سری گلکسی Z Fold4 و Z Flip4 سامسونگ نوع استفاده ما از گوشی‌های هوشمند را تغییر می‌دهد

شرکت سامسونگ الکترونیکس امروز از نسل جدید گوشی‌های پیشگام تاشوی خود رونمایی کرد: گلکسی Z Fold4 و Z Flip4. هردوی این دستگاه‌ها دارای فرم فکتور قابل شخصی‌سازی، تجربه کاربری مناسب برای سلایق مختلف و عملکردی بهینه هستند.

موبنا – سری گلکسی Z سامسونگ که اکنون به نسل چهارم خود رسیده، همچنان به دنبال شکستن مرزهای مرسوم و ارائه روشی جدید و تاثیرگذار برای بهبود تعامل کاربران در زندگی روزمره است.

دکتر تی‌ام رو، مدیر بخش تجربه موبایل (MX) سامسونگ می‌گوید: «گوشی‌های تاشوی سامسونگ بر اساس فلسفه عدم محدودیت شکل گرفته‌اند تا فرصت‌هایی جدید با قابلیت شخصی‌سازی کامل در سخت‌افزار و رابط کاربری را فراهم کنند. این دستگاه‌های تاشوی جدید که در همکاری با شرکای جهانی ما خلق شده‌اند تجربه‌ای بی‌سابقه را در اختیار کاربر قرار می‌دهد که نیازهای فعال‌ترین و پویاترین کاربران ما را هم تامین می‌کند».

او افزود: «با تمرکز ناگسستنی و رهبری ما در این صنعت، علاقه به دستگاه‌های تاشو همچنان رشد خواهد کرد. ما به شکلی موفقیت‌آمیز این گروه جدید محصولات را از یک پروژه بلندپروازانه به دستگاهی فراگیر تبدیل کردیم که اکنون در دست میلیون‌ها نفر در سراسر جهان قرار دارد».

به عنوان نمادی از رهبری سامسونگ در این عرصه، تمامی اجزای این گوشی‌های تاشو به شکلی طراحی شده است که بتواند بهترین تجربه کاربری را ارائه دهد و با تک ‌تک نیازهای مصرف‌کننده همخوانی داشته باشد. گوشی گلکسی Z Flip4 به پشتوانه موفقیت فرم فکتور ابتکاری سامسونگ، اکنون قابلیت‌هایی کلیدی از جمله تجربه بهتر از دوربین، باتری بزرگ‌تر و شخصی‌سازی گسترده همزمان با طراحی فوق کوچک را در اختیار کاربران قرار خواهد داد. گلکسی Z Fold4 هم با ارائه فراگیرترین تجربه از گوشی هوشمند، طراحی نوآورانه و نمایشگری بزرگ در کنار امکان مولتی‌تسکینگ مانند یک کامپیوتر و البته فناوری دوربین پیشرفته و پردازنده‌های قوی، فرصت‌های جدیدی را در اختیار مصرف کننده قرار می‌دهد.

سری گلکسی Z Fold4 و Z Flip4 سامسونگ نوع استفاده ما از گوشی‌های هوشمند را تغییر می‌دهد

گلکسی Z Flip4 بهترین ابزار برای ابراز خودتان؛ در طراحی و عملکرد

در گوشی گلکسی Z Flip4 قابلیت‌های مورد علاقه کاربران بهینه‌سازی شده تا به بهترین ابزار برای ابراز خودشان تبدیل شود. طراحی کوچک این دستگاه تجربه کاربری منحصربه‌فردی را در اختیار شما قرار می‌دهد که در هیچ گوشی هوشمند دیگری شبیه آن را ندیده‌اید.

فیلمبرداری بدون دخالت دست یا گرفتن سلفی گروهی در زوایای مختلف، با خم کردن جزئی گلکسی Z Flip4 و فعال شدن حالت FlexCam در آن، در دسترس قرار گرفته است. این قابلیت‌ها حتی در بخش اپلیکیشن‌های مورد علاقه کاربر هم قابل دسترس خواهد بود. به لطف همکاری سامسونگ با شرکت متا، حالت FlexCam اکنون برای محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام، واتساپ و فیسبوک بهینه‌سازی شده است. حتی می‌توانید با گرفتن سلفی‌های باکیفیت به لطف ویژگی بهبود یافته Quick Shot در گلکسی Z Flip4 و مشاهده آن روی نمایشگر کاور دستگاه، کارهای بیشتری را هم انجام دهید. با فعال کردن حالت Quick Shot می‌توانید بدون وقفه ذخیره ویدیوهای باکیفیت را آغاز کرده و حتی بدون اینکه ویدیو را متوقف کنید برای ادامه کار حالت Flex را فعال کنید که این قابلیت برای افراد فعال در حوزه تولید محتوا و ولاگرها بسیار مفید خواهد بود. اکنون کاربران در حین استفاده از ویژگی Quick Shot هم می‌توانند سلفی‌های پرتره گرفته و پیش‌نمایش آن را با ابعاد واقعی عکس مشاهده کنند. به لطف دوربین بهبود یافته و استفاده از حسگری تا ۶۵% روشن‌تر (در مقایسه با نسل قبلی محصول) که با نسخه موبایلی پردازنده Snapdragon 8+ Gen1 پشتیبانی می‌شود، عکس‌ها و ویدیوها در روز یا شب، دقیق‌تر و واضح‌تر خواهند بود.

سری گلکسی Z Fold4 و Z Flip4 سامسونگ نوع استفاده ما از گوشی‌های هوشمند را تغییر می‌دهد

گلکسی Z Flip4 به شکلی طراحی شده که واقعا بتوان بدون نیاز به دست از آن استفاده کرد. یعنی بدون نیاز به باز کردن گوشی، کارهای بیشتری را با آن انجام داد. همه کارها مانند تماس گرفتن، پاسخ به پیام‌های متنی، باز کردن درِ خودرو یا حتی کنترل کردن ویجت SmartThings Scene را از روی نمایشگر کاور انجام دهید.

سری گلکسی Z Fold4 و Z Flip4 سامسونگ نوع استفاده ما از گوشی‌های هوشمند را تغییر می‌دهد

با باتری ۳۷۰۰ میلی‌آمپرساعتی این گوشی می‌توانید فیلمبرداری، تماشای ویدیو یا ارتباط با دیگران را برای مدت طولانی‌تری بدون نیاز به شارژ مجدد انجام دهید. قابلیت شارژ فوق سریع روی گلکسی Z Flip4 به شما امکان می‌دهد تنها در ۳۰ دقیقه گوشی را تا ۵۰% شارژ کرده و به این ترتیب همیشه ارتباط خود را با دیگران حفظ کنید.

سری گلکسی Z Fold4 و Z Flip4 سامسونگ نوع استفاده ما از گوشی‌های هوشمند را تغییر می‌دهد

طراحی این گوشی با لولایی باریک‌تر، لبه‌های صاف‌تر، شیشه چند رنگ در پشت و قاب فلزی، بسیار بهینه‌تر از قبل شده است. کاربران می‌توانند با استفاده از Galaxy Theme روی هر دو نمایشگر داخلی و کاور، داخل و بیرون گوشی گلکسی Z Flip4 را کاملا شخصی‌سازی کرده و آن را مطابق با سلیقه خود هماهنگ کنند. علاوه بر این، کاربران می‌توانند با استفاده از پس زمینه‌ها و ساعت‌ها، به شکل‌های مختلف مانند عکس، گیف یا حتی ویدیو، نمایشگر کاور را تغییر دهند.

سری گلکسی Z Fold4 و Z Flip4 سامسونگ نوع استفاده ما از گوشی‌های هوشمند را تغییر می‌دهد

گلکسی Z Fold4؛ بهترین پلتفرم گوشی برای مولتی‌تسکینگ با برترین عملکرد

گوشی گلکسی Z Fold4 حاصل نوآوری‌های مداوم سامسونگ درحوزه گوشی‌های هوشمند و قدرتمندترین گوشی موجود است. این محصول، تخصص سامسونگ در فناوری‌های موبایلی را در خدمت بالا بردن عملکرد چه به شکل باز، بسته یا حالت Flex به تصویر کشیده است. علاوه بر این، گلکسی Z Fold4 اولین گوشی مجهز به اندروید ۱۲L خواهد بود. یک نسخه ویژه از اندروید که توسط گوگل و برای تجربه کاربر روی صفحه نمایش‌های بزرگ (شامل صفحه نمایش‌های تاشو) طراحی شده است.

سری گلکسی Z Fold4 و Z Flip4 سامسونگ نوع استفاده ما از گوشی‌های هوشمند را تغییر می‌دهد

مولتی‌تسکینگ روی گلکسی Z Fold4 ساده‌تر از همیشه شده است تا کاربران بتوانند در حال حرکت هم کارهای بیشتری انجام دهند. تسک‌بار جدید این رابط کاربری، فضایی شبیه به کامپیوتر شخصی برای کاربر فراهم می‌آورد تا بتواند به محبوب‌ترین و آخرین اپلیکیشن‌های خود دسترسی داشته باشد. همچنین به کمک حالت جدید swipe، مولتی‌تسکینگ خلاقانه‌تر شده است. در این حالت شما می‌توانید فورا اپلیکیشن‌ها را از حالت تمام صفحه به حالت پاپ‌آپ برده یا صفحه نمایش را به دو قسمت مجزا تقسیم کنید.

همکاری سامسونگ با گوگل و مایکروسافت به ما امکان داد تا بتوانیم قابلیت‌های این گوشی را از جمله در استفاده از کروم و جی‌میل ارتقا داده و امکان کپی و پیست سریع لینک، عکس و غیره از یک اپلیکیشن به اپلیکیشن دیگر را برای کاربر فراهم کنیم. با استفاده از گوگل میت‌، کاربران می‌توانند با افراد بیشتری در تماس باشند و فعالیت‌هایی مانند تماشای مشترک ویدیو روی یوتیوب یا بازی کردن همزمان با تماس ویدیویی را انجام دهند. مجموعه کامل آفیس مایکروسافت در کنار Outlook اکنون برای صفحه نمایش تاشو بهینه‌سازی شده و اطلاعات بیشتر روی صفحه و روش‌های سریع‌تر برای تعامل با محتوا را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. تجربه مولتی‌تسکینگ با قابلیت‌های S Pen تکمیل شده و امکان طراحی یا یادداشت‌برداری را فراهم می‌کند و البته می‌توان قلم را داخل کاور یا جعبه ویژه قلم قرار داد.

گلکسی Z Fold4 با استفاده از لنز ۵۰ مگاپیکسلی و زوم ۳۰ برابری (Space Zoom)، امکان ثبت تصاویر و ویدیوهایی بسیار زیبا و دقیق را دارد. انواع حالت‌های دوربین شامل زوم بیشتر روی حالت Capture View، Dual Preview و سلفی با دوربین کاور به شکلی بهینه‌سازی شده است تا کاربر از مزایای فرم فکتور ویژه این گوشی‌ها بیشترین بهره را ببرد. با بزرگتر شدن اندازه پیکسل، حسگری تا ۲۳ درصد روشن‌تر در مقایسه با نسل قبلی محصول و قدرت پردازش بهبود یافته، کاربر می‌تواند حتی در شب هم عکسی بسیار واضح بگیرد.

تصاویر روی صفحه نمایش ۷.۶ اینچی با روشنایی بیشتر و نرخ بروزرسانی قابل تغییر ۱۲۰ هرتزی این دستگاه هم بسیار فراگیر و متمایز نمایش داده می‌شود. دوربین زیر صفحه نمایش (UDC) این دستگاه از فناوری شبیه‌سازی رنگ بهره برده و کمتر از قبل قابل مشاهده است. اپلیکیشن‌های رسانه‌های اجتماعی مانند فیسبوک برای تجربه صفحه‌های نمایش بزرگ بهینه‌سازی شده تا تماشای محتوا لذ‌ت‌بخش‌تر از گذشته شود. حتی می‌توانید در حالت Flex اپلیکیشن‌های سرگرمی موردعلاقه‌تان مانند نتفلیکس را باز کرده و براحتی به تماشای ویدیو بپردازید. در اپلیکیشن‌های بهینه نشده هم کاربر می‌تواند بدون متوقف کردن آنها، با استفاده از تاچ‌پد جدید حالت Flex، دستگاه را کنترل کند. به این ترتیب کار متوقف کردن یا جلو و عقب بردن ویدیو یا زوم کردن در تصویر بسیار ساده‌تر می‌شود.

با استفاده از پلتفرم Snapdragon 8+ Gen 1 و قابلیت ارتباط فوق سریع ۵G در این محصول، بازی‌ها بسیار ساده‌تر اجرا می‌شود. در عین حال باریک‌تر شدن لولا، وزن و حاشیه‌های کمتر نمایشگر که به عریض‌تر شدن آن کمک کرده، کار با یک دست روی نمایشگر کاور را هم ساده‌تر کرده است.

سامسونگ با ادامه روند نوآوری‌های خود برای حذف تمامی موانع، به دنبال ارائه سطحی از ماندگاری در ظاهر و اجزای داخلی محصولات است که مشتریان از آن انتظار دارند. گوشی‌های گلکسی Z Fold4 و Z Flip4 با استفاده از قاب‌های آلومینیوم Armor و روکش لولا، اکنون روی صفحه نمایش کاور و شیشه پشت گوشی مجهز به Corning Gorilla Glass Victus+ شده‌اند. با استفاده از ساختار چندلایه روی نمایشگر اصلی، ماندگاری این بخش هم افزایش یافته که این مسئله به کمتر شدن صدمه در صورت ضربه بیرونی کمک می‌کند. هردوی گلکسی Z Flip4 و Z Fold4 دارای مقاومتی با استاندارد IPX8 در برابر آب هستند لذا استفاده از گوشی زیر باران هم مشکلی برای کاربر ایجاد نخواهد کرد.

سری گلکسی Z Fold4 و Z Flip4 سامسونگ نوع استفاده ما از گوشی‌های هوشمند را تغییر می‌دهد

گلکسی Buds2 Pro؛ طراحی پریمیوم با تجربه‌ای غنی و فراگیر از صدا  

سری گلکسی Z به همراه Galaxy buds2 Pro عرضه می‌شود که فراگیرترین تجربه صدای بی‌سیم را در یک طراحی جدید و کوچک در اختیار کاربر گذاشته و امکان اتصال راحت در هر جنبه‌ای از زندگی را برای شما فراهم می‌کند.

فناوری برتر Hi-Fi 24bit Audio این هدفون، بازه دینامیکی بالایی را در اختیار شما گذاشته و به شما کمک می‌کند با شنیدن صدایی کاملا واضح، ارتباط عمیقی با موسیقی پیدا کنید. کدک سریع سامسونگ (SSC HiFi) بدون هیچ وقفه‌ای اطلاعات را به هدفون منتقل کرده و بلندگوهای دو مسیره کوآکسیال، این هدفون را غنی‌تر از همیشه می‌کند.

سری گلکسی Z Fold4 و Z Flip4 سامسونگ نوع استفاده ما از گوشی‌های هوشمند را تغییر می‌دهد

طراحی کوچک و ارگونومیک این محصول اکنون ۱۵ درصد در مقایسه با نمونه‌های قبلی کوچکتر شده و براحتی در گوش قرار می‌گیرد بدون آنکه داخل گوش جابجا شود. به این ترتیب برای استفاده در زمان ورزش هم بسیار مناسب است. با استفاده از فناوری قدرتمند ANC می‌توانید در زمان حرکت تماس‌ها را پاسخ دهید بدون آنکه صداهای بیرونی مزاحم ارتباط شما شود. گلکسی Bud2 Pro به شما امکان می‌دهد هم در دنیای خودتان غرق شوید و هم ارتباط‌تان با دنیای واقعی اطراف بصورت کامل قطع نشود.

زمانی که در حال بازی یا تماشای فیلم روی تبلت هستید و نیاز باشد تا یک تماس فوری را پاسخ دهید، گلکسی Buds2 Pro به شما امکان می‌دهد تنها با یکبار لمس آن و بدون هیچ مشکلی به دستگاه مورد نظر متصل شوید. این مدل جدید حالا مجهز به قابلیت Auto Switch برای اتصال سریع به تلویزیون شده و می‌توانید براحتی از حالت تماشای برنامه تلویزیونی مورد علاقه‌تان به حالت پاسخگویی به تماس منتقل شوید.

اگر به هر دلیلی بادز خود را در محلی جا بگذارید، قابلیت SmartThings Find به شما امکان می‌دهد آنها را چه در محدوده شما باشد یا نباشد، فورا و آسان پیدا کنید.

 

گلکسی در خدمت سیاره

سامسونگ از زمان راه‌اندازی سری گلکسی S22 از مواد بازیافتی نه تنها در بسته‌بندی، بلکه در ساخت سخت‌افزارهای محصولات استفاده کرده است. این اولین قدم‌ها در برنامه گلگسی برای سیاره است که شامل استفاده از پلاستیک بازیافتی و تولید مواد جدید با همکاری بهترین شرکای جهانی در حوزه پایداری می‌شود. در این مسیر، ما بسیار مفتخریم تا اعلام کنیم که ۹۰% تولید گلکسی Buds2 Pro با مواد بازیافتی انجام شده است. سری جدید گلکسی Z هم با استفاده از پلاستیک‌های جمع‌آوری شده از اقیانوس در بخش‌های داخلی و ۱۰۰% کاغذ بازیافتی در بسته‌بندی، تولید شده است. ما همچنین حجم بسته‌بندی را در مقایسه با نسل اول گوشی‌های تاشو، تا ۵۸% کاهش داده‌ایم. همین اقدام منجر به عدم تولید حدود ۱۰ هزار تن کربن در یک سال شده است.

 

عرضه

گلکسی Z Flip4 در رنگ‌های قبلی بنفش و گرافیتی و همچنین رنگ‌های جدید صورتی و آبی عرضه خواهد شد. نسخه ویژه گلکسی Z Flip4 Bespoke در ۷۵ ترکیب رنگ مختلف عرضه شده و به کاربران اجازه می‌دهد دستگاه خود را کاملا شخصی‌سازی کنند. گلکسی Z Fold4 و کاور S Pen آن در رنگ‌های خاص سبز، بژ و مشکی عرضه خواهد شد.

 

مشخصات محصولات معرفی شده سامسونگ :

 

مشخصات گلکسی Z Flip4

 

 

 

نمایشگر

 

 

 

نمایشگر اصلی

۶.۷-inch FHD+*
Dynamic AMOLED 2X
Infinity Flex Display (2640 x 1080, 22:9)
۱۲۰Hz adaptive refresh rate (1~120Hz)

 

 

*اندازه صفحه نمایش اصلی گلکسی Z Flip4 با درنظر گرفتن مستطیل کامل  ۶.۷اینچ و با در نظر گرفتن گوشه‌ها ۶.۶ اینچ است. با توجه به گرد شدن گوشه‌ها و حفره دوربین سطح واقعی قابل مشاهده کوچکتر است.

نمایشگر کاور ۱.۹-inch Super AMOLED Display*

۲۶۰ x 512

 

*اندازه صفحه نمایش اصلی گلکسی Z Flip4 با درنظر گرفتن مستطیل کامل ۱.۹ اینچ و با در نظر گرفتن گوشه‌ها ۱.۸ اینچ است. با توجه به گرد شدن گوشه‌ها سطح واقعی قابل مشاهده کوچکتر است.

 

ابعاد و وزن

حالت بسته ۷۱.۹ x 84.9 x 17.1mm (Hinge) – 15.9mm (Sagging)
حالت باز ۷۱.۹ x 165.2 x 6.9mm

 

*ضخامت Galaxy Z Flip4 هنگام باز شدن شامل قاب نمایشگر اصلی نمی‌شود.

وزن ۱۸۷ گرم
 

 

دوربین

دوربین جلو ۱۰MP Selfie Camera

F2.4, Pixel size: 1.22μm, FOV: 80˚

دوربین دوگانه اصلی ۱۲MP Ultra Wide Camera

F2.2, Pixel size: 1.12μm, FOV: 123˚

۱۲MP Wide-angle Camera
Dual Pixel AF, OIS, F1.8, Pixel size: 1.8μm, FOV: 83˚
AP ۴㎚ Octa-Core Processor
حافظه ۸GB RAM with 512GB internal storage
۸GB RAM with 256GB internal storage
۸GB RAM with 128GB internal storage

 

در دسترس بودن حافظه‌ بسته به بازار ممکن است متفاوت باشد. حافظه واقعی قابل دسترس به بازار، مدل، اندازه فایل‌ها و فرمت آنها بستگی دارد.

 

باتری

باتری دوگانه ۳۷۰۰ میلی‌آمپر ساعتی (ظرفیت اسمی)

 

*مقدار اسمی ظرفیت باتری پس از تست‌های انجام شده توسط آزمایشگاه‏های شرکت‌های ثالث اعلام شده است. مقدار اسمی (ظرفیت اسمی) برابر میانگین این مقادیر با در نظر گرفتن انحراف در ظرفیت باتری نمونه‌های مختلف است که تحت استاندارد  IEC 61960 آزمایش شده‌اند. مقدار اندازه‏گیری شده (حداقل) ظرفیت ۳۵۹۵ میلی‏آمپر است. عمر واقعی باتری ممکن است بسته به محیط شبکه، الگوی استفاده و دیگر عوامل، متغیر باشد.

 

 

 

 

 

شارژ

شارژ فوق سریع*: شارژ تا ۵۰ درصد در ۳۰ دقیقه با آداپتور ۲۵ واتی یا بالاتر**

فناوری شارژ سریع بی‌سیم ۲.۰ ***

PowerShare بدون سیم****

 

*شارژ سیمی سازگار با QC2.0 و AFC. نتایج به دست آمده از آزمایش‌های سامسونگ است که با استفاده از شارژر ۲۵ واتی سفری و حالت ۰% شارژ و خاموش بودن همه خدمات، قابلیت‌ها و صفحه نمایش انجام شده است. بسته به نوع شارژر و شرایط شارژ ممکن است نتایج متفاوت باشد.

**آداپتور ۲۵ واتی به صورت جداگانه فروخته می‌شود. تنها از شارژرها و کابل‌های تایید شده توسط سامسونگ استفاده کنید.

***شارژ بدون سیم سازگار با WPC

****قابلیت اشتراک شارژ بدون ‌سیم PowerShare محدود به سامسونگ و یا تلفن‌های هوشمند دیگر برندها با شارژ بی سیم Qi، مانند گلکسی‌های  Z Fold4, Z Flip4, S22 series, Z Fold3 5G, Z Flip3 5G, S21 FE 5G, S21 series, Z Fold2, Note20 series, S20 series, Z Flip, Note10 series, S10 series, S9 series, S8 series, S7 series, S6 series, Note9, Note8, Note FE, Note5, and wearables such as Galaxy Buds2 Pro, Buds2, Buds Pro, Buds Live, Watch5, Watch5 Pro, Watch4, Watch4 Classic, Watch3, Watch Active2, Watch Active, Gear Sport, Gear S3, Galaxy Watch, and Galaxy Buds می‌شود.

ممکن است با لوازم جانبی، کاورها، سایر گوشی‌های برندهای دیگر یا برخی از پوشیدنی های سامسونگ کار نکند. بسته به شرایط شبکه شما ممکن است روی پذیرش تماس یا خدمات داده تأثیر بگذارد.

مقاومت در برابر آب IPX8

 

IPX8* بر اساس شرایط آزمایش غوطه ور شدن در ۱.۵ متر آب شیرین تا ۳۰ دقیقه است. برای استفاده در ساحل یا استخر توصیه نمی‌شود. در برابر گرد و غبار مقاوم نیست.

سیستم عامل Android 12
One UI 4.1.1
 

 

ارتباطات و شبکه

۵G*, LTE**, Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac/ax, Bluetooth® v5.2

 

*خدمات ۵G فقط در مکان‌های فعال شبکه ۵G پشتیبانی می‌شود. به اتصال ۵G بهینه نیاز دارد. سرعت واقعی ممکن است بسته به بازار، اپراتور مخابراتی و محیط کاربر متفاوت باشد.

**در دسترس بودن مدل LTE بسته به کشور و اپراتور مخابراتی متفاوت است. سرعت واقعی ممکن است بسته به بازار، شرکت مخابراتی و محیط کاربر متفاوت باشد.

حسگرها سنسور اثر انگشت خازنی (لبه کناری)، شتاب سنج، فشارسنج، سنسور ژیروسکوپ، سنسور ژئومغناطیسی، سنسور Hall، سنسور مجاورت، سنسور نور
امنیت Samsung Knox, Samsung Knox Vault
 

سیم‌کارت

یک eSIM و یک نانو سیم

 

* سیم کارت به طور جداگانه فروخته می شود. دسترسی به آن ممکن است بسته به بازار و اپراتور مخابراتی متفاوت باشد.

**در دسترس بودن eSIM بسته به نسخه نرم‌افزار، بازار و اپراتور مخابراتی ممکن است متفاوت باشد. بررسی‌های لازم برای پشتیبانی یا عدم پشتیبانی اپراتور شبکه همراه خود از eSIM را انجام دهید.

رنگ بنفش، گرافیتی، صورتی، آبی

[نسخه Bespoke] جلو/پشت (زرد، سفید، دریایی، خاکی، قرمز)، قاب (نقره‌ای/مشکی/طلایی)

 

*دسترسی رنگ‌ها ممکن است بسته به بازار متفاوت باشد.

 

مشخصات گلکسی Z Fold4

 

 

 

 

 

 

 

 

نمایشگر

 

نمایشگر اصلی

۷.۶-inch QXGA+*
Dynamic AMOLED 2X
Infinity Flex Display (2176 x 1812, 21.6:18)
۱۲۰Hz adaptive refresh rate (1~120Hz)

 

*اندازه صفحه نمایش اصلی گلکسی Z Fold4 با درنظر گرفتن مستطیل کامل ۷.۶ اینچ و با در نظر گرفتن گوشه‌ها ۷.۴ اینچ است. با توجه به گرد شدن گوشه‌ها سطح واقعی قابل مشاهده کوچکتر است.

نمایشگر کاور ۶.۲-inch HD+
Dynamic AMOLED 2X Display

(۲۳۱۶ x 904, 23.1:9)

 

۱۲۰Hz adaptive refresh rate (48~120Hz)

 

*اندازه صفحه نمایش اصلی گلکسی Z Fold4 با درنظر گرفتن مستطیل کامل ۶.۲ اینچ و با در نظر گرفتن گوشه‌ها ۶.۱ اینچ است. با توجه به گرد شدن گوشه‌ها سطح واقعی قابل مشاهده کوچکتر است.

 

ابعاد و وزن

حالت بسته ۶۷.۱ x 155.1 x 15.8mm(Hinge) ~ 14.2mm(Sagging)
حالت باز ۱۳۰.۱ x 155.1 x 6.3mm
وزن ۲۶۳ گرم
 

 

دوربین

کاور ۱۰MP Selfie Camera

F2.2, Pixel size: 1.22μm, FOV: 85˚

زیر نمایشگر (جلو) ۴MP Under Display Camera
F1.8, Pixel size: 2.0μm, FOV: 80˚
 

 

سه‌گانه اصلی

۱۲MP Ultra Wide Camera
F2.2, Pixel size: 1.12μm, FOV: 123˚

۵۰MP Wide-angle Camera
Dual Pixel AF, OIS, F1.8, Pixel size: 1.0μm, FOV: 85˚

۱۰MP Telephoto Camera
PDAF, F2.4, OIS, Pixel size: 1.0μm, FOV: 36˚

 

* ۳۰ برابر Space Zoom  شامل زوم ۳ برابری اپتیکال و زوم ۳۰ برابری دیجیتال با فناوری هوش مصنوعی Super Resolution می‌شود. زوم بیشتر از ۳ برابر ممکن است باعث اختلال در تصویر شود.

AP ۴㎚ Octa-Core Processor
 

 

حافظه

۱۲GB RAM with 1TB internal storage
۱۲GB RAM with 512GB internal storage
۱۲GB RAM with 256GB internal storage

 

*در دسترس بودن حافظه‌ بسته به بازار ممکن است متفاوت باشد. حافظه واقعی قابل دسترس به بازار، مدل، اندازه فایل‌ها و فرمت آنها بستگی دارد.

 

باتری

باتری دوگانه ۴۴۰۰ میلی‌آمپر ساعتی (ظرفیت اسمی)

 

*مقدار اسمی ظرفیت باتری پس از تست‌های انجام شده توسط آزمایشگاه‏های شرکت‌های ثالث اعلام شده است. مقدار اسمی (ظرفیت اسمی) برابر میانگین این مقادیر با در نظر گرفتن انحراف در ظرفیت باتری نمونه‌های مختلف است که تحت استاندارد  IEC 61960 آزمایش شده‌اند. مقدار اندازه‏گیری شده (حداقل) ظرفیت ۴۲۷۵ میلی‏آمپر است. عمر واقعی باتری ممکن است بسته به محیط شبکه، الگوی استفاده و دیگر عوامل، متغیر باشد.

 

 

 

 

 

شارژ

شارژ فوق سریع*: شارژ تا ۵۰ درصد در ۳۰ دقیقه با آداپتور ۲۵ واتی یا بالاتر**

فناوری شارژ سریع بی‌سیم ۲.۰ ***

PowerShare بدون سیم****

 

*شارژ سیمی سازگار با QC2.0 و AFC. نتایج به دست آمده از آزمایش‌های سامسونگ است که با استفاده از شارژر ۲۵ واتی سفری و حالت ۰% شارژ و خاموش بودن همه خدمات، قابلیت‌ها و صفحه نمایش انجام شده است. بسته به نوع شارژر و شرایط شارژ ممکن است نتایج متفاوت باشد.

**آداپتور ۲۵ واتی به صورت جداگانه فروخته می‌شود. تنها از آداپتور و کابل‌های مورد تایید سامسونگ استفاده کنید.

***شارژ بدون سیم سازگار با WPC

****قابلیت اشتراک شارژ بدون ‌سیم PowerShare محدود به سامسونگ و یا تلفن های هوشمند دیگر برندها با شارژ بی سیم Qi ، مانند گلکسی‌های  Z Fold4, Z Flip4, S22 series, Z Fold3 5G, Z Flip3 5G, S21 FE 5G, S21 series, Z Fold2, Note20 series, S20 series, Z Flip, Note10 series, S10 series, S9 series, S8 series, S7 series, S6 series, Note9, Note8, Note FE, Note5, and wearables such as Galaxy Buds2 Pro, Buds2, Buds Pro, Buds Live, Watch5, Watch5 Pro, Watch4, Watch4 Classic, Watch3, Watch Active2, Watch Active, Gear Sport, Gear S3, Galaxy Watch, and Galaxy Buds می‌شود.

ممکن است با لوازم جانبی، کاورها، سایر گوشی‌های برندهای دیگر یا برخی از پوشیدنی های سامسونگ کار نکند. بسته به شرایط شبکه شما ممکن است روی پذیرش تماس یا خدمات داده تأثیر بگذارد.

مقاومت در برابر آب IPX8

 

IPX8* بر اساس شرایط آزمایش غوطه ور شدن در ۱.۵ متر آب شیرین تا ۳۰ دقیقه است. برای استفاده در ساحل یا استخر توصیه نمی‌شود. در برابر گرد و غبار مقاوم نیست.

سیستم عامل Android 12L
One UI 4.1.1
 

 

ارتباطات و شبکه

۵G*, LTE**, Wi-Fi 6E*** 802.11 a/b/g/n/ac/ax, Bluetooth® v5.2
*خدمات ۵G فقط در مکان‌های فعال شبکه ۵G پشتیبانی می‌شود. به اتصال ۵G بهینه نیاز است. سرعت واقعی ممکن است بسته به بازار، اپراتور مخابراتی و محیط کاربر متفاوت باشد.

**در دسترس بودن مدل LTE بسته به کشور و اپراتور مخابراتی متفاوت است. سرعت واقعی ممکن است بسته به بازار، شرکت مخابراتی و محیط کاربر متفاوت باشد.

*** در دسترس بودن Wi-Fi 6E بسته به بازار، ارائه دهنده شبکه و محیط کاربر متفاوت باشد. به اتصال بهینه نیاز دارد. به روتر Wi-Fi 6E نیاز دارد.

حسگرها سنسور اثر انگشت خازنی (لبه کناری)، شتاب سنج، فشارسنج، سنسور ژیروسکوپ، سنسور ژئومغناطیسی، سنسور Hall، سنسور مجاورت، سنسور نور
امنیت Samsung Knox, Samsung Knox Vault
 

سیم‌کارت

حداکثر دو سیم کارت نانو و یک eSIM

 

* سیم کارت به طور جداگانه فروخته می شود. دسترسی به آن ممکن است بسته به بازار و اپراتور مخابراتی متفاوت باشد.

**در دسترس بودن eSIM بسته به نسخه نرم‌افزار، بازار و اپراتور مخابراتی ممکن است متفاوت باشد. بررسی‌های لازم برای پشتیبانی یا عدم پشتیبانی اپراتور شبکه همراه خود از eSIM را انجام دهید.

رنگ سبز، مشکی، بژ

رنگ اختصاصی سایت سامسونگ : شرابی

 

*دسترسی رنگ‌ها ممکن است بسته به بازار متفاوت باشد.

 

 

مشخصات گلکسی Bud2 Pro

رنگ گرافیتی، سفید، بنفش

 

*دسترسی رنگ‌ها ممکن است بسته به بازار، شرکت‌ها و توزیع‌کننده‌ها متفاوت باشد.

ابعاد و وزن Earbud: 19.9 x 21.6 x 18.7 mm, 5.5g

Charging Case: 50.1 x 50.2 x 27.7 mm, 43.4g

بلندگو Custom Coaxial 2-way (Tweeter + Woofer) Speaker
 

 

کیفیت صدا

۲۴bit Hi-Fi*

۳۶۰ Audio with Direct Multi-Channel**

 

*صدای ۲۴bit Hi-Fi به دستگاه‌های گلکسی با رابط کاربری ۴.۰ یا بالاتر و گلکسی Buds2 Pro نیاز دارد. پشتیبانی از صدای ۲۴bit Hi-Fi ممکن است بسته به اپلیکیشن‌ها متفاوت باشد.

** صدای Direct Multi-channel با نسخه ۴.۱.۱ رابط کاربریOne UI  یا بالاتر پشتیبانی می‌شود. صدای ۳۶۰ در نسخه ۳.۱ یا بالاتر رابط کاربری One UI پشتیبانی می‌شود.

 

 

 

ANC & Ambient Sound

 

 

 

ANC*+High SNR Microphone (2 outer + 1 inner)**

صدای محیط

تشخیص صدا***

 

** با ۳ میکروفون SNR بالا (نسبت سیگنال به نویز)، گلکسی Buds2 Pro می‌تواند نویزهای کوچک را با ضبط صداهای سطح پایین‌تر حذف کند.

***گلکسی Buds2 Pro قادر است بین نویز و صدای انسان تمایز قائل شود. وقتی صحبت می‌کنید، به‌طور موقت به حالت Ambient تغییر می‌کند و صدای محتوای پخش شده را کاهش می‌دهد تا بتوانید مکالمات را بدون درآوردن هدفون گوش کنید.

 

 

 

ظرفیت باتری

Earbuds: 61mAh (ظرفیت اسمی)

Charging Case: 515mAh (ظرفیت اسمی)

 

**ظرفیت اسمی تحت شرایط آزمایشگاهی شخص ثالث آزمایش شده است. ظرفیت اسمی مقدار متوسط تخمین زده شده با توجه به انحراف در ظرفیت باتری در بین نمونه های باتری آزمایش شده تحت استاندارد IEC 61960 است.  ظرفیت نرخی ایربادزها ۵۸ میلی‌آمپر ساعت و قاب شارژرها ۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت است. عمر واقعی باتری ممکن است بسته به محیط شبکه، الگوی استفاده و دیگر عوامل، متغیر باشد.

 

 

 

زمان پخش

Up to 5 hours / Total up to 18 hours (ANC on)

Up to 8 hours / Total up to 29 hours (ANC off)

 

*ایربادزها در زمان فعال بودن بودن قابلیت ANC تا ۵ ساعت (حداکثر ۸ ساعت با ANC خاموش) ظرفیت پخش را ارائه می‌کند. کیس شارژر تا ۱۸ ساعت (با ANC خاموش حداکثر ۲۹ ساعت) را ارائه می‌دهد که کیس و هدفون تا ۱۰۰٪ شارژ شوند. زمان پخش صدا با اتصال گلکسی Buds2 Pro به گوشی‌های هوشمند گلکسی و با تنظیمات پیش‌فرض از جمله ANC آزمایش شده است. عمر واقعی باتری ممکن است متفاوت باشد و به شرایط استفاده، تنظیمات، تعداد دفعات شارژ، قدرت سیگنال بلوتوث و عوامل دیگر بستگی دارد.

** تنظیمات پیش‌فرض به تنظیمات اصلی گلکسی Buds2 Pro زمانی که برای اولین بار روشن می‌شود، اشاره دارد.

 

 

 

زمان مکالمه

Up to 3.5 hours / Total up to 14h (ANC on)

Up to 4.0 hours / Total up to 15h (ANC off)

 

*ایربادزها تا ۳.۵ ساعت زمان تماس صوتی را با ANC روشن (حداکثر ۴ ساعت با ANC خاموش) ارائه می‌کنند، در حالی که کیس تا ۱۴ ساعت عمر باتری (تا ۱۵ ساعت با ANC خاموش) را ارائه می‌کند، زمانی که کیس و هدفون ۱۰۰ درصد شارژ می‌شوند. زمان پخش صدا با اتصال گلکسی Buds2 Pro به گوشی‌های هوشمند گلکسی و با تنظیمات پیش‌فرض از جمله ANC آزمایش شده است. عمر واقعی باتری ممکن است متفاوت باشد و به شرایط استفاده، تنظیمات، تعداد دفعات شارژ، قدرت سیگنال بلوتوث و عوامل دیگر بستگی دارد.

اتصالات Bluetooth® ۵.۳, Auto Switching

Codec: Samsung Seamless Codec HiFi (Samsung Proprietary)

AAC, SBC

حسگرها شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، مجاورت، Hall، تاچ، واحد انتخاب صدا (VPU)
سازگاری اندروید ۸.۰ یا بالاتر با بیش از ۱.۵ گیگابایت رم

 

*برخی ویژگی‌ها ممکن است در دستگاه‌های غیرسامسونگ در دسترس نباشند. در دسترس بودن ممکن است بسته به بازار، اپراتور یا دستگاه متصل متفاوت باشد.

 

 

مقاومت در برابر آب

IPX7

 

*  IPX7بر اساس شرایط آزمایش غوطه ور شدن در عمق ۱ متری آب شیرین به مدت حداکثر ۳۰ دقیقه است. برای استفاده در ساحل یا استخر توصیه نمی شود. کیس شارژ در برابر آب مقاوم نیست. اگر ایربادز صدمه دیده باشد، تضمین نمی‌شود که در برابر آب مقاوم باشد. اگر هدفون یا دستان شما خیس است، باید قبل از دست زدن یا قرار دادن در جعبه شارژ، آنها را کاملاً خشک کنید.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا