قیمت فصل لیمو ترش سبز سنگی

فروش لیمو ترش یزد به صورت بسته بندی با قیمت مناسب در بازار یزد انجام می شود و در دسترس همه می باشد. لیمو ترش محصولی است که از درخت لیمو که شبیه به درخت نارنج و پرتغال است به دست می آید.

این میوه بسیار آبدار و داری طعم ترش و عطر خوشایندی است که به صورت های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد از جمله لیمو ترش تازه که به عنوان چاشنی در کنار غذاهای مختلف استفاده می شود و همچنین آب لیمو و برگه لیمو و خشک شده ی آن مصارف گوناگونی دارد. لیمو ترش دارای خواص و فواید بی شماری برای بدن است و یک ضد عفونی کننده قوی می باشد. این میوه انواع متنوعی دارد و در شهر های شمالی کشور بیشتر و همچنین شهرهای جنوبی با کیفیت بالا تولید می شود.

لیمو ترش سبز یک طعم دهنده عالی به غذاها دسر ها و انواع نوشیدنی ها می باشد. لیمو ترش در رنگ های زرد و سبز وجود دارد و دارای انواع گوناگون از جمله لیمو ترش ریز ، لیمو ترش درشت و لیمو ترش صادراتی است و یکی از انواع گران و پر فروش لیمو ترش، لیمو ترش استرالیایی است که ظاهری بسیار زیبا است و به رنگ سبز ولی مانند دیگر لیمو ترش ها گرد نمی باشد و ضاهری کشیده و بلند به اندازه حدودا ۸ سانتی متر می باشد.

این لیمو به لیمو ترش انگشتی نیز معروف است و به دلیل این که گوشت داخل این میوه مانند دانه های خاویار و مرواریدی شکل است به لیمو ترش خاویاری نیز مشهور است از این لیمو ترش در تزئین غذاها و تهیه انواع نوشیدنی ها استفاده می شود.

 

فصل لیمو ترش

این میوه حاوی ۶ در صد اسید سیتریک است که موجب شده طعم ترشی داشته باشد.

لیمو سنگی از خانواده لیمو ترش می باشد و در کشورهای آسیایی کشت می شود و با نام لیمو خارگی نیز معروف است.

طعم این نوع میوه شیرین تر از لیمو ترش می باشد و از آن برای تهیه لیموناد و نوشیدنی های لیمویی استفاده می کنند.

سالیان درازی است که پزشکان طب سنتی برای درمان بسیاری از بیماریها مصرف لیمو ترش سنگی سه فصل را تجویز می کنند.

لیمو ترشها چاشنی بسیار خوش طعم برای انواع غذا می باشند و از آنها برای درمان بسیاری از بیماریها استفاده می شود.

قیمت فصل لیمو ترش سبز سنگی

بسیاری از مردم علاقه دارند تا بدانند فصل لیمو ترش سنگی جهرم میوه چه فصلی است و زمان برداشت آن چه فصلی می باشد؟

در کشور ایران انواع مختلف لیمو ترش تولیو می شود که فصل برداشت آنها با هم متفاوت استبه عنوان مثال فصل برداشت لیمو ترش در فصل تابستان است اما لیمو ترش سنگی را در فصل پاییز تا اواخر زمستان برداشت می کنند.

بهتر است بدانید که برای پرورش درخت لیمو ترش سنگی باید شرایطی را فراهم کرد تا محصولی با کیفیت تولید شود.

ارتفاع درختان لیمو ترش سنگی به ۴ تا ۶ متر می رسد و برای رشد و محصول دهی بیشتر نیاز به خاک سبک و غنی دارد.

آبیاری این درختان باید کاملا منظم باشد و در گلدان یا آپارتمان نمی توان آن را پرورش داد.

درخت لیمو ترش سنگی نیز مانند سایر درختان برای رشد و افزایش محصول دهی نیاز به کود دهی دارد

برای کود دهی این نوع درختان باید کود شیمیایی فسفر، پتاسیم و نیتروژن را در آب حل کنید و بر روی درختان سمپاشی نمایید..

کودهای دامی پوسیده نیز برای افزایش رشد درخت لیمو ترش سنگی بسیار مفید هستند.

 

قیمت لیمو ترش سنگی

لازم به ذکر است که لیموترش یکی از انواع میوه‌ها می‌باشد که در سبد غذایی خانوار ایرانی از جایگاه و اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. لیمو ترش یکی از محصولاتی است که دارای فواید و خواص بسیار زیادی می‌باشد که می‌توان اشاره کرد لیمو ترش شیرازی یکی از بهترین لیمو ترش‌ها در سطح کشور می‌باشد که از مشتریان و مصرف‌ کنندگان بسیاری برخوردار می‌باشد.

قیمت فصل لیمو ترش سبز سنگی

گفته می‌شود که قیمت لیمو ترش سنگی شیرازی بسته‌ بندی‌ شده در بازار داخلی با توجه به کیفیت و مرغوبیتی که دارد از قیمت بسیار مناسبی تشکیل‌ شده است. لیموترش شیرازی در بسته‌بندی‌های بسیار بهداشتی و استاندارد قرار گرفته‌اند و همین امر موجب افزایش فروش و در نتیجه افزایش سود شده‌ است. لیموترش شیرازی در بازار داخلی از رونق بسیار خوبی برخوردارمی باشد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا