آپ پخش ویدئو یوتیوب بدون تبلیغات در اندروید

Pure Tuber – No ADs Tube and Free Advanced عنوان یک اپلیکیشن کاربردی برای پخش ویدئو های یوتیوب بدون تبلیغات می باشد که توسط استودیو Pure Tuber Studio توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است.

موبنا – یوتیوب اولین و محبوب ترین رسانه برای دسترسی به ویدئو هایی آنلاین در هر زمینه ای می باشد. هر چیزی که به آن نیاز داشته باشید در این رسانه یافت شده و بدون هیچ گونه محدودیتی به آن دسترسی خواهید داشت. همانند هر وب سایت دیگری یوتیوب نیز از پلتفرم خود برای کسب در آمد استفاده می کند! گر چه این شرکت بخشی از درآمد خود را در اختیار تولید کنندگان محتوا قرار می دهد، اما بخش عظیمی از آن به حساب شرکت واریز می شود. اگر توجه کرده باشید یکی از راه های کسب در آمد یوتیوب تبلیغات ویدئویی است. همانند کانال های تلویزیونی هنگامی که قصد مشاهده یک کلیپ را دارید، یک تبلیغ نمایش داده شده و اگر ویدئو مورد نظرتان طولانی باشد تعداد آن ها در طول زمان پخش بیشتر و بیشتر می شود. گاها این تبلیغات بسیار آزار دهنده هستند و هنگامی که محو کلیپ مورد نظر خود شده اید، با یک نمایش ناگهانی تمرکزتان را برهم می زنند. به همین دلیل در این پست قصد داریم یک راه حل فوق العاده برای علاقه مندان به یوتیوب معرفی کنیم! روشی که کمک می کند ویدئو های این رسانه بزرگ را بدون هیچ گونه محدودیت و یا تبلیغاتی ساعت ها پخش نمایید. Pure Tuber – No ADs Tube and Free Advanced بهترین و برترین استارت اپی است که با داشتن یک الگوریتم اختصاصی تبلیغات آزار دهنده نمایش داده شده در حین کلیپ ها را حذف کرده و کمک می کند تمامی توجه خود را صرف ویدئو در حال اجرا کنید. بر خلاف بسیاری از ابزار مشابه موجود در مارکت اندروید، در کنار این ویژگی بی نظیر به امکانات دیگری نیز دسترسی خواهید داشت که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت.

آپ پخش ویدئو یوتیوب بدون تبلیغات در اندروید

بخش کلیپ های یوتیوب بدون تبلیغات به کمک برنامه Pure Tuber – No ADs Tube and Free Advanced

همان طور که در توضیحات فوق نیز به این موضوع اشاره کردیم اصلی ترین ویژگی نرم افزار Pure Tuber – No ADs Tube and Free Advanced، عدم نمایش تبلیغات در هنگام پخش کلیپ های یوتیوب می باشد. الگوریتم به کار رفته در این برنامه به قدری قوی است که بیش از ۹۹.۹۸ درصد کلیپ ها بدون هیچ گونه خطایی اجرا شده و در حین بخش با تبلیغات رو به رو نخواهید شد. نکته دیگری که بسیار جالب توجه است، از بین بردن تبلیغات پاپ آپ می باشد. این نوع از تبلیغ ها که آزار دهنده تر از تبلیغات ویدئویی هستند به راحتی حذف شده و هیچ گاه شاهد اجرای ناگهانی شان نخواهید بود.

پخش ویدئو ها در پس زمینه

بار ها برای تمامی ما پیش آمده است که در هنگام مشاهده یک ویدئو و یا کلیپ کوتاه دوستان مان از طریق واتساپ و یا تلگرام پیام های مختلفی را ارسال کرده اند. اگر ما بخواهیم به این پیام ها پاسخ دهیم، طبیعتا ویدئو در حال پخش متوقف شده و پس از ارسال پاسخ باید اپ اختصاصی پخش کننده کلیپ را بار دیگر فراخوانی کنیم! اما یکی از مهم ترین و پر طرفدار ترین ویژگی های برنامه Pure Tuber – No ADs Tube and Free Advanced اجرای ویدئو های در حال پخش، در پس زمینه می باشد. با استفاده از این ویژگی هیچ گونه نیازی به متوقف سازی فیلم مورد علاقه تان نداشته و می توانید علاوه بر مشاهده ویدئو ها در پس زمینه به کار با دیگر اپ ها بپردازید.

انتخاب کیفیت ویدئو به دلخواه خود

اینترتی که ما روزانه برای برقراری ارتباط از آن استفاده می کنیم، سرعت متغیری دارد. گاهی پهنای باند آزاد بوده و می توانید حجیم ترین فایل ها را تنها در چند دقیقه دریافت نمایید؛ اما برخی از روز ها نیز این پهنای باند به حداقل خود رسیده و سرعت به میزان قابل توجهی افت می کند. به همین دلیل ما در هنگام اجرای ویدئو های آنلاین باید بتوانیم کیفیتی، مرتبط با سرعت اینترنت خود انتخاب نماییم. این موضوع دقیقا همان چیزی است که توسعه دهندگان برنامه Pure Tuber – No ADs Tube and Free Advanced به آن توجه ویژه ای داشته و گزینه ای را برای تعیین کیفیت ارائه کرده اند. به وسیله این قابلیت می توانید به سادگی هر چه تمام تر کیفیت ویدئو های در حال پخش را انتخاب کرده و آن ها را در حالت فول اچ دی اجرا کنید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Pure Tuber – No ADs Tube and Free Advanced اندروید :

  • پخش فایل های ویدئویی یوتیوب و دیگر رسانه ها بدون هیچ گونه تبلیغاتی
  • هوش مصنوعی برای رد کردن سریع تبلیغات بدون کوچکترین تاخیری
  • سیستم پخش شناور برای مشاهده ویدئو ها در هنگام اجرای دیگر برنامه ها
  • گزینه ای برای تنظیم رزولوشن ویدئو های در حال پخش
  • علامت گذاری کلیپ های مورد علاقه تان برای دسترسی سریع
  • پشتیباتی از ایجاد لیست پخش خودکار

اپلیکیشن Pure Tuber – No ADs Tube and Free Advanced با بهره مندی از امکانات و قابلیت هایی متنوع توسط توسعه دهنده خود به صورت رایگان همراه با پرداخت درون شبکه ۱۰.۹۹ دلاری منتشر و امتیاز ۳.۳ از ۵.۰ را به وسیله کاربران گوگل پلی دریافت نموده است. شما عزیزان هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه وی آی پی این استارت اپ بی نظیر را بدون هیچ گونه محدودیتی در دسترسی به امکانات دریافت نمایید.

 

دانلود فایل نصبی اصلی Armeabi-v7a برنامه با لینک مستقیم – ۲۳ مگابایت

دانلود فایل نصبی اصلی Arm64-v8a برنامه با لینک مستقیم – ۲۲ مگابایت

دانلود فایل نصبی VIP برنامه با لینک مستقیم – ۱۷ مگابایت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا