گوشی گیمینگ لنوو Legion Y70 با تراشه اسنپ‌دراگون ۸ پلاس نسل ۱رسما معرفی شد

امروز شرکت لنوو از گوشی گیمینگ جدید خود موسوم به Legion Y70 در بازار چین رونمایی کرد.

موبنا – بعلاوه کمپانی، تبلت اندرویدی جدید خود با نام Xiaoxin Pad Pro 2022 را نیز معرفی کرد. لنوو Legion Y70 دارای مشخصات و ویژگی‌های برتری است که در ادامه به معرفی آنها می‌پردازیم.

مشخصات و ویژگی‌های لنوو Legion Y70

گوشی گیمینگ جدید لنوو مجهز به یک نمایشگر تخت ۶.۶۷ اینچی به‌همراه یک حفره کروی‌شکل در مرکز قسمت فوقانی است. این نمایشگر دارای رزولوشن فول اچ‌دی پلاس، نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی، حداکثر روشنایی ۱۰۰۰ نیتی و قابلیت پشتیبانی از استانداردهای +HDR10 و دالبی ویژن است. از جنبه طراحی نیز این اسمارت‌فون دارای قالب طراحی جعبه‌ای شکل بوده و با استفاده از مواد اولیه آلومینیومی درجه یک به‌کارگیری شده در صنعت هوانوردی و یک فریم میانی فلزی برش‌خورده با تکنیک CNC ساخته شده است.

لنوو Legion Y70 مجهز به یک ماژول دوربین جزیره‌ای مستطیلی‌شکل روی پنل پشتی خود است. این ماژول از سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، لنز ثانویه ۱۳ مگاپیکسلی و یک سنسور ۲ مگاپیکسلی میزبانی می‌کند. دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی نیز روی پنل جلویی گوشی مستقر شده است.

توان پردازشی لنوو Legion Y70 از طریق تراشه اسنپ‌دراگون ۸ پلاس نسل ۱ تامین می‌شود. این اسمارت‌فون مجهز به حداکثر ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی است. لنوو برای خنک نگاه داشتن این اسمارت‌فون از یک محفظه بخار بزرگ و مکانیسم ۱۰ لایه دفع گرما بهره گرفته است. انرژی مورد نیاز این هندست از طریق یک باتری ۵۱۰۰ میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع ۶۸ واتی در بستر سیم تامین می‌شود. از جنبه نرم‌افزاری نیز شاهد به‌کارگیری رابط کاربری ZUI 14 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید ۱۲ هستیم.

گوشی گیمینگ لنوو Legion Y70 با تراشه اسنپ‌دراگون 8 پلاس نسل 1رسما معرفی شد

قیمت‌گذاری و زمان عرضه لنوو Legion Y70

لنوو Legion Y70 در مدل‌های رنگی سفید (Ice White)، خاکستری (Titanium Gray) و قرمز (Flame Red) قابل دسترس خواهد بود. مدل پایه این اسمارت‌فون مجهز به ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی ۲۹۷۰ یوان (تقریبا ۴۳۷ دلار) قیمت‌گذاری شده است؛ در حالی‌که مدل مجهز به ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی با برچسب قیمتی ۳۳۷۰ یوان (تقریبا ۴۹۶ دلار) در دسترس خریداران قرار می‌گیرد. نهایتا پیشرفته‌ترین مدل مجهز به ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی ۴۲۷۰ یوان (تقریبا ۶۲۹ دلار) قیمت‌گذاری شده است. فروش این هندست در چین از روز ۲۲ آگوست (۳۱ مرداد ماه) آغاز خواهد شد.

 منبع: آی تی رسان

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا