کدام لباس زیر برای پوشیدن روزانه بهتر است؟

همه ما روزانه کارهایی برای انجام دادن داریم. بعضی افراد در بیرون از منزل شاغل هستند و بعضی دیگر در خانه. تفاوتی ندارد و ما در هر صورت باید راحت‌ترین لباس‌ها را برای داشتن تمرکز بیشتر استفاده کنیم. هرچقدر هم یک لباس را دوست داشته باشیم اما احساس راحتی لازم را به ما ندهد ارزش استفاده ندارد و به مرور باعث خستگی جسمی و روانی ما خواهد شد.

در نتیجه بهترین کار انتخاب راحت‌ترین و مناسب‌ترین لباس‌ها در هر شرایطی است. ما قصد داریم لباس‌های زیر مختلف را بررسی کنیم تا در نهایت بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

سوتین اسفنجی

ابتدا سعی کنید جنس باکیفیت تهیه کنید. مهم است که در مورد آسیب‌های احتمالی حاصل از لباس‌ها اطلاعاتی داشته باشید. اگر انتخاب شما برای استفاده روزانه سوتین اسفنجی است سعی کنید آن را از یک برند تهیه کنید. سوتین اسفنجی به دلیل وجود اسفنج و گرم کردن سینه موجب کوچک شدن سینه خواهد شد. برندهای معتبر با انجام روش‌هایی از پارچه‌های مناسب به همراه اسفنج استفاده می‌کنند تا حداقل فشار به سینه وارد شود. لین یکی از برندهای معتبر برای خرید سوتین و لباس زیر زنانه است که محصولات خود را در غالب نمایندگی‌های خود به صورت آنلاین به فروش می‌رساندن و می‌توانید از تنوع مدل های برند لین استفاده کنید.

سوتین جک دار

سوتین جک دار از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین سوتین‌ها است و دلیل این محبوبیت در میان سایر مدل‌ها پد اضافه‌ای است که درون سوتین قرار دارد. این پد سینه را به بالا می‌کشد و حالتی فانتزی به فرم سینه می‌دهد و فنر فلزی که در زیر آن قرار گرفته به حفظ فرم سینه کمک می‌کند و از افتادن آن جلوگیری می‌کند. این مدل‌ها بیشتر برای کسانی که سینه‌های کوچک یا افتاده‌ای دارند مناسب است و تا لباسی که می‌پوشند بهترین فرم را بر روی تن داشته باشد. سوتین زنانه فانتزی جک دار برای استفاده روزانه توصیه نمی‌شود چون باز هم به دلیل اسفنج و پد فشرده باعث کوچک‌تر شدن سینه خواهد شد.

سوتین نخی

کدام لباس زیر برای پوشیدن روزانه بهتر است

این بهترین انتخابی است که می‌توانید برای استفاده روزانه داشته باشید. مدل‌های نخی گرمایی به سینه اضافه نمی‌کنند و موجب آسیب به بافت سینه و نیپل نمی‌شوند. برای اداره یا منزل این مدل بهترین مدلی است که می‌توانید انتخاب کنید. فرم دلخواه خود را بخرید تا از خرید یک سوتین نخی پشیمان نشوید. مدل‌های مختلفی از سوتین نخی وجود دارد و می‌توانی با خرید مناسب فرم دلخواه سینه خود را داشته باشید. نکته قابل توجه در مورد سوتین نخی این است که می‌تواند بدون داشتن اسفنج فرم سینه شما را اصلاح کند. به عنوان مثال اگر سینه‌های شما تیز و افتاده است می‌توانید با خرید یک سوتین نخی گرد این مشکل را اصلاح کنید.

سوتین تور و دانتل

مدل‌های تور دار و دانتل درصورتی برای استفاده روزانه مناسب هستند که تور آنها زبر و ضخیم نباشد. اگر تور استفاده شده زبر باشد باعث ایجاد سوزش و خارش روی سینه می‌شود و حس بدی را به شما القا می‌کند. حتی اگر سوتینی که انتخاب کرده‌اید از نظر زیبایی به نظرتان عالی است باز هم با دست زدن به جنس تور آن تا حد زیادی می‌توانید متوجه شوید که این جنس به سینه شما آسیب خواهد رساند یا خیر.

شرت نخی

کدام لباس زیر برای پوشیدن روزانه بهتر است

نخ برای ناحیه تناسلی گزینه مناسب و راحتی است. رطوبت و ترشحات واژن را جذب می‌کند و اجازه تنفس را به پوست این ناحیه می‌دهد. توجه داشته باشید که شرت‌های نخی بهتر است تا هر روز تعویض و شسته شوند. این موضوع در مورد تمامی شرت‌ها صادق است اما دلیل تاکید ما جلوگیری از تجمع رطوبت و ایجاد بیماری‌های پوستی و بیماری‌های قارچی واژن است. به خصوص در فصل تابستان که گرما موجب تعریق بالا می‌شود شما ملزم خواهید بود هر روز دوش گرفته و لبا‌س‌های زیر خود را تعویض کنید تا هم احساس نشاط بیشتری داشته باشید و هم بدنی سالم‌تر.

شرت پلی‌استر

پلی استر یا پلاستیک گزینه مناسبی برای استفاده روزانه نیست. این مدل‌ها برای کسانی که پوستی حساس دارند می‌تواند موجب آسیب شود. شرت‌های فانتزی عموما از این جنس ساخته می‌شوند و البته بسیار چشمگیر هستند. اگر علاقه زیادی به این مدل‌های فانتزی دارید آنها را به صورت دائم استفاده نکنید و به بدنتان استراحت دهید. اکثر اوقات از لباس زیر نخی استفاده کنید و تنها گاهی اوقات لباس زیر فانتزی از جنس پلی استر بپوشید.

شرت لیزری

مدل‌های لیزری برای استفاده در مهمانی‌ها کاربردی است. زمانی که می‌خواهید خط شرت روی لباستان ردی به جا نگذارد از این مدل‌ها استفاده کنید. مدل‌های لیزری هم به دلیل پلاستیک موجود برای استفاده دائم مناسب نیستند و بهتر است آنها را در مواقع خاصی استفاده کنید نه همیشه.

شرت گن دار

کسانی که می‌خواهند شکم و پهلوی خود را جمع کنند و یا برای یک مهمانی آماده شوند می‌توانند از این مدل شرت استفاده کنند. این سبک‌ها مناسب استفاده روزانه نیست و اگر می‌خواهید لاغر شوید بهتر است تا از ورزش و رژیم غذایی صحیح کمک بگیرید و با یک پزشک متخصص تغدیه مشورت کنید تا راهنمایی لازم را به شما بدهد. شاید مجبور باشید شورت‌های گن دار را در هنگام ورزش استفاده کنید. استفاده دائم از این لباس زیر تنگ توصیه نمی‌شود و برای لاغر شدن بهتر است به دنبال روش‌های بهتری باشید.

مدل‌های مختلف و متنوع دیگری برای لباس زیر در بازار موجود است. به عنوان مثال شرت لامبادا، بندی و سوتین‌های پشت گردنی از مدل‌های محبوب هستند اما برای پوشیدن به صورت روتین به هیچ عنوان توصیه نمی‌شوند. به عنوان مثال سوتین‌های پشت گردنی، در دراز مدت موجب ایجاد مشکلات مختلفی مانند گردن درد می‌شوند. تا حد امکان لباس زیر ساده و راحت را برای استفاده روزانه انتخاب کنید و مدل‌های فانتزی را کنار بگذارید.

نویسنده: سارااقبالی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا