راهکارهای هوشمند و پایدار برای شست‌وشوی روزانه

شرکت سامسونگ، به تازگی ماشین لباسشویی و خشک‌کن جدید هوش مصنوعی Bespoke را معرفی کرد که پایدارترین، کارآمدترین و هوشمندترین سری لباسشویی این شرکت تا به امروز محسوب می‌شود.

موبنا –  این ماشین لباسشویی و خشک کن سامسونگ ظرفیت زیادی دارد و طراحی منحصربه‌فرد آن باعث می‌شود تا عملکرد قدرتمند و قابل اعتمادی داشته باشد و تا حد زیادی در میزان انرژی، منابع و هزینه‌ها صرفه‌جویی شود. این ماشین لباسشویی و خشک کن جدید، سری Bespoke را از آشپزخانه به سایر فضاهای خانه توسعه می‌دهد تا تجربه‌ طراحی زیبا و کاربردی را ارائه کند. ماشین لباسشویی و خشک کن Bespoke AI در ماه آینده میلادی در فروشگاه های اروپا و خاورمیانه عرضه خواهد شد.

                      

صرفه جویی در انرژی، آب و مواد شوینده

لباسشویی جدید Bespoke سامسونگ سطحی از راحتی و کارایی را ارائه می‌کند که به مصرف‌کنندگان در سراسر جهان اجازه می‌دهد از طریق پایداری مبتنی بر هوش مصنوعی ضمن صرفه‌جویی در مصرف انرژی، آب و مواد شوینده به حفاظت از محیط زیست نیز کمک کنند.

یکی از ویژگی‌های این ماشین‌ لباسشویی‌ها استفاده از فناوری AI Ecobubble است که مواد شوینده را به حباب‌هایی تبدیل می‌کند که به سرعت جذب لباس می شوند. با استفاده از فناوری Ecobubble، این ماشین لباسشویی مصرف انرژی تا ۷۰ درصد کاهش می‌یابد و همچنین تمامی سطوح لباس به یک شکل حتی در آب سرد شسته می‌شود. علاوه بر همه این‌ها، این فناوری، حذف لکه را تا ۲۴ درصد بهبود می‌بخشد و ۴۵.۵ درصد بهتر از لباس‌های شما مراقبت می‌کند.

چرخه شست‌وشوی هوش مصنوعی ماشین لباسشویی Bespoke این امکان را به کاربران می‌دهد تا لباس‌ها را به طور کامل و به آرامی با آب و مواد شوینده کمتر شست‌وشو دهند. این چرخه هوشمند، براساس وزن، نرمی پارچه و تیرگی آب، لباس‌ها را از نظر میزان چرک بودن بررسی و تحلیل می‌کند تا بهینه‌ترین میزان آب و مواد شوینده را برای شستن لباس‌ها به کار ببرد. استفاده از Auto Dispense و تنظیم مداوم زمان خیساندن، آبکشی و چرخش، به سرعت بهترین نتایج را برای شست‌وشوی لباس‌ها در هر زمان به دست می‌آورد.

با استفاده از قابلیت Auto Dispense مقدار دقیق مواد شوینده و نرم‌کننده به کار می‌رود تا کاربران به مدت یک ماه برای هر بار شست‌‌وشو نیازی به پر کردن مخزن مواد شوینده نداشته باشند.

وقتی صحبت از خشک کردن لباس‌ها به میان می آید، خشک کن هوش مصنوعی Bespoke گزینه های مختلفی  را برای صرفه‌جویی در انرژی ارائه می‌دهد. فناوری پمپ حرارتی در خشک‌کن‌های Bespoke AI روشی کم‌مصرف‌تر، مقرون‌به‌صرفه‌تر و ملایم‌تر برای خشک کردن لباس‌ها ارائه می‌کند. استفاده از فناوری کمپرسور دیجیتال اینورتر موجب شده تا این خشک‌کن ضمن سازگاری بیشتر با محیط زیست و شست‌وشوی سریع‌تر و کارآمدتر لباس‌ها از رتبه انرژی A+++ بهر‌ه‌مند شود. فناوری AI Dry در این دستگاه با کنترل مداوم دما و رطوبت و اعمال تنظیمات خودکار، لباس‌ها را با کمترین میزان انرژی خشک می‌کند. با استفاده از هوای گرم بازیافتی در این خشک‌کن ضمن کاهش اصطکاک، ردپای کربن آن کاهش می‌یابد.

در نهایت، مانند تمام لوازم خانگی Bespoke، این سری از ماشین لباسشویی جدید سامسونگ نیز از فناوری SmartThings پشتیبانی می‌کند. قابلیت SmartThings Energy این امکان را به کاربران می‌دهد تا از راه دور مصرف انرژی خانه خود را کنترل کنند. این سرویس به کاربران امکان می دهد به راحتی مصرف انرژی خود را نظارت و مدیریت کنند و حتی راهکارهایی را برای کارآمدتر بودن به کاربران خود توصیه می‌کند، بنابراین هرکسی می‌تواند پایداری روزمره را با لباسشویی خود تمرین کند. علاوه بر این، قابلیتSmartThings Clothing Care راهکارهای بهینه‌ای را برای مدیریت شست‌و‌شوی لباس‌ها ارائه می‌دهد که مطابق با سبک زندگی کاربران است. قابلیت SmartThings Clothing Care براساس عواملی مثل نوع لباس‌، الگوهای استفاده و شرایط زمانی و فصلی، بهترین چرخه شست‌وشو و خشک کن لباس‌ها را پیشنهاد می‌دهد. این ویژگی‌ همچنین به کاربران اجازه می‌دهد تا شستن لباس‌ها و میزان شوینده را برنامه‌ریزی کنند.

راهکارهای هوشمند و پایدار برای شست‌وشوی روزانه

طراحی براساس سبک زندگی شما

این ماشین لباسشویی مطابق با رویکرد سری Bespoke طراحی شده تا یک تجربه کاربری کلی ایجاد کند که در آن هم به عملکرد محصول و هم فضای قرار‌گیری آن توجه شده است. همچنین فناوری SpaceMax، فضای بیشتری را در داخل دستگاه ایجاد می‌کند تا کاربران بدون بزرگ‌تر شدن دستگاه بتوانند از دیگی با ظرفیت بیشتر بهره ببرند. مصرف‌کنندگان می‌توانند از نسخه ۱۱ کیلوگرمی این ماشین لباسشویی، بالاترین ظرفیت در ماشین‌های لباسشویی ۶۰۰ میلی‌متری، لذت ببرند.

علاوه بر این، لباسشویی جدید Bespoke دارای طراحی مدرنی است که با هر تم طراحی داخلی ترکیب می‌شود. این محصول با در گرد و شیشه‌ای که هم سبک و هم بادوام است، ساخته شده. از دیگر ویژگی‌های این دستگاه نیز می‌توان به این موضوع اشاره کرد که بسیار راحت نصب می‌شود. این یعنی ماشین لباسشویی و خشک‌کن Bespoke چه به صورت عمودی نصب شود و چه در کنار هم نصب شده باشند، با هر فضا و خانه‌ای متناسب می‌شوند. ماشین لباسشویی و خشک‌کن Bespoke در رنگ‌های نقره‌ای، مشکی و آبی روشن طراحی شده که می‌تواند با طراحی‌ها مختلف هماهنگ شود.

 

عملکردی که می توانید سال‌ها به آن اعتماد کنید

خرید ماشین لباسشویی یا خشک کن برای هر کسی یک سرمایه‌گذاری بلندمدت محسوب می‌شود به همین دلیل نیز سامسونگ می‌خواهد اطمینان حاصل کند که این ماشین لباسشویی دوام زیادی دارد. برخلاف موتورهای سنتی، موتور این لباسشویی از آهنرباهای قوی برای ارائه عملکرد آرام‌تر و قدرتمندتر استفاده می‌کند. در این موتور از قطعات بسیار با کیفیت استفاده شده و در نتیجه دیگر نیازی به برس‌های پاک‌کننده نیست که بعد از مدتی فرسوده می‌شدند.

موتورهای اینورتر دیجیتالی که در آمریکا توسط سامسونگ ساخته شده‌اند و در اروپا به فروش می‌روند، به مدت ۲۰ سال توسط سامسونگ ضمانت می‌شود تا تعهد خود را به ساخت محصولاتی که بیشتر از همیشه پایدار و مقام هستند را نشان دهد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا