قیمت عینک طبی خلبانی مردانه ژاپنی

برای خرید عینک طبی خاص مردانه ابتدا توجه کنید که مدل آن را مناسب با فرم چهره خود برگزینید.

اگر صورت گرد دارید عینکی انتخاب کنید که زاویه دار است، این مدل عینک سبب می گردد تا استخوان گونه بهتر دیده شود.

افرادی که فرم صورت قلبی دارند عینکی که کمتر گرد می باشد برای آنها مناسب است. عینک هایی که فرم گربه ای دارند متناسب با صورت های گرد هستند.

اگر صورتی مربعی شکل دارید عینک هایی که فرم منحنی دارند را انتخاب کنید زیرا سبب می شود صورت شما ظریف تر به نظر بیاید همچنین به سراغ خرید عینک های زاویه دار نروید.

برای صورت های بیضی شکل عینک های بزرگ با انحنای بالا مناسب هستند. آنهایی که صورت کوچکی دارند بهتر است عینک هایی که قاب ندارند انتخاب نمایند.

اگر دارای صورت بزرگ هستید از عینک طبی مردانه که پیشانی شما را کوتاه تر به نظر می رسانند را برگزینید.

قبل از خرید عینک طبی خاص چند مدل مختلف را در نظر بگیرید و بر روی چهره خود امتحان نمائید تا بتوانید انتخاب درست و مناسبی داشته باشید.

یکی از نکاتی که در هنگام خرید و انتخاب عینک طبی جدید مردانه باید آن را در نظر بگیرید متناسب بودن فرم صورت شما با فریم عینک طبی می باشد.

طبق این نکته موارد مهمی در انتخاب آن وجود دارد که به صورت مختصر بیان می کنیم:

در مرکز لنزها و فریم عینک طبی باید چشمان شما قرار بگیرید

مطابقت ابروهای شما باید با خط بالای فرم عینک باشد

عینک هایی که فریم بزرگی دارند سبب می گردنند چهره شما کوچک تر به نظر بیاید

باید در بالای فریم عینک ابروهای شما دیده شود و فضای زیادی بین ابرو و فریم وجود نداشته باشد

استفاده از عینک های بزرگ برای آنهایی که دهان و بینی بزرگ دارند مناسب است زیرا این نوع عینک ها می توانند این مسائل را بهبود بخشند.

عینک طبی ریبن خلبانی

این مدل عینک ها اگرچه در ابتدا برای استفاده نظامی طراحی شده بود، اما توسط افراد غیر نظامی که نیاز به داشتن عینکی با این قابلیت دید بودند، مورد استقبال فراوان قرار گرفت. در سال های بعد عینک های برند ریبن در طرح های مختلفی روانه بازار گردید که از این طرح ها می توان به کلاب مستر، ویفر، اریکا، جاستین، ژنرال و مارشال اشاره نمود.

برخی افراد برای اینکه زیبایی ظاهر خود را حفظ کنند از لنز به جای عینک استفاده می کنند اما اگر یک عینک شیک و زیبا انتخاب شود قطعا تاثیر مثبتی روی ظاهر افراد خواهد داشت.

قیمت عینک طبی خلبانی مردانه ژاپنی

در حال حاظر یکی از نمادین ترین مدل های عینک طبی در جهان، عینک طبی خلبانی ریبن می باشد، نحوه  طراحی آن ها به فرمی می باشند که بتوانند به راحتی در زیر هدست های خلبانی، کلاه ایمنی بدون ایجاد مشکل خاصی قرار گیرد.

نکته اخری که وجود دارد این است اگر از عینک های طبی استفاده می کنید بعد از نیم ساعت کار، دیدن تلویزیون و چیز هایی که نیاز به دقت بالایی دارد عینک را از چشم در آورده و به مدت چند دقیقه ببندید تا چشمان شما استراحت کنند، همچنین بهتر از هر یک ساعت یکبار به یک نقطه دور نگاه کنید و سعی نمایید فشاری که روی چشم ها آمده را کاهش دهید.

قیمت فریم عینک طبی ژاپنی

این عینک ها به دلیل این که خارجی هستند قیمتشان بر اساس نرخ ارز کم یا زیاد می شود.

کارشناسان این محصول برای تولید آن علم، هنر و خلاقیت را در طراحی و ساخت آن به کار برده اند و این موضوع باعث شده تا قیمت نهایی آن بالاتر از انواع معمولی باشد.

قلم زنی ها، ریزه کاری های خاص، ظرافت و هنری که در ساخت فریم به کار می رود به وسیله طراحان ماهر و خوش ذوق صورت می گیرد.

قیمت عینک طبی خلبانی مردانه ژاپنی

توجه داشته باشید قیمت عینک طبی ژاپنی کمی گران است و هیچ گرانی بی حکمت نیست. عینکی که اور جینال باشد هزینه بیشتری دارد، زیرا دارای کیفیت خوب می باشد و مشخصه لازم برای حفظ سلامتی چشم ها را دارا می باشد.

شیشه عینک طبی ژاپنی با قیمت های متفاوت در بازار وجود دارد که کیفیت در دید و نوسان ارز دو عامل برای این تفاوت قیمت است.

این کشور دارای بهترین برند های این محصول می باشد و کسانی که دارای نمره چشم بالا هستند این موضوع را به خوبی می دانند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا