تصویر زنده شیائومی ۱۲T پرو از وجود دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی حکایت دارد

به تدریج تصویر واضحی از شیائومی ۱۲T پرو در حال شکل‌گیری است. بر اساس شنیده‌ها این هندست ورژن ری‌برند شده ردمی K50 اولترا با چندین مورد تغییرات به‌شمار می‌رود.

موبنا – بر اساس یک گزارش اخیرا منتشر شده قرار بود این هندست در روز ۱۵ آگوست (۲۴ مرداد ماه) برای بازارهای جهانی معرفی شود؛ اما تا این لحظه پیرامون رونمایی از گجت مذکور جزئیات بیش‌تری ارائه نشده است.

در حالی‌که اکنون همگان منتظر انتشار جزئیات بیش‌تر هستند؛ نشریه فرانسوی Phonandroid تصویری زنده از شیائومی ۱۲T پرو را به اشتراک گذاشته است. این تصویر، فرضیه به‌کارگیری دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی را مورد تائید قرار می‌دهد. همان‌طور که در تصویر زیر قابل رویت است؛ ماژول دوربین شیائومی ۱۲T پرو از الگوی طراحی مشابه با شیائومی ۱۲ پرو برخوردار است. با این‌حال به‌نظر می‌رسد که حسگر دوربین اصلی از اندازه نسبتا بزرگ‌تری برخوردار است.

عبارت “۲۰۰MP” با حروف درشت بر روی ماژول دوربین حک شده است؛ پدیده‌ای که به‌کارگیری سنسور دوربین غول‌پیکر ۲۰۰ مگاپیکسلی در شیائومی ۱۲T پرو را مورد تائید قرار می‌دهد. شیائومی ۱۲T پرو نخستین اسمارت‌فون کمپانی چینی است که از این حسگر بهره خواهد برد. با این‌حال شیائومی نخستین تولیدکننده‌ای نیست که در یکی از اسمارت‌فون‌های خود از سنسور دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی استفاده می‌کند؛ چرا که این افتخار پیش‌تر نصیب موتورولا شده است.

سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی مورد استفاده در شیائومی ۱۲T پرو احتمالا از نوع ISOCELL HP1 ساخت شرکت سامسونگ خواهد بود. این سنسور نخستین نمونه ۲۰۰ مگاپیکسلی تولید شده توسط کمپانی کره‌ای قلمداد می‌شود. ISOCELL HP1 سنسوری با اندازه ۱/۱.۲۲ اینچی بوده و اندازه هر پیکسل منفرد در آن برابر با ۰.۶۴ میکرون است. این حسگر به لطف استفاده از تکنیک خوشه‌بندی پیکسلی قادر به ثبت تصاویر ۵۰ مگاپیکسلی خواهد بود. حتی این دوربین در شرایط نوری ضعیف‌ نیز می‌تواند تصاویری با رزولوشن ۱۲.۵ مگاپیکسلی را ثبت نماید.

تصویر زنده شیائومی 12T پرو از وجود دوربین 200 مگاپیکسلی حکایت دارد

سنسور اصلی دوربین احتمالا در کنار لنز فوق‌عریض ۸ مگاپیکسلی و ماژول ماکرو ۲ مگاپیکسلی فعالیت خواهد کرد. بعلاوه شیائومی ۱۲T پرو احتمالا از یک نمایشگر ۶.۶۷ اینچی اولد با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس، نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی و اسکنر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر بهره خواهد برد. بر اساس شنیده‌ها توان پردازشی این دستگاه از طریق تراشه اسنپ‌دراگون ۸ پلاس نسل ۱ به‌همراه رم LPDDR5 و حافظه داخلی UFS 3.1 تامین خواهد شد. همچنین انتظار می‌رود که شیائومی برای این هندست از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع ۱۲۰ واتی استفاده کند.

 منبع: آی تی رسان

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا