پارچه کرپ مازراتی زرد

یکی از محصولاتی که دارای تنوع زیادی در طرح و رنگ می باشد می توان به پارچه اشاره کرد و از بهترین نوع پارچه ها کرپ مازراتی خردلی و زرد و پارچه غواصی می باشد که بسیار پر کاربرد می باشد و بهترین انتخاب برای دوخت هر نوع لباسی به حساب می آید.

تنوع رنگ در این نوع پارچه کرپ بسیار زیاد می باشد و همین تنوع باعث شده تا بسیاری از افراد تمایل به خرید این داشته باشند و هر کسی با هر سلیقه ای به راحتی می تواند آن را انتخاب نماید.

اگر تا به حال به بافت پارچه مجلسی و پارچه کرپ مازراتی زرد توجه کرده باشید خواهید دید بافت آن بسیار متراکم است و ضخامت آن نیز بسیار قابل قبول می باشد.

این محصول به دلیل داشتن ضخامت بیشتر نسبت به دیگر کرپها بسیار مناسب روزهای سرد می باشد و بهتر است برای زمستان از این پارچه استفاده کنید و از بافت ضخیم آن به عنوان لباسی گرم مورد استفاده قرار دهید.

ضخامت و تراکم این پارچه باعث شده تا کیفیت این پارچه بسیار بالا تر رود و در تن بسیار جلوه خوبی داشته باشد و به دلیل ایستایی خوب در بدن بهترین انتخاب برای دوخت انواع لباس مجلسی می باشد.

لباس مجلسی پارچه کرپ

بیشتر لباس های مجلسی در بازار با پارچه کرپ مازراتی دوخته می شوند. زیرا این نوع پارچه از ایستای قابل قبولی برخوردار است و زیبایی خاصی به لباس می دهد. از انواع این پارچه می توان به نوع ساده و طرح دار آن اشاره کرد. دوخت لباس با این محصول برای تمام فصل ها مناسب می باشد.

پارچه کرپ مازراتی زرد

این پارچه طرفداران زیادی دارد و دلیل اصلی محبوبیت این پارچه، استفاده راحت برای دوخت انواع لباس مجلسی پارچه کرپ، شلوار و همچنین قیمت مناسب و کیفیت بالای آن می باشد. خیاط ها تلاش می کنند، این محصول را با قیمت مناسب تری خریداری کنند، تا سود بیشتری از دوخت و فروش البسه عاید خود کنند.

پارچه کرپ مازراتی ترک

این روزها از پارچه کرپ مازراتی ترک علاوه بر مانتو، در دوخت کت و شلوار مجلسی هم به کار می برند.

نوع ضخیم این پارچه، ایستادگی بسیار خوبی دارد و کت وشلوار دوخته شده با این پارچه بسیار خاص و شکیل می باشد.

علاوه بر کت و شلوار مجلسی، در دوخت مانتو اداری هم از این نوع پارچه استفاده می کنند چرا که علاوه بر ایستادگی خوبی که دارد، در تمام رنگ ها موجود می باشد و برای استفاده در محل کار و اداره بسیار مناسب است.

در ادامه می توانید با انواع پارچه های مازراتی بیشتر آشنا شوید.

یکی از دغدغه های مهم خانوم ها لباس می باشد که بتوانند در مجالس بپوشند و جنس مرغوبی هم داشته باشد.که یکی از انواع پارچه با کیفیت، کرپ مازراتی وارداتی می باشد و از جنس بسیار خوبی برخوردار است.

اما می خواهیم بیشتر با انواع پارچه کرپ آشنا شویم پس با ما در ادامه این مطلب همراه باشید.

پارچه کرپ مازراتی وارداتی

انواع پارچه کرپ:

کرپ باربی

کرپ گاباردین

کرپ حریر

کرپ اسکاچی

کرپ دیور

کرپ باربی، پارچه ای بسیار نرم و براق می باشد، از کیفیت بالایی برخوردار است و به هیچ عنوان بور نمی شود.

برای دوخت مانتو، پیراهن و دامن مناسب است.

کرپ گاباردین یا گاواردین، پارچه ای از نوع پنبه می باشد و نسبتا ضخیم و با بافتی نرم است.

پارچه کرپ مازراتی زرد

این پارچه به این دلیل که بسیار ضخیم و گرم می باشد برخلاف پارچه کرپ مازراتی ترک برای دوخت پالتو مناسب است و ممکن است از آن در دوخت لباس کار هم استفاده کنند، به این دلیل که بسیار با دوام می باشد.

یکی از پر فروش ترین پارچه به خصوص در فصل های بهار و تابستان کرپ حریر می باشد. این پارچه بسیار نرم و نازک می باشد به همین دلیل برای دوخت شومیز و پیراهن بسیار مناسب است.

پارچه بعدی، کرپ اسکاچی است. این نوع کرپ نسبتا نرم می باشد اما اگر آن را لمس کنید متوجه خواهید شد که خیلی هم نرم نیست اما به دلیل ایستایی، از آن برای دوخت مانتو زیاد استفاده می کنند و علاوه بر این لباس دوخته شده با این پارچه نیازی به آستر نخواهد داشت.

و آخرین نوع کرپ که به آن می پردازیم، کرپ دیور می باشد.

الیاف استفاده شده در این پارچه از پلی استر می باشد که باعث شده تا این پارچه کم تر چروک شود و از آن در دوخت لباس های مجلسی و بیرونی به کار می برند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا