Xingyue L هیبرید؛ شاسی بلند لوکس جیلی با قیمت بسیار رقابتی (+عکس)

متوسط مصرف سوخت شاسی بلند جیلی Xingyue L هیبرید حدود ۴.۳ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر گزارش شده که در نوع خود آمار جالبی به نظر می رسد.

موبنا – مدتی قبل شاسی بلند باکیفیت و پرچمدار Xingyue L را از برند جیلی در گروه خودروی عصر ایران معرفی کردیم. اکنون جیلی مدل ۲۰۲۲ تریم هیبرید این شاسی بلند را با قیمت ۲۶۴۴۰ تا ۲۸۹۹۰ دلار در بازار چین عرضه می کند.

Xingyue L هیبرید از منظر ابعاد برابر با ۴۷۷۰ میلیمتر در طول، ۱۸۹۵ میلیمتر در عرض و ۱۶۸۹ میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. فاصله بین محورهای آن نیز برابر با ۲۸۴۵ میلیمتر  است. وزن خالص این جیلی نیز برابر با ۱۷۸۵ کیلوگرم است.

هیبرید و بسیار کم مصرف

همانطور که اشاره شد در رابطه با تریم هیبرید صحبت می کنیم که اینجا هم در قسمت پیشرانه از ترکیب تپنده ۱.۵ لیتری ۳ سیلندر توربو ۱۵۰ اسب بخاری و موتور الکتریکی ۱۰۰ کیلوواتی استفاده شده است. گشتاور مجموعه برابر با ۲۲۵ نیوتن متر محاسبه شده است.

متوسط مصرف سوخت شاسی بلند جیلی Xingyue L هیبرید حدود ۴.۳ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر گزارش شده که در نوع خود آمار جالبی به نظر می رسد.

باتری موتور الکتریکی از نوع لیتیمی است.

بیشینه سرعت ۱۹۰ کیلومتر برساعت و شاخص صفر تا ۱۰۰ کیلومتر برابر با ۷.۹ ثانیه ثبت شده است.

موتور هیبرید با جعبه دنده کلاس DHT و از نوع ۳ سرعته در ارتباط با محور جلو هماهنگ شده است.

سیستم ترمز در تمامی چرخ ها دیسکی است و رینگ های آلومینیومی در اندازه ۱۹ اینچی به عنوان آپشن استاندارد ارائه می شوند.

کابین لوکس 

کابین جیلی Xingyue L هیبرید در سطح یک خودرو کلاس بالا طراحی شده و به همین علت مواد اولیه کیفیت مناسبی دارند. در کنسول اصلی از ۳ نمایشگر در یک قاب استفاده شده اما این نمایشگرها یکپارچه نیستند. نمایشگر اطلاعات کیلومتر، تنظیمات سیستم سرگرمی و نمایشگر دیگر مقابل سرنشین جلو.

از دیگر امکانات کابین باید به سیستم تهویه اتوماتیک با دسترسی اختصاصی برای هر ردیف، استارت دکمه ای، درب صندوق الکتریکی باز و بسته بدون دخالت دست، نمایشگر هداپ، نورپردازی داخلی ۷۲ رنگ، بلوتوث، یو اس بی تایپ-سی، تنظیم الکتریکی صندلی ها به همراه حافظه، استراحتگاه دست هر دو ردیف، اسکای روف الکتریکی پانورامیک، برف پاک کن عقب، سنسور باران و …

در بخش ایمنی نیز مواردی شامل: ورود بدون کلید، کروز کنترل تطبیقی، دوربین ۳۶۰ درجه، نشانگر فشار باد لاستیک، ای بی اس، ایی بی دیی، دستیار ترمز، پایداری الکترونیکی، ترمز پارک اتوماتیک، نمایش نقاط کور دید راننده، دستیار حرکت در سربالایی، ترمز اضطراری، هدلایت اتوماتیک، نورپایین اتوماتیک، ایربگ کامل، ایزوفیکس و … قابل اشاره هستند.

 منبع: عصرایران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا