فروش پارچه داکرون بهاره قم

یکی از نکاتی که باید برای پارچه داکرون به آن توجه کنیم اصل بودن پارچه می ‌باشد که باید با متخصصین پارچه بر سر این ‌موضوع صحبت کنید. پارچه های داکرون علاوه ‌بر پوشش، جنبه های زیبایی و تزیینی نیز دارد و چون از پلی استر ویسکوز با کیفیت بسیار بالا ساخته‌ شده است و در طرحهای متنوع و ساده و طرح‌ دار ارائه می‌ شود.

این پارچه عمر طولانی و دوام زیادی دارد و مناسب افرادی است که حساسیت دارند زیرا پلی استر موجود در آن حساسیت‌ زا نیست و نیز قیمت آن بسیار مناسب است.

بسیاری از مغازه دارانی که در پارچه فروشی دست دارند فروش پارچه داکرون را برعهده گرفته‌ اند و به صنایع مختلفی از جمله مبل‌ سازی پوشاک دوزی و غیره می ‌فروشند و پارچه داکرون مانند پارچه کرپ به‌ علت استحکام بسیار بالا و همچنین مقاومت بسیار بالایی که در برابر آسیبهای محیطی دارد برای تولید انواع و اقسام پوشاک قابل ‌استفاده است و از ابریشم داکرون برای دوخت پرده نیز استفاده می‌ شود. پارچه داکرون یک نوع الیاف مصنوعی است که از پنبه و الیاف طبیعی برای از بین بردن خواص منفی آن استفاده ‌شده است و به ‌همین دلیل برای فصول گرم و به‌ ویژه بهار و تابستان بسیار مناسب می باشد.

دیگر استفاده های پارچه داکرون در تولید رو تختی و کوسن است که همان مقاومت بالا و عدم جذب رطوبت و ثبات رنگی بسیار بالایی که این پارچه دارد دلیل است که از این پارچه برای این موارد استفاده شود.

پارچه داکرون بهاره

همه ما می دانیم که پوشاک از اهمیت بسیاری در زندگی انسانها برخوردار می باشد که از انواع پارچه تهیه و تولید می شوند که پارچه داکرون ابریشمی بهاره تابستانی یکی از اشکال آن می باشد صرفا انسانها از پارچه ژاکارد مجلسی و دوخت آنان برای پوشاک فقط جنبه پوشیدنی آن را در نظر نمی گیرند و از جهت زیبایی و جلوه نیز به آن نگاه می کنند Textile به لاتین که معنای پارچه را می دهد. دوران پیدایش پارچه که اولین نوع آن پنبه ای بود به پیش از میلاد باز می گردد در گذشته ابزار و کارخانه ای برای تولید پارچه ها وجود نداشت و بشر با ساده ترین و کم ترین ابزار از پنبه و پشم گوسفندان نخ تهیه می کردند و از آنها با استفاده از شیوه های مخصوص پارچه می بافتند.

فروش پارچه داکرون بهاره قم

کیفیت و نوع پارچه ها باعث شده تا هر کدام از آنها را در انواع مختلف پوشاک به کار بریم که پارچه داکرون بهاره نیز طرفداران خاص خود را دارا می باشد پیشتر گفتیم که انواع پارچه و مخصوصا این پارچه داراری کاربردهای مختلفی می باشند به دلیل جذب بالای رطوبت در انواع محصولات کالای خواب مانند روتختی مخمل ساده روکش بالشت ها تشکها از داکرونها استفاده می شود.

یکی از پارچه های که در روکش مبلمان از آن استفاده می کنند داکرونها می باشند از عمده استفاده هایی که در صنعت پوشاک از این نوع پارچه می شود این است که به دلیل خنکی و تنوع رنگ در دوخت انواع پیراهن مردانه نیز کاربرد دارد اغلب شومیزها که این روزها بسیار مد شده و در بین خانمها

بسیار محبوب شده که از آن در انواع مهمانیهای رسمی و غیر رسمی استفاده می کنند از داکرونها دوخته می شود.

پارچه داکرون قم

بسیاری از تولیدیهای نوپا در شهرهای اصفهان، قم، قشم و غیره به دنبال پارچه داکرون و پارچه ژاکارد برای تولید لباس می باشند، اما قبل از خرید باید بدانند که دقیقا این پارچه چه جنسی دارد و با استفاده از آن چه چیزهایی می شود تولید نمود. یکی از پارچه هایی که مقاومت خوبی در برابر لکه دارد و افرادی که حساسیت دارند از آن استفاده می نمایند پارچه داکرون می باشد که به نام تترون نیز در بازار شناخته شده است اما باید بدانید که این پارچه نسبت به تترون از وزن بالاتری برخوردار است و در زمان تولید با گرماژ بیشتر نیز تولید شده و نسبت به تترون برق بیشتری دارد.

فروش پارچه داکرون بهاره قم

افرادی که در شهر زیارتی قم ساکن می باشند و تولیدی لباس دارند به دنبال یک فروشنده خوب پارچه داکرون قم هستند تا پارچه خود را بالاترین کیفیت و مناسبترین قیمت عرضه نماید.

پارچه داکرونی که خریداری می نمایید از جنس پلی استر می باشد و به دلیل جنس نسبتا خنکی که دارد برای فصلهای بهار و تابستان مورد استفاده قرار می گیرد، پس باید دقت نمایید که ضخامت پارچه زیاد نباشد.

یکی دیگر از مواردی که به آن باید توجه نمایید این است که پارچه شما نباید حالت کدری و کچلی داشته باشد تا با چند بار شستن بافت پارچه سالم بماند پس سعی نمایید حتما از مراکزی این پارچه را خریداری کنید که آن را با کیفیت تضمین شده به شما بدهند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا