رسیدگی بیشتر به بیماران با کمک عینک هوشمند

سرویس سلامت همگانی انگلیس اخیرا از آزمایش عینک‌های هوشمندی که به پرستاران کمک می‌کند تا بتوانند با بیماران ارتباط بیشتری داشته باشند، خبر داده‌اند.

موبنا – سرویس سلامت همگانی انگلیس از توسعه عینک‌هایی خبر داده است که پرستاران می‌توانند هنگام بازدید خانگی از بیماران از آن استفاده کنند تا به راحتی اطلاعات بیماران را با همکاران خود در بیمارستان به اشتراک بگذارند تا دیگر نیاز نباشد بیماران برای ویزیت یا مشاوره به بیمارستان مراجعه کنند. این هدست واقعیت مجازی می‌تواند اطلاعات حاصل از قرار ملاقات را مستقیما به سوابق الکترونیکی فرد در بیمارستان منتقل کند تا میزان مراجعه بیماران به بیمارستان را کاهش دهند.

پرستاران پس از پوشیدن این عینک‌های هوشمند می‌توانند مستقیما فیلم‌های ثبت شده در لحظه را با همکاران خود در بیمارستان به اشتراک بگذارند و نظر آنها درباره رسیدگی به بیماران را جویا شوند. با انجام این کار دیگر نیازی نیست بیماران برای ویزیت و پذیرش به بیمارستان مراجعه کنند چرا که این عینک هوشمند نتایج قرار ملاقات‌ها را مستقیما به سوابق الکترونیکی تبدیل می‌کند تا زمان کارهای اداری وقت‌گیر را کاهش دهند.

سرویس سلامت همگانی انگلیس گفته است قرار است عینک‌های جدید به سبک واقعیت مجازی توسط پرستاران در هنگام بازدید از منزل آزمایش شوند تا مدت زمان صرف شده با بیماران را به حداکثر برسانند.

تخمین زده می‌شود که پرستاران بیش از نیمی از روز خود را صرف وارد کردن دستی داده‌ها و پر کردن فرم‌ها می‌کنند. این عینک شامل تصویربرداری حرارتی برای کمک به ارزیابی چگونگی بهبود زخم‌ها و جراحات است و به کارکنان اجازه می‌دهد فیلم‌های زنده را مستقیما با همکاران خود در بیمارستان به اشتراک بگذارند تا نظر آنها را نیز دریافت کنند.

هدف از توسعه این عینک‌ها این است که به پرستاران زمان بیشتری برای انجام وظایف بالینی مانند چک کردن فشار خون، پانسمان زخم‌ها و ارزیابی نیازهای سلامتی بیمار اختصاص داده شود.

نرم افزار مورد استفاده در این عینک هوشمند “A.Consult ” نام دارد و توسط شرکت “Concept Health” توسعه داده شده است.

 منبع: ایسنا

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا