ماهیندرا اسکورپیو؛ شاسی بلند جدید و ارزان قیمت هندی (+عکس)

در ماهیندرا اسکورپیو-ان از پیشرانه بنزینی ۲ لیتری ۴ سیلندر توربوشارژ یا پیشرانه ۲.۲ لیتری دیزل توربو استفاده می شود. میزان خروجی این پیشرانه ها به ترتیب ۲۰۰ و ۱۷۲ اسب بخار است.

موبنا اسکورپیو نام شاسی بلندی است که از سال ۲۰۰۳ روی خط تولید ماهیندرا قرار دارد و در کشورهای هند، اروگوئه و مصر تولید شده است.

مدل قدیمی

ماهیندرا اسکورپیو؛ شاسی بلند جدید و ارزان قیمت هندی (+عکس)

اکنون تریم N این خودرو معرفی شده که به کلمه NEW یا جدید اشاره دارد. اسکورپیو-ان در واقع دومین نسل از این محصول باسابقه هندی محسوب می شود که حدود ۲۰ سال سن دارد.

ماهیندرا اسکورپیو؛ شاسی بلند جدید و ارزان قیمت هندی (+عکس)

ماهیندرا اسکورپیو

در اسکورپیو-ان از پیشرانه بنزینی ۲ لیتری ۴ سیلندر توربوشارژ یا پیشرانه ۲.۲ لیتری دیزل توربو استفاده می شود. میزان خروجی این پیشرانه ها به ترتیب ۲۰۰ و ۱۷۲ اسب بخار است. گشتاور نیز ۳۸۰ و ۴۰۰ نیوتن متر گزارش شده است.

در بخش جعبه دنده نمونه ۶ سرعته دستی و اتوماتیک قابل سفارش است. سامانه تمام چرخ محرک نیز فقط برای تریم دیزل در حالت آپشن ارائه می شود.

ظرفیت باک خودرو ۵۷ لیتر است.

اسکورپیو جدید از منظر ابعاد برابر با ۴۶۶۲ میلیمتر در طول، ۱۹۱۷ میلیمتر در عرض و ۱۸۵۷ میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. فاصله بین محورها نیز ۲۷۵۰ میلیمتر است.

سیستم ترمز در هر دو محور دیسکی است. رینگ های استاندارد آلومینیومی در اندازه ۱۷ اینچی ارائه می شوند.

از امکانات کابین باید به نمایشگر ۷ اینچی دیجیتال ویژه اطلاعات امپر، صندلی راننده با تنظیم الکتریکی ۶ جهته، جانمایی صندلی ها در تریم های ۶ و ۷ صندلی که تریم ۶ صندلی با ردیف دوم صندلی های کاپیتانی عرضه می شود، پورت ای سی، نمایشگر ۸ اینچی تنظیمات سیستم سرگرمی، اپل کار پلی و اندروید اوتو وایرلس، سیستم صوتی سونی با ۱۲ اسپیکر، شارژ بی سیم و… اشاره کرد.

در بخش ایمنی نیز مواردی مانند: کروز کنترل، نشانگر فشار باد لاستیک ها، ۶ ایربگ، ای بی اس، ایی بی دی، پایداری الکترونیکی، دستیار حرکت در سربالایی و سرپایینی، ایزوفیکس و … قابل اشاره هستند.

قیمت ماهیندرا اسکورپیو-ان ۲۰۲۲ از حدود ۱۸ هزار دلار آغاز می شود.

 منبع: عصرایران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا