15 شهریور از سری میت 50 پرده برمی‌دارد

در این میان فقط Kirin 9000S یک پردازنده جدید است که هنوز معرفی نشده. با این حال، با توجه به اسمش باید منتظر نسخه دستکاری‌شده‌ای از Kirin 9000 باشیم. مدل ۹۰۰۰ آخرین چیپست پرچمدار هواوی بود که به خاطر تحریم‌های آمریکا دیگر نتوانست به نسل بعدی ارتقا پیدا کند.

گزارش‌ها می‌گویند این خانواده از نمایشگر OLED شرکت BOE استفاده می‌کند. مدل پایه نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی و مدل‌های رده بالاتر از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی برخوردار می‌شوند. این سری همچنین مثل سایر گوشی‌های هواوی به سیستم عامل هارمونی اواس ۳.۰ مجهز شده که البته در چین با نام HongMeng OS شناخته می‌شود.

هواوی از زمان اعمال تحریم‌های ایالات متحده با مشکلات زیادی در عرضه محصولات جدید خود روبرو بوده و بخش بزرگی از سهم بازارش را از دست داده است. اما این شرکت هنوز به عرضه دستگاه‌های جدید ادامه می‌دهد و به شیوه‌های مختلف سعی دارد پاسخگوی عطش طرفداران خود، به‌خصوص در بازار چین باشد. اکنون باید منتظر بمانیم تا ببینیم این شرکت در تاریخ ۱۵ شهریور چه غافل‌گیری‌هایی را برای ما ترتیب داده است.

 منبع: دیجیاتو

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا