سرمایه‌گذاری معاف از مالیات با سود سالیانه تا ۳۲ درصد در تامین مالی جمعی زرین

شرکت تامین مالی جمعی زرین با نام تجاری «زرین‌کراود» و با مجوز رسمی از شرکت فرابورس ایران، این امکان را برای همه علاقه‌مندان به سرمایه‌گذاری فراهم کرده است تا با سرمایه‌گذاری در طرح ارائه شده در این سکو از سود سالیانه تا ۳۲ درصد به صورت مشارکت در درآمد و معاف از مالیات بهره‌مند شوند.

طرح ارائه شده در سکو تامین مالی جمعی زرین‌کراود، دوره جامع مدیریت کسب‌وکار (MBA) به سبک زرین است که برای اولین‌بار در کشور با هدف دسترسی آسان و همگانی به آموزش و مهارت‌افزایی تدوین و طراحی شده است.

با توجه به محدودیت زمانی و اعتباری برای سرمایه‌گذاری در این طرح، با مراجعه به وبسایت https://www.zarincrowd.com/ و با مشارکت در طرح دوره جامع مدیریت کسب‌وکار (MBA) به سبک زرین از سود سالیانه تا ۳۲ درصد، بیشتر از سود سپرده‌های بلند مدت بانکی و معاف از مالیات بهره‌مند شوید. قابل توجه است که به سرمایه‌گذاران در این طرح، علاوه‌بر سود جذاب تا ۳۲ درصد، تخفیف ویژه خرید این دوره آموزشی تعلق می‌گیرید.

گروه مالی و تکنولوژی زرین دارای سرویس‌های مختلف در زمینه فناوری‌های مالی (فینتک) از جمله زرین‌پلاس، زرین اکسپرس، آکادمی زرین، زرین‌کراود و… است. گروه مالی و تکنولوژی زرین بیشتر با سرویس زرین‌پال ارائه‌دهنده خدمات مالی و پرداخت الکترونیک و درگاه پرداخت اینترنتی شناخته شده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا