قیمت مریم گلی خشک تلخ تهران

امروزه به دلیل مشکلات عدیده ای که در کشور ما ایجاد شده است، سلامت روان کثیری از مردم به چالش کشیده شده و کثیری از مردم هزینه های بسیار می کنند و قرصهای شیمیایی متعددی را مصرف می نمایند تا اندکی آرامش خاطر بگیرند.

اما گیاه مریم گلی اگر در نوع اصل تهیه شود و مصرف گردد، علاوه بر اینکه آرامش خیلی خوبی برای فرد مصرف کننده به وجود می آید، قطعا مقدار زیادی از مواد آنتی اکسیدان در بدن ایشان نیز ترشح خواهد شد و وجود این مواد در بدن، ضامن جلوگیری از ابتلا به یکسری از بیماریهای خاص مثل سرطان و هپاتیت می باشد.

امروزه وجود فواید متعدد و خاص در مریم گلی خشک تلخ همانند پودر آویشن باعث شده تا برخی از افراد فکر کنند که مصرف بی رویه و خارج از اصول این محصول، خطراتی را ایجاد نخواهد کرد در صورتی که این فکر کاملا اشتباه می باشد.

شما باید بدانید که مصرف یک داروی گیاهی حتما یک چارچوب خاص را می طلبد و دریافت مشاوره از یک کارشناس زبده در این زمینه کاملا لازم و ضروری می باشد.

با تحقیق و تفحصی که ما انجام داده ایم، به این نتیجه رسیده ایم که مصرف حدود ۳ فنجان از گیاه مریم گلی در روز می تواند مثمر ثمر واقع شود و در پاره ای از مواقع تا ۶ فنجان در روز نیز مانعی نخواهد داشت.

قیمت مریم گلی خشک

از فواید مریم گلی خشک و عرق نعناع برای کسانی است که مشکل افسردگی دارند که اگر آن را مصرف کنند به بهبود مشکلات خود کمک شایانی می کنند و همچنین خاصیت چشم گیر آن این است که برای بیماران سرطانی نیز بسیار مفید بوده و کسانی که به طور مرتب و همیشگی از مریم گلی استفاده کنند کمتر دچار بیماری خطرناک سرطان می شوند. با اینکه از خاصیتهای زیاد مریم گلی گفتیم اما این گیاه معرکه موارد منعی نیز دارد که باید حتما آن را نیز رعایت کنید به طور مثال کسانی که باردار هستند و یا در دوران شیردهی می باشند بهتر است از خوردن آن امتناع کنند.

قیمت مریم گلی خشک تلخ تهران

بیشتر سن این گیاهان دارویی چند ساله می باشد که عمر خیلی کمی دارند و باید زمانی که کامل می روید آن را بچینید قیمت مریم گلی خشک نسبت به اندازه ی آن که خریداری می کنید متفاوت است و بنا به اندازه و میزان آن قیمت گذاری می شود.

رزماری هم مانند مریم گلی می باشد و تقریبا هر دو به یک اندازه و به طور مساوی خاصیت دارند که در علم سنتی به این دو گیاه خواهر می گویند که در هر منطقه و با هر نوع آب و هوایی می روید و بیشتر در شهرهای کرمانشاه، سمنان و حتی تهران وجود دارد که مردم بعد از اینکه آن را به مقدار زیادی چیدند و آن را خشک کردند و به شکل پودر شده در می آورند و به دست عطاریها می رسانند تا آن را با قیمت مناسب و مقرون به صرفه به فروش می رسانند.

مریم گلی خشک تهران

مریم گلی در افزایش تقویت سیستم ایمنی بدن نیز نقش بسیار مهمی دارد. از ترکیب عسل گون و جوشانده ی این گیاه برای بهبود زخمهای ساق استفاده شده و می توانید  پارچه ای را در دم کرده ی این ترکیب وارد کرده و زخم را با آن بپوشانید. این گیاه به هضم غذا و گوارش کمک بسیاری کرده و ضد تشنج است. مریم گلی از جمله گیاهان دارویی است که تسکین دهنده درد گلو بوده و خواص ضد التهابی و ضدعفونی کنندگی دارد و از این جهت در تسکین گلودرد به اندازه ی داروهای موجود در بازار موثر است.

قیمت مریم گلی خشک تلخ تهران

متخصصان طب سنتی همواره خواص بی شماری برای گیاهان دارویی عنوان کرده‌ اند مریم گلی خشک تهران و سایر شهرها یکی از این گیاهان پرخاصیت است و حتی دانشمندان آن را یکی از گیاهان ضد پیری می‌ دانند. مریم گلی تأثیرات مهم و فراوانی بر روی بدن انسان داشته و به‌ همین ‌دلیل امروزه این گیاه به ‌طور گسترده‌ ای به سراسر جهان صادر می‌شود.

در انگلستان این گیاه در رسته گیاهانی چون آویشن کوهی، رزماری و جعفری قرار گرفته و در آشپزی ملل مختلف به کرات از آن استفاده می شود.

این گیاه همچنین به عنوان یک گیاه زینتی کاربرد داشته و در طراحی فضاهای سبز از آن استفاده می شود. مریم گلی در افزایش تقویت سیستم ایمنی بدن نیز نقش بسیار مهمی دارد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا