توپ والیبال پلاستیکی بادی قم

یکی از ورزشهای تیمی ورزش والیبال است که طرفداران زیادی دارد و برای انجام آن به زمین و توپ والیبال نیاز است که جنسهای مختلفی مانند: چرم خام و پلاستیکی دارد و کودکان نیز می توانند توپ نمدی را به عنوان یک کاردستی درست کنند.

اصلی ترین وسیله در بازی والیبال توپ آن است، تصور کنید که اگر توپ سست باشد و نتواند به خوبی روی دست سوار شود و در هنگام پرتاب روی هوا به راحتی تغییر مسیر دهد مناسب نیست یا اگر زمخت باشد موجب آسیب دیدن مچ دست می شود و این والیبال جذابیتهای یک والیبال استاندارد و رسمی را ندارد در نتیجه انتخاب یک توپ والیبال مناسب بسیار مهم است.

شاید این موضوع برای شما جالب باشد که از توپ والیبال در بازیهای داخل سالن، ساحلی و انواع دیگر این بازی استفاده می شود و جنس توری پلاستیکی آن مخصوص محیطهای خارجی ساخته شده است.

علاوه بر اندازه و سایز توپ که در مطلب فوق به آن اشاره شد وزن توپ پلاستیکی والیبال نیز در هنگام خرید آن از مواردی است که باید در نظر داشته باشید و در این بخش قصد داریم تا به بررسی وزن توپهای مختلف والیبال بپردازیم.

توپ والیبال بزرگسالان: وزن توپ والیبال مخصوص افراد بزرگسال بین ۲۶۰ الی ۲۸۰ گرم می باشد.

توپ والیبال نوجوانان: حدود وزن توپ والیبال نوجوانان باید بین ۲۴۰ تا ۲۶۰ گرم قرار داشته باشد.

توپ والیبال ساحلی:  وزن این توپ والیبال که مخصوص والیبال ساحلی ساخته شده است باید بین ۲۶۰ تا ۲۸۰ گرم باشد.

وزن توپ والیبال مناسب برای داخل سالن: توپ والیبالی برای داخل سالن استاندارد و مناسب است که حدود وزن آن بین ۲۶۰ تا ۲۸۰ گرم قرار داشته باشد.

توپ پلاستیکی بادی

از صحبتها و تعریفهای احساسی که در خصوص توپهای فوتبال بگذریم می دانیم که آنها نه تنها در دوران کورکی بلکه در دوران بزرگسالی نیز بوده اند اما اگربخواهیم به طور ویژه به روند ورود آنها به عرصه ورزش بپردازیم باید این افتخار را به آقای لیندان بدهیم فردی بریتانیایی که در سال ۱۸۶۲ همسرش در اثر باد کردن مثانه خوک دچار بیماری ریوی شود الهام گرفته و نخستین توپ لاستیک قابل ارتجاع را توانست به تولید برساندپیدایش و ظهور این توپها باعث شد تا این کشور به تاسیس و پدید ورزشی به نام فوتبال فکر کند و نهایتا اتحادیه انجمن انگلیسی در سال ۱۸۷۲ نخستین توپهای کروی شکل ۲۷ اینج تاریخ را برای مسابقات فوتبال آماده سازی نمود.

توپ والیبال پلاستیکی بادی قم

چنانچه سری به فروشگاه ها و غذفه های اسباب بازی فروشی سطح شهر زده باشید به احتمال بسیار زیاد با توپ پلاستیکی بادی نیز مواجه می شوید به تنوع بسیار گسترده و طیفهای رنگارنگ خود نه تنها نگاه شما بلکه نگاه فرزندتان را که قصد خرید بازی فکری خارجی را دارید معطوف خود می کند اما شاید در آن گوشه و کنار با نمونه ای عجیب روبرو شوید بله توپهای بادی دستگیره دار که بسیاری از سوالات را در ذهن شما ایجاد می کند از جمله اینکه این توپها چگونه ساخته می شوند و چه ویژگیها و کاربردی دارند با ما همراه باشید تا به بررسی این موضوعات بپردازیم.

این توپها با استفاده از پی وی سی مقاوم ساخته می شوند اما در عین حال به دلیل انعطاف و بافت بسیار نرم و ارتجاعی که دارند می توانند برای کودکان زیر ده سال بسیار مطلوب و ایده آل باشند این توپها علاوه بر زیبایی چشمگیر و خارق العاده ای که دارند از توان تحمل بسیار بالایی نیز برخوردار بوده و بیش از ۸۰ کیلوگرم را به راحتی می توانند تاب بیاورند در واقع ویژگی ارتجاعی و قابل انعطاف در این موقع به کمک این توپها می آید تا آنها در اثر پرش ناگهانی یا فشار بیش از حد نترکند.

توپ پلاستیکی قم

شاید اسم توپ پلاستیکی را می شنوید به یاد دوران کودکی و نوجوانیتان بیافتید که بیشتر پسرها با آن خاطره داشتند و امروزه نیز تولیدات این محصول در حوزه های مختلف با اندازه های متفاوت یافت می شود شما می توانید از مراکز خرید مشهد، قم، تهران و غیره آن را در مدلهای مختلف مشاهده کنید و می توان گفت که هیچ اثری از توپهای قدیمی نبوده که این نشان دهنده پیشرفت در این زمینه است.

توپ والیبال پلاستیکی بادی قم

با توجه به نیاز برخی از ورزشکاران همچنین افراد توپ پلاستیکی قم را می توانید مطابق با برندی که می خواهید همچنین در مهم ترین مورد بر اساس کیفیت آن از مراکز معتبر به خصوص ورزشی در قم و غیره تهیه کنید.

یکی از توپهای پلاستیکی که امروزه استفاده می شود توپ پینگ پنگ است که بر اساس نیازی که دارید به عنوان مثال می خواهید آن را برای تمرین، تفریح یا به صورت حرفه ای استفاده کنید متفاوت است جنس توپ پلاستیکی از سلولویید یا پلاستیک است و به صورت استانداردهای جهانی اندازه آن به قطر ۴۰ میلی متر بوده و زمانی که به آن با قدرت نیرو وارد شود سرعت این توپ به ۱۸۰ کیلومتر بر ساعت افزایش پیدا می کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا