پیست اسکی روی برف در دبی با امکانات و تصاویر

امارات متحده ی عربی در سال ۲۰۰۵ پیست اسکی سرپوشیده را برای عموم افتتاح کرد، این پیست دارای مساحت ۲۲۵۰۰ متر مربع است. این مجموعه ی مهیج دارای یک قله کوه ۸۵ متری است که ارتفاع آن به اندازه یک ساختمان ۲۵ طبقه می باشد، یکی از کارهایی که بازدیدکنندگان اغلب از انجام آن در پارک لذت می برند، بالا رفتن از آن قله برای لذت بردن از سواری هیجان انگیز کوهستان تریلر است که شما را با سرعتی تا ۴۶ کیلومتر در ساعت می برد.

در پیست اسکی روی برف دبی یک پیست ۱.۵ کیلومتر در دسترس است. اسکی روی برف دبی در جاده شیخ زاید در نزدیکی ساحل جمیرا واقع شده است. این اولین پیست اسکی سرپوشیده در خاورمیانه است.

فعالیت های اسکی روی برف دبی

پارک اسکی دبی دارای یک محیط زمستانی شگفت انگیز با مضمون کوهستانی است که در آن می توانید از اسکی، اسنوبورد، سواری با توباگان لذت ببرید. فعالیت های زیادی در اسکی روی دبی برای علاقه مندان به ورزش های زمستانی وجود دارد. در این مکان شما می توانید با استفاده از مربیان خبره اصول اسکی روی برف را بیاموزید.

این پارک همچنین دارای یک منطقه آزاد اختصاصی برای تمرین است. این مجموعه دارای یک پارک برفی پر از فعالیت های سرگرم کننده است، می توانید با رزرو پکیج پنگوئن برفی به تماشای پنگوئن پیست اسکی دبی بروید.

پیست اسکی کلاسیک

گردشگرانی که با خرید بلیط هواپیما چارتر به دبی سفر می کنند، می توانند در هر سنی به پیست اسکی کلاسیک دبی بروند. این سرزمین جادویی مملو از برف است، می توانید به همراه کودکان خود روی برف سر بخورید و اسنوبور و اسکی روی برف را امتحان کنید.

پیست اسنو پلاس دبی

اگر به دنبال این هستید که از همه چیزهایی که در این سرزمین عجایب زمستانی ارائه می شود لذت ببرید، گذرگاه اسکی دبی اسنو پلاس را انتخاب کنید. این پیست نه تنها شامل تمام فعالیت ‌های Snow Classic Pass می ‌شود، بلکه به شما امکان انتخاب یکی از چهار فعالیت مختلف در اسکی دبی را می ‌دهد.

اسنوبورد

اسنوبورد یکی از محبوب ترین ورزش هایی است که می توان در اسکی روی برف دبی از آن لذت برد. راهنمایی های حرفه ای برای تازه کارها وجود دارد.

زوربینگ

یکی دیگر از فعالیت ‌های ماجراجویی منحصربه ‌فرد که باید در اسکی دبی امتحان کنید، زوربینگ است. یک توپ شفاف غول پیکر را تصور کنید. و حالا تصور کنید در حالی که در داخل آن هستید به آرامی از یک شیب ملایم برفی به پایین می‌روید.

پیست گلوله برفی

گلوله برفی یک قسمت از مجموعه اسکی روی برف دبی است، که به شما امکان را می دهد از پشت تپه گلوله های برفی را برتاپ کنید و از این بازی هیجان انگیز نهایت لذا را ببرید.

گردش در پارک برفی

پارک برفی دبی داری یک مساحت ۴۵۰۰ متر مربعی از برف است، که خانواده ها می توانند به همراه فرزندانشان آدم برفی درست کنند و یا به سورتمه سواری بپردازند.

بازدید از پنگوئن ها

یکی از بهترین قسمت های پیست اسکی دبی بازدید و تفریح با پنگوئن ها است. پیست اسکی روی برف دبی یکی از تفریحات دبی است، که به بازدیدکنندگان این فرصت را می دهد که با یکی از جالب ترین پرندگان در قلمرو حیوانات پنگوئن ها آشنا شوند و زندگی آن ها را از نزدیک تماشا کنند.

پنگوئن ها با انسان ها کاملا راحت هستند، بنابراین می توانید آنها را در محیط طبیعی خود مشاهده کنید و حتی می توانید با پنگوئن ها عکس بگیرید. دیدار با پنگوئن ها یکی از محبوب ترین فعالیت های اسکی دبی برای کودکان و بزرگسالان است. ساعت بازدید از پنگوئن های پیست اسکی دبی از ساعت ۱۲:۰۰ بعد از ظهر شروع می شود و بعد از هر ۳۰ دقیقه، تا ساعت ۹:۰۰ شب برگزار می شود.

امکانات مجموعه اسکی روی برف دبی

در مجموعه تفریحی اسکی روی برف دبی امکانات دیگری علاوه بر بازی و سرگرمی وجود دارد.

مدرسه اسکی

از آماتور گرفته تا حرفه ای، همه در مدرسه اسکی برای کسب یا تقویت مهارت های اسکی یا اسنوبورد می توانند بهرهمند شوند. در این مجموعه تیمی از متخصصان باتجربه وجود دارد، که از یک برنامه درسی جامع پیروی می کنند. این تیم پیشررفته به شما کمک می کنند که در مهارت های خود حرفه ای تر شوید. کودکان سه سال به بالا نیز می توانند در این مدرسه ی اسکی شرکت کنند.

رستوران پیست اسکی دبی

اگر از این همه فعالیت در پیست اسکی دبی خسته شده اید و نیاز به استراحت دارید به کافه رستوران North 28  پیست اسکی دبی بروید. در این کافه رستوران شما می توانید از نوشیدنی های گرم مانند شکلات داغ گرفته تا نوشیدنی های متنوع و غذاهای لذیذ را امتحان کنید.

در این کافه رستوران  با مضمون آلپ در اسکی دبی به قدری آرامش بخش است، که پس از آن به اندازه کافی احساس شادابی خواهید کرد تا همه سرگرمی های برفی را از سر بگیرید. کافه بهمن نیز در نیمه راه پسیت اسکی در شیب واقع شده است و به شما امکان می دهد با چشم اندازهای خوب از این مجموعه بنشینید و لذت ببرید و به غیر از نوشیدنی های گرم، می توانید از هات داگ های خوشمزه و سایر خوراکی های سبک نیز لذت ببرید.

کافه یخ نیز یکی دیگه از کافه های پیست اسکی در دبی است، که می توانید در این کافه در نزدیکی Snow Plough در منطقه Snow Park چند خوراکی خوش را تهیه کنید.

قوانین پیست اسکی روی برف دبی

  • کودکانی که زیر دو سال هستند اجازه ی ورود به مجموعه پیست اسکی دبی را ندارند.
  • کودکان داری سن ۲ تا ۸ سال تنها با نظارت بزرگسالان خانواده ی خود می توانند وارد پیست اسکی دبی شوند.
  • در‌صورتی که بزرگسالان در محل مرکز خرید بزرگ امارات حضور دارند می توانند کودکان ۹ تا ۱۲ ساله خود را به پیست اسکی دبی وارد کنند.
  • بازدیدکنندگانی که داری سن زیر ۲۱ سال هستند، قبل از ورود می بایست فرم رضایت والدین را پر کنند.
  • بلیط ها پس از رزرو غیر قابل استرداد هستند.
  • هزینه انصراف با توجه به فعالیت قابل اعمال است.

برای اسکی روی برف دبی چه لباسی بپوشیم؟

وقتی صحبت از لباس اسکی  می شود، تمام وسایل مورد نیاز برای گرم ماندن در اختیار بازدیدکنندگان این محموعه قرار می گیرد. این شامل جوراب های یکبار مصرف، ژاکت، شلوار زمستانی و چکمه های برفی است. مجموعه پیست اسکی دبی لباس و تجهیزات را برای تمامی پکیج های اسلوپ فراهم می کند. تمام بسته‌ های Snow Park و Snow Penguin شامل اجاره ی لباس نیز می ‌شود.

هزینه ورودی پیست اسکی دبی

قیمت بلیط مجموعه پیست اسکی دبی در هر بخش متفاوت است، برای پیست شیب های یک روز کامل ۳۱۰ درهم و برای شیب های دو ساعته ۲۱۰ درهم و برای شیب اسکی بانوان نیز ۱۸۰ درهم هزینه دارد. قیمت اسکی دبی با توجه به فعالیتی که می خواهید انجام دهید و منطقه ای که از آن بازدید خواهید کرد متفاوت است. شما می توانید بلیط های خود را به صورت آنلاین از وب سایت رسمی اسکی دبی نیز خریداری کنید. همچنین می توانید عضویت انحصاری داشته باشید در این عضویت شما دسترسی نامحدودی به پیست ها برای یک ماه و سه ماه به ترتیب با ۱۱۹۰ درهم و ۲۷۹۰ درهم دریافت می کنید.

شماره تماس پیست اسکی روی برف دبی : ۰۰۹۷۱۴۸۰۰۳۸۶

چگونه به پیست اسکی روی برف دبی برویم ؟

اسکی دبی بخشی از مرکز خرید امارات در دبی است. ورودی آن در طبقه همکف جنب سیاره جادویی قرار دارد. برای رفتن به این مجموعه به راحتی با اتوبوس، مترو، تاکسی و ماشین قابل دسترسی است. ساده ترین راه استفاده از مترو دبی و رفتن به ایستگاه مترو مال امارات در خط قرمز است.

اگر با ماشین شخصی سفر می کنید می توانید در پارکینگ A پارک کنید. در طول روزهای هفته، پارکینگ فقط به مدت ۴ ساعت رایگان است، اما اگر بلیط اسکی دبی خود را نشان دهید، می توان از آن در تعطیلات آخر هفته و تعطیلات رسمی رایگان استفاده کنید.

ساعت کار پیست اسکی دبی

ساعت کار پیست اسکی دبی

این مجموعه بی نظیر و هیجان انگیز در روزهای هفته از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۱ شب است، به جز هر پنجشنبه که تا ساعت ۱۲ ظهر است.  هر جمعه از ساعت ۹:۰۰ صبح تا ۱۲:۰۰ صبح و هر شنبه از ۰۹:۰۰ صبح تا ۱۱:۰۰ فعالیت می کنند.

سخن آخر

پیست اسکی روی برف دبی یکی از جذاب ترین سرگرمی ها برای والدینی است، که در دبی به دنبال فعالیت های سرپوشیده برای کودکان هستند، می باشد. اسکی دبی یک پیست اسکی سرپوشیده با ۲۲۵۰۰ متر مربع است. این مجموعه در مرکز خرید امارات واقع شده است. این اولین پیست اسکی سرپوشیده خاورمیانه می باشد.

این مکان، مکانی عالی برای سرگرمی با دوستان و خانواده خود در بزرگترین پارک برفی سرپوشیده جهان است. در این مجموعه همچنین می توانید از فعالیت های سرگرم کننده مانند تماشای پنگوئن ها، اسنوبرد، درست کردن آدم برفی، تیوب بازی و … با کودکان خود نهایت لذت را ببرید. با داشتن عضویت پیست اسکی دبی شما می توانید از تخفیف های ویژه ی این مجموعه استفاده کنید، والدین نیز می توانند هنگام خرید با رضایت خود کودکان خود را وارد این مجموعه ی جذاب کنند.

برای اطلاع از قیمت تور امارات و تور دبی از تهران به سایت معتبر تریپ مراجعه کنید و ارزان ترین بلیط ها را بدون واسطه و به صورت آنلاین تهیه کنید. سامانه رزرواسیون تریپ به شما کمک می کند به راحتی از علاوه بر نرخ بلیط تهران استانبول از قیمت پروازهای مختلف مانند بلیط استانبول و تور ارمنستان و همچنین تورهای لحظه آخری مطلع شوید و از امکانات پرواز و نرخ آن بهره مند شوید. شما در کمترین زمان به انواع قیمت ها در تاریخ مورد نظر خود دسترسی خواهید داشت و مناسبترین تور خارجی را پیدا خواهید کرد. بهترین قیمت پروازهای داخلی و خارجی، خرید بلیط هواپیما چارتر و رزرو تور خارجی و بلیط چارتری و سیستمی از تمامی ایرلاین ها را با سامانه تریپ (www.trip.ir) سریع و آسان تجربه کنید.

منبع:تریپ|www.trip.ir

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا