دانلود بازی نقش آفرینی گرافیکی عصر سحر و جادو

Age of Magic – عصر سحر و جادو یک بازی بسیار خوش ساخت و تحسین برانگیز از استودیوی بازی سازی Playkot LTD کشور قبرس است که به شکل رایگان تولید و برای موبایل ها و تبلت های اندرویدی توسعه داده شده است.

موبنا – استودیوی Playkot LTD هنوز آنطور که باید جایگاه و مقام خود را در بین مخاطبین پیدا نکرده و هنوز پروژه های زیادی منتشر نکرده است. اما همین اندک بازی های ساخته شده توسط این توسعه دهنده به اندازه کافی خوب بوده اند که نام این شرکت را سربلند کنند. بعد از انتشار بازی هایی مثل SuperCity: Build a Story حالا Playkot به سراغ یک بازی بسیار جنجالی و حرفه ای در سطح بالا رفته است تا ثابت کند حرف های زیادی برای گفتن دارد. بازی Age of Magic در حقیقت یک بازی نقش آفرینی فانتزی از نوع بازی های نوبتی (Turn-based) است و ماجرای آن به نبردهای بین گروه های قهرمانان در دنیایی افسانه ای مربوط است.

دانلود بازی نقش آفرینی گرافیکی عصر سحر و جادو

دنیایی که چند سال قبل توسط یک نفرین سیاه تا حد زیادی نابود شد و در حال حاضر فقط خرابه هایی از آن باقی مانده است. حالا بعد از مدت ها، قهرمانان افسانه ای و حماسی به این دنیای باستانی و خیالی آمده اند تا در نبردهایی به منظور به دست گرفتن قدرت با دشمنان وارد جنگ شوند. چند صد سال قبل، و در زمانی که دنیا به تازگی به چنگ تاریکی افتاده بود، یک اژدهای فیلسوف پیش بینی کرد که روزی قهرمانی خاص ظهور کرده و به برج تاریکی (Dark Tower) می رود و قدرت را به دست می گیرد. اما این قهرمان ممکن است یک شیطان باشد!

 

دانلود بازی نقش آفرینی گرافیکی عصر سحر و جادو

در بازی Age of Magic شاهد نبردهای سهمگین بین این قهرمانان هستیم. شما باید در این دنیای خشن یک گروه انحصاری تشکیل داده و تا ۵ قهرمان را در تیم خود قرار دهید و سپس به رقابت با دیگران بپردازید تا به به آن ها اجازه ندهید که قدرت را به دست بگیرند. بازی عصر سحر و جادو در دو بخش اصلی خلاصه می شود. یکی بخش مرحله ای و داستانی و دیگری بخش رقابت های PvP آن. در بخش داستانی شما باید به عنوان ناجی بشریت مأموریت های خطرناکی را انجام داده و برای متوقف کردن شیطان و ارتش او راهی یک سفر بسیار مخاطره آمیز شوید. هدف اصلی شما رسیدن به برج تاریکی و نابود کردن شیطان بزرگ و بازگردانی صلح و آرامش به دنیاست. در این مسیر باید با نیروهای اهریمنی رو به رو شوید و آن ها را یکی پس از دیگری شکست دهید تا در نهایت بتوانید به سراغ هدف اصلی رفته و به او غلبه کنید!

دانلود بازی نقش آفرینی گرافیکی عصر سحر و جادو

در بخش PvP نیز می توانید به صورت آنلاین همراه با گروه ۵ نفره خود به رقابت با دیگر بازیکنان بپردازید. برای مدیریت اعضای تیم بخش جالبی به منظور ارتقاء و شخصی سازی فراهم شده است تا شما بتوانید با خرید آیتم های گوناگون اقدام به ارتقاء نیروهایتان کنید. به جز این بخش ها، مدهای فرعی دیگری نیز در Age of Magic قرار دارند که تجربه آن ها خالی از لطف نیست. در مورد گرافیک بازی که بدون شک برترین ویژگی آن است باید گفت که جزئیات حیرت انگیز به کار رفته در این گرافیک شما را یاد گرافیک های HD از بازی های نسل جدید کنسولی خواهد انداخت. دست به کار شوید و قهرمانان افسانه ای خود را آماده نبرد کنید و از طلسم ها و جادوهای مخصوص برای مقابله و نبرد با دیگران استفاده کنید. بازی Age of Magic با نزدیک به ۵ میلیون دانلود و کسب امتیاز ۴.۵ از ۵.۰ به صورت رایگان عرضه شده است.

توجه: بازی آنلاین است و نسخه مودی از آن در دسترس نیست [هک نمی‌شود].

 

دانلود فایل نصبی اصلی ARM بازی با لینک مستقیم – ۱۵۰ مگابایت

دانلود فایل نصبی اصلی ARM64 بازی با لینک مستقیم – ۱۵۳ مگابایت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا