خرید فیروزه رگه دار سبز مشهد

در مراکز فروش انواع زیور آلات و انگشتر فروشیها می توان نمونه های دلخواه سنگ فیروزه گران رگه دار را خرید کرد و با استفاده از آنها خواص بسیار مفیدی را برای خود بدست آورد از آنجایی که این سنگ می تواند چشم زخم را از فرد دارنده دور کند دارای قیمتهای بسیار گوناگونی می باشد و برخی از نمونه های باکیفیت آن بسیار گران می باشند.

همچنین استفاده از این سنگ انرژیهای منفی را از انسان دور می کند و ترس و وحشت را نیز از دل دارنده خود بیرون می کند و سبب رونق کسب و کار می شود که در گذشته اکثر کاسبان و تجار از انگشترهای فیروزه استفاده می کرده اند.این سنگ می تواند حس اعتماد به نفس انسان را بالا برد و انرژیهای مثبت را درون بدن فرد افزایش دهد که سبب شادی و از بین رفتن افسردگی در فرد می شود می تواند درمان بیماریهای چشمی را به همراه داشته باشد و تمامی ناراحتیهای بینایی را از بین ببرد، با نزدیک کردن سنگ فیروزه به گلو و ناحیه گردن دردهای ناحیه گلو و گردن را می توان از بین بردو سبب بهبود چنین دردهایی شد.

باید دقت داشته باشید که در هنگام خرید فیروزه رگه دار ،  سنگ سفافیت و براقی خاصی دارد و اگر رنگ آن کدر و مات شده بود بدانید که اصطلاحا سنگ فیروزه مرده است و به آن جسم تیزی برخورد کرده است و یا در معرض تماس با مواد شوینده، روغنجات، لوازم آرایشی، ادکلن و غیره بوده است.

برخی از افراد به ویژه خارجیها در گردنبند خود از این سنگ استفاده می کنند و یا در سر بندها و روسریهای خود این سنگ را قرار داده اند که سبب می شود با نزدیک بودن به سر فرد قدرت تفکر و تمرکز بالایی را بدست آورد همچنین این سنگ دارای خواص زیاد دیگری نیز می باشد و به عنوان سنگ صلح و دوستی نیز از آن یاد می شود که سبب دوستی و مودت در بین افراد می شود.

 

فیروزه رگه دار سبز

همان طور که می دانید و بیشتر شما نیز تا اکنون مشاهده کردید یکی از رنگهای سنگ فیروزه رگه دار رنگ سبز است که می توانید این رنگ را متناسب با سلیقه و علاقه شخصی خود اگر تمایل دارید خریداری کنید و بعد از خرید مورد استفاده خود قرار دهید.

بهتر است تا بدانید که سنگ فیروزه و فیروزه از لحاظ معنوی نیز از خواص بسیار زیادی برخوردار است و همچنین سنگ فیروزه برای درمان بسیاری از بیماریها برخوردار است سنگ فیروزه یکی از بهترین و مهم ترین منبع برای ایجاد و القای اعتماد به نفس در فرد است و این جرئت را به ما می دهد که بتوانیم با استدلال و منطق خودمان در جمع صحبت کنیم برای افرادی که دچار افسردگی هستند و حال روحی مناسبی نیز ندارند، استفاده از سنگ فیروزه یکی از مهم ترین وسایل است که باعث ایجاد یک القای حس خوب و شادی به فرد می شود.

خرید فیروزه رگه دار سبز مشهد

برای خرید سنگ فیروزه از جهت این که خرید خود را با قیمت مناسب تر و به صرفه تر انجام دهید می توانید خرید عمده سنگ فیروزه رگه دار سبز را دستور کار خود قرار دهید و در بیشتر مراکز سطح کشور خرید به صورت عمده از قیمت بهتر و مناسب تری برخوردار است.

سنگ فیروزه خواص درمانی خوبی دارد که از این خواص درمانی می توان به کمک به برخی از عضوهای اصلی بدن همچون کلیه و کبد اشاره کرد در روایات و برخی از احادیث نیز آمده است که سنگ فیروزه فوایدی از جمله دوری از فقر، مستجاب شدن دعاها، دور کردن دردها و بیماریها و برآرودن حاجات دارد.

 

فیروزه رگه دار مشهد

یکی از سنگهای کهن و زیبا فیروزه رگه دار مشهد می باشد در تاریخ هنر باستانی جزء محصول با ارزش و پر مصرف شناخته شده است به عنوان سوغاتی و هدیه ارزشمند می باشد، در بازارهای سمت حرم مشهد از این محصول بسیار دیده می شود.

با استفاده از این سنگ محبوب با به دست آوردن انرژیهای مثبت موجب قوت قلب فرد می شود همچنین این سنگ محبوب برای نخستین بار از جانب خدا از سمت جبرئیل در غار حرا به حضرت محمد (ص) هدیه داده شده است.

خرید فیروزه رگه دار سبز مشهد

تحقیقات نشان می دهد درمان فیروزه رگه دار مشهد را می توان به سه بخش تقسیم کرد: روحی، معنوی، جسمی خواص مهم برای درمان جسمی مانند: درد معده، درمان ویروس بدن، درمان جنون، بیماری طحال و غیره را می توان از خواص مهم آن بدانید همچنین جزو قدیمی ترین سنگهای دنیا شناخته شده است و برای درمان بسیاری از بیماریها موثر می باشد.

درمان کننده مشکلات افسردگی: ار این محصول به عنوان صلح استفاده می کنند و نشان دهنده عشق و صداقت می باشد برای جذب انرژی مثبت و دور کردن انرژی منفی می توانید از این محصول استفاده کنید تا از استرس و اضطراب دور بمانید، بدین رو اعتماد به نفس شما را بالا می برد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا