حراج عینک آفتابی دخترانه + عینک آفتابی زنانه سانکروزر هفت رنگ

امروزه با توجه به شرایط نامساعد اقتصادی، بعضی از مردم همواره به دنبال خرید از حراج دیجی کالا و یا سایت های دیگر که در زمینه عینک آفتابی فعالیت می کنند هستند، اما باید توجه داشت که تنها عینکی می تواند نقش حفاظتی داشته باشد که از استاندارد های لازم پزشکی برخوردار باشد و بتواند از ورود اشعه فرابنفش به چشم جلوگیری کند.

اشعه فرابنفش در هنگام تابش خورشید ابتدا به سطح چشم برخورد می کند و بعد از آن وارد قرنیه می شود و بعد از اینکه بخش زیادی از آن در این دو قسمت جذب شد، میزان نسبتا کم و باقی مانده آن وارد قسمت داخلی چشم یعنی شبکیه می شود. از جمله آسیب هایی که این اشعه به قرنیه وارد می کند، بروز درد و التهاب و کاهش دید در چشم می باشد که گاها موجب جاری شدن اشک نیز می گردد.

از تاثیرات عینک آفتابی و اهمیت آن در بخش های قبلی به اختصار اشاره شد، در هنگام خرید عینک از حراج عینک آفتابی دخترانه توجه کنید که علاوه بر کیفیت و توانایی محافظت، باید از نظر زیبایی نیز متنوع باشد، در این خصوص برخی عینک آفتابی های رنگی دخترانه و پسرانه را می توان در سایت دیجی کالا مشاهده کرد، اما حتما باید حساسیت چشم کودکان را در نظر داشت و عینکی مناسب که برای آن ها انتخاب کرد که اذیت کننده نباشد، که این موضوع از طریق مشورت با یک فرد متخصص امکان پذیر می باشد. به دلیل اینکه عینک آفتابی یک عضو دائمی در استایل فرد محسوب می شود، در هنگام خرید باید به رنگ و شکل فریم آن توجه ویژه ای داشت چرا که ممکن است در طول روز ساعت های زیادی روی صورت قرار بگیرد و وزن آن نیز باید به گونه ای باشد که صورت را دچار مشکل نکند.

عینک آفتابی زنانه سانکروزر مدل ۶۰۲۷ bl

وزن انواع عینکهای این شرکت به خصوص عینک آفتابی زنانه سانکروزر مدل ۶۰۲۷ bl بسیار پایین بوده از این رو خیلی در میان بانوان طرفدار دارد زیرا وزن پایین این محصول باعث می شود که جای عینک روی پوست نیافتد و به بینی فشار نیاورد.

امروزه علاوه بر اینکه از عینک استفاده درمانی می کنند خیلیها هستند که این وسیله پر اهمیت را فقط به خاطر استایل و ظاهر آن استفاده می کنند و اصلا مشخصه ها و تواناییهای این محصول برایشان اهمیت ندارد و فقط به فکر ست کردن آن با لباس و روسری مجلسی و یا مدل فریم آن هستند و عملا به مولفه های اصلی فکر نمی کنند که باید گفت این طرز فکر به هیچ وجه در جامعه قابل قبول نیست.

حراج عینک آفتابی دخترانه + عینک آفتابی زنانه سانکروزر هفت رنگ

این شرکت عینکهای آفتابی که تولید می کند مطابق میل و سلیقه مصرف کنندهاست، به عنوان مثال عینک آفتابی زنانه سانکروزر مدل ۶۰۰۸ به نوعی طراحی شده که مخصوص بانوان است و طراحی باب میل زنها دارد.

حال می خواهیم انواع عینک موجود در بازار را بررسی کنیم:

  • عینکهای گرد: این عینک آفتابی گرد برای صورت با قالب کشیده و باریک خوب است، البته اگر از عینکهایی استفاده شود که حاشیه کوچک و حتی بدون حاشیه باشد بیشتر بر چهره هایشان می نشیند.
  • عینکهای طرح گربه: این مدل از عینکها برای کسانی قابل استفاده است که چشمهایشان نسبت به بقیه انسانها به هم نزدیکتر است و صورت آنها قالب گردی ندارد.
  • عینکهای ویفری: می توان این سه دسته را جز انواع عینکها دانست.

عینک آفتابی هفت رنگ

برای جذابیت بیشتر و جلوه ای شایسته عینک های آفتابی در هفت رنگ اصلی تولید و عرضه شد. کارایی اصلی این مدل ها یکسان است هدف تمام مدل ها حفاظت چشم در مقابل نور و اشعه فرا بنفش خورشید است  البته باید توجه داشته باشید که هر رنگ ویژگی خاص خود دارا می باشد.

با شناخت کامل از ویژگی های ظاهری خود از جمله؛ رنگ پوست، رنگ مو و غیره باعث ایجاد شدن هرچه بیشتر تعادل در صورتتان شوید و ‌انتخابی شایسته و زیبا داشته باشید.

حراج عینک آفتابی دخترانه + عینک آفتابی زنانه سانکروزر هفت رنگ

افرادی که چشم های بسیار حساس در مقابل نور خوشید دارند، انتخاب عینک آفتابی زرد برایشان مناسب است که یکی از رنگهای عینک آفتابی هفت رنگ می باشد که این عینک نور و اشعه های مضر خورشید را به خوبی فیلتر می کند با استفاده از عینک آفتابی زرد نه تنها نور خوشید بلکه تمام نور های آزار دهنده را مسدود کنید، برخی افراد عینک های زرد را عینک رانندگی نیز می نامند.

عینک آفتابی سبز برای افرادی که در بیرون از خانه فعالیت یا ورزش می کنند بسیار مناسب است چرا که عینک سبز به بهتر دیده شدن رنگ ها کمک می کند می توانید رنگ ها را عمیق تر ببینید و درک کنید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا