مزایا و معایب شستشوی مبل با روش های خانگی

مبل شویی کرج و انتخاب آن یکی از دغدغه های مهم بیشتر خانواده ها است. انتخاب یک مرکز معتبر برای شستشوی مبلمان نیازمند انجام تحقیقات کافی می باشد.

اهمیت شستشوی مبل

مبل شویی کرج و انتخاب آن یکی از دغدغه های مهم بیشتر خانواده ها است. انتخاب یک مرکز معتبر برای شستشوی مبلمان نیازمند انجام تحقیقات کافی می باشد. بهتر است مراکزی را انتخاب نمایید که سابقه درخشانی در جهت کسب رضایت مشتری دارند. مبل یکی از وسایل ضروری و بسیار کاربردی در هر خانه ای می باشد. روزانه مدت زمان زیادی را صرف نشستن بر روی مبل می نماییم. تماشای تلویزیون، خوردن خوراکی و گذراندن وقت با خانواده از جمله کارهایی است که بر روی مبلمان انجام می گیرد.

بنابراین می توان به این موضوع پی برد که باکتری و میکروب های بسیاری بر روی مبل هر خانه ای وجود دارد. در صورتی که شستشوی مناسب و لازم در بازه های زمانی مشخص انجام نگردد، قطعا انواع مشکلات پوستی و تنفسی برای افراد خانواده پیش خواهد آمد. اهمیت تمیز کردن مبلمان بسیار زیاد است. به خصوص اگر کودک نوپایی در خانه دارید حتما باید دقت بیشتری را درباره ی این مسئله داشته باشید. انتخاب روش صحیح برای تمیز کردن مبلمان نیز از دیگر موارد بسیار مهم به حساب می آید. تمیز کردن عمقی مبلمان در کنار مراقبت از بافت و رنگ پارچه یکی از کارهای تخصصی می باشد.

 

روش های خانگی برای تمیز کردن مبلمان

در خانه می توانید از چند روش محدود برای تمیز کردن مبلمان خود استفاده نمایید. یکی از ساده ترین روش های خانگی استفاده از یک دستمال و شوینده برای پاک کردن سطح مبل می باشد. شما می توانید با استفاده از شوینده های مختلف قسمت خاص و یا کل سطوح مبل را تمیز نمایید. استفاده از بخارشو از دیگر روش های خانگی برای شستشوی مبل می باشد. در این روش می توانید با استفاده از بخار قوی سطوح مبلمان را تمیز و ضد عفونی نمایید. البته انتخاب نوع شوینده میزان حرارت بخارشو  و سایر موارد از موضوعات بسیار مهم محسوب می شود. در صورتی که تنها در یک نقطه از فرش لکه ای را مشاهده کردید، می توانید از انواع لکه برها نیز استفاده نمایید.

شاید از نگاه اول استفاده از این روش ها ساده و مقرون به صرفه به نظر آیند. اما بهتر است بدانید معایب استفاده از روش های خانگی بیشتر از مزایای آن می باشد. توجه داشته باشید که انجام هر حرکت اشتباه و غیر حرفه ای می تواند باعث به وجود آمدن آسیب در بافت پارچه مبل گردد. انتخاب شوینده ی نامناسب و یا ایجاد فشار بسیار زیاد برای تمیز کردن از جمله مواردی است که پیش می آید. توصیه می شود در فاصله های زمانی مناسبی اقدام به شستشوی تخصصی مبلمان خود نمایید تا در عین دور کردن باکتری و میکروب ها از مبلمان خود نیز محافظت نمایید. انتخاب یک مرکز معتبر و تخصصی برای شستشوی مبلمان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. مبل شویی خوشنام انتخاب عالی برای همشهریان عزیز می باشد.

مبل شویی کرج

 

مراحل شستشو مبل شویی کرج

شستشوی تخصصی در مبل شویی کرج توسط دستگاه های حرفه ای انجام می گردد. به طور کلی می توان این شستشو را به دو مرحله اصلی تقسیم بندی نمود. در مرحله اول با استفاده از یک دستگاه بخارشو و شوینده ی مخصوص سطح مبلمان شستشو داده می شود. سری مخصوص دستگاه به طوری ساخته شده است که به راحتی می تواند لایه ی بیرونی پارچه را تمیز نماید. در واقع می توان گفت در این مرحله مبلمان با استفاده از بخار آب و شوینده مناسب شستشو داده می شود. حرارت بخار آب در این مرحله حتما باید استاندارد باشد. در صورت کم و یا زیاد بودن حرارت شستشو دچار مشکل خواهد شد. دمای پایین سبب از بین نرفتن باکتری ها شده و دمای بسیار بالا به بافت و رنگ پارچه آسیب می رساند.

مرحله ی دوم در مبل شویی کرج استفاده از دستگاه مکنده است. این مرحله یکی از تخصصی ترین مراحل در مبل شویی به حساب می آید. شما هرگز در روش های خانگی نمی توانید بلافاصله بعد از شستشو اقدام به خارج کردن مواد شوینده نمایید. دستگاه مکنده فوم شوینده را به همراه گرد و غبار موجود بر روی سطح مبل وارد مخزن می نماید. در اصل بعد از اتمام مرحله ی دوم شما صاحب مبلمان تمیزی خواهید شد. انجام شستشوی تخصصی توسط افراد حرفه ای بهترین روش برای تمیز کردن مبلمان می باشد. مبل شویی خوشنام خدمات کاملی را در رابطه با خشک شویی و مبل شویی در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهد.

مبل شویی کرج

 

مزایای انتخاب مبل شویی کرج

استفاده از خدمات تخصصی مبل شویی کرج دارای مزیت هایی است که در سایر روش ها به چشم نمی خورد یکی از مهم ترین مزیت های آن، سرعت بالای تمیز شدن مبلمان است. در این روش شما تنها در چند ساعت صاحب مبلمان تمیزی می شوید. در حالیکه با استفاده از روش های خانگی باید وقت و انرژی بیشتری را صرف انجام این کار نمایید. از دیگر مزیت های موجود در این روش تمیز شدن لایه های زیرین مبل می باشد. به دلیل استفاده از دستگاه های تخصصی به راحتی می توان دسترسی کافی را به لایه های عمیق مبل پیدا کرد. در روش های خانگی تنها لایه سطحی مبل تمیز می شود و نمی توان به لایه های زیرین دسترسی داشت.

پاک کردن لکه های سر سخت چربی نیز از دیگر مزیت های استفاده از مبل شویی کرج می باشد. حتما شما نیز این تجربه را داشته اید که با تلاش بسیار موفق به از بین بردن لکه های چربی نشده اید. با استفاده از دستگاه های مخصوص مبل شویی در گوهردشت می توان هر لکه ی سر سختی را از بین برد. همچنین این مورد باعث ضدعفونی کامل مبل و از بین رفتن میکروب و باکتری ها می گردد. از دیگر مزایا استفاده از مبل شویی در مهرشهر تخصصی عدم ایجاد آسیب به بافت و پارچه مبلمان می باشد. در روش های خانگی ممکن است با انتخاب یک شوینده نامناسب آسیب جدی را برای رنگ و بافت پارچه به وجود آوریم. مبل شویی خوشنام یکی از مراکز تخصصی مبل شویی در کرج می باشد. در صورتی که قصد انتخاب یک مرکز معتبری را دارید حتما از خدمات این مجموعه برخوردار شوید. رضایت شما مهم ترین مسئله برای ماست.

دکمه بازگشت به بالا