سامسونگ به‌روزرسانی جدیدی برای پرچمدارهای قدیمی گلکسی S7 و S8 منتشر کرد

گوشی‌های گلکسی S7 و S8 حدود شش سال پیش وارد بازار شده‌اند و اکنون سامسونگ به‌روزرسانی جدیدی برای آن‌ها منتشر کرده است.

موبنا – گوشی‌های گلکسی S7 و گلکسی S8 تقریبا شش سال پیش وارد بازار شدند و مدتی پیش، هر دوی آن‌ها به پایان عمر خود رسیدند، به این معنی که به‌روزرسانی نرم‌افزاری جدیدی دریافت نخواهند کرد. با این حال، سامسونگ اکنون به‌روزرسانی مهمی را برای این دستگاه‌ها منتشر کرده است.

تا چند سال پیش حتی گوشی‌های پرچمدار سامسونگ هم تنها دو به‌رزورسانی اصلی سیستم عامل اندروید و سه سال به‌روزرسانی امنیتی دریافت می‌کردند. با این حال، کره‌ای‌ها اکنون پشتیبانی نرم‌افزاری خود را بهبود داده‌اند و بسیاری از دستگاه‌های سامسونگ تا چهار سال ارتقا سیستم عامل اندروید و پنج سال به‌روزرسانی امنیتی دریافت می‌کنند.

به‌روزرسانی جدید گلکسی S7 و S8

سامسونگ به‌روزرسانی جدیدی برای پرچمدارهای قدیمی گلکسی S7 و S8 منتشر کرد

طبق گزارش SamMobile، گوشی‌های گلکسی S7 و S7 Edge به‌روزرسانی جدید با فریمور G93xFXXU8EVG3 را دریافت کرده‌اند. نکته قابل توجه اینکه این گوشی‌ها آخرین بار در نوامبر سال ۲۰۲۰ به‌روزرسانی شده بودند. سری گلکسی S8 نیز پس از دریافت آخرین به‌روزرسانی رسمی خود در آوریل ۲۰۲۱، این بار آپدیت جدید با نسخه G95xFXXUCDVG4 دریافت کرده است.

هر دوی این به‌روزرسانی‌ها باعث حل مشکل GPS دستگاه‌ها می‌شوند. سامسونگ قبلا هم به‌روزرسانی مربوط به GPS را برای گوشی گلکسی J7 منتشر کرده که هفت سال پیش (۲۰۱۵) وارد بازار شده بود. بنابراین، به نظر می‌رسد که رسیدگی به این مشکل به‌ اندازه‌ای مهم بوده که سامسونگ حتی به‌روزرسانی آن را برای دستگاه‌های متوقف شده خود منتشر کرده است.

همانطور که وب‌سایت GalaxyClub اشاره می‌کند، به نظر می‌رسد سامسونگ در آینده نیز به‌روزرسانی‌های مشابهی را برای گوشی‌های قدیمی‌تر، از جمله پرچمدار سال ۲۰۱۵ یعنی سری گلکسی S6 و همچنین گلکسی S9 منتشر کند. احتمالا دستگاه‌های قدیمی زیادی هنوز توسط کاربران در حال استفاده هستند و سامسونگ به همین دلیل مجبور شده تا مشکل GPS آن‌ها را با این به‌روزرسانی برطرف کند.

در آخر باید اشاره کرد که آخرین وصله امنیتی سامسونگ، همراه با این به‌روزرسانی‌ها در دسترس گوشی‌های قدیمی قرار نگرفته است.

 منبع: دیجیاتو

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا