بازی زامبی ها و گیاهان ۲ اندروید (+مود +دیتا)

موبنا – در بازی جالب و محبوب Plants vs. Zombies 2 زامبی ها به زرادخانه ی شما حمله ور شده اند و می بایستی از خانه ی خود در مقابل ان ها توسط گیاهان مختلف دفاع کنید. با انواع ابزارهای مختلف همچون بمب های گیلاس و دیوار باید جلوی زامبی ها ایستاده و از رسیدن به خانه ی خود جلوگیری کنید.

اگر از طرفداران بازی های برج دفاعی باشید و نسخه ی اول این بازی را تجربه کرده اید، قطعا نسخه ی دوم بازی فوق نیز برایتان جالب توجه و هیجان انگیز خواهد بود و باید از قدرت تفکر خود تا می توانید استفاده ی کامل را ببرید و با مهارت های خاص زامبی ها را یکی پس از دیگری از بین ببرید. بازی Plants vs. Zombies برای همه ی سنین جالب خواهد بود و آن را به همه افراد دوستدار بازیهای خاص پیشنهاد می دهیم و مطمئن باشید برای روزها به گوشی میخکوب تان می کند!

برخی از ویژگی های بازی محبوب Plants vs. Zombies 2 اندروید :

نسخه ی جدید بازی Plants vs. Zombies 2 را برای شما کاربران همیشگی قرار داده ایم که می توانید با مراجعه به ادامه ی مطلب آن را به صورت رایگان و با لینک مستقیم دریافت کنید. بهتر است این مورد ذکر شوذ که بازی Plants vs. Zombies™ ۲ تا به این لحظه +۵۰۰.۰۰۰.۰۰۰ (بله بیش از پانصد میلیون بار) توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده است و توانسته امتیاز خوب ۴.۶ از ۵.۰ را کسب کند که این امتیاز به هیچ وجه اتفاقی بدست نمی اید!

توجه : در صورت انتخاب و نصب نسخه اصلی بازی ؛ در اجرای اولیه اینترنت وصل باشد.

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی Plants vs. Zombies 2 :

۱ – ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

۲ – فایل دیتا را دریافت کنید و ان را از حالت فشرده خارج کنید . پوشه ی com.ea.game.pvz2_row را در مسیر Android/obb حافظه داخلی کپی کنید.

۳ – در نهایت بازی را اجرا نمایید .

ویژگی های مودها

  • ویژگی مود ۱:
    • سکه/الماس/خورشید بی نهایت
    ویژگی مود ۲:
    • سکه/الماس بی نهایت

     

دانلود فایل نصبی اصلی بازی با لینک مستقیم – ۴۱ مگابایت

دانلود فایل نصبی مـود ۱ بازی با لینک مستقیم – ۲۷ مگابایت

دانلود فایل نصبی مـود ۲ بازی با لینک مستقیم – ۲۷ مگابایت

دانلود فایل دیتا کامل بازی با لینک مستقیم – ۶۷۷ مگابایت

خروج از نسخه موبایل