وانت ۹ هزار دلاری چینی با ردپای جنرال موتورز(+عکس)

ژنگتو با توجه به تریم از ۹۲۱۰ تا ۹۸۳۰ دلار در بازار چین قیمت گذاری می شود.

موبنا – مدتی پیش ژنگتو وانت ارزان قیمتی که با همکاری جنرال موتورز آمریکا در چین تولید می شود را معرفی کردیم که جزئیاتش اینجا در دسترس است. در ادامه مطلب حاضر، اطلاعات دقیق تر و تصاویر واقعی از این محصول را به اشتراک می گذاریم که اخیرا در رسانه های خودرویی چین منتشر شده است.

ژنگتو با توجه به تریم از ۹۲۱۰ تا ۹۸۳۰ دلار در بازار چین قیمت گذاری می شود.

خودرو در طراحی ظاهری شباهت زیادی به خودروهای کوچک وولینگ مانند مینی الکتریکی دارد. از منظر ابعاد برابر با ۵۱۰۵ میلیمتر در طول، ۱۶۴۰ میلیمتر در عرض و ۱۸۱۰ میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. فاصله بین محورهای آن نیز ۳۱۶۰ میلیمتر است.

در بخش پیشرانه از نمونه ۱.۵ لیتری ۴ سیلندر با ۹۹ اسب بخار خروجی استفاده شده و ظرفیت باک نیز ۴۵ لیتر است. بیشینه گشتاور این موتور تنفس طبیعی برابر با ۱۴۰  نیوتن متر محاسبه شده است.

در بخش جعبه دنده تمامی تریم ها نمونه ۵ سرعته دستی در ارتباط با محور جلو نصب شده است.

سیستم ترمز در محور جلو دیسکی و عقب کاسه ای است. رینگ های آلومینیومی ۱۴ اینچی با لاستیک های سایز ۱۷۵/۷۵ نیز آپشن استاندارد ژنگتو محسوب می شود.

کابین طراحی ساده اما قابل قبولی برای این کلاس قیمتی دارد. از امکانات کابین می توان به نمایشگر لمسی تنظیمات سیستم سرگرمی، سیستم تهویه غیراتوماتیک، بلوتوث، یو اس بی، آینه با تنظیم الکتریکی و … اشاره کرد.

در بخش ایمنی نیز مواردی مانند رادار پارک عقب، ای بی اس، ایی بی دی، مه شکن، ایربگ راننده و پاور ویندوز هر دو ردیف قابل اشاره است.

 منبع: عصرایران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا