خط تولید شاسی بلند باکیفیت ژاپنی در کانادا را ببینید! (+فیلم و عکس)

همانند برند لکسس، فرهنگ شرکت تی‌ام‌ام‌سی به شدت بر کیفیت متمرکز است. این تعهد به کیفیت، مجموعه تی‌ام‌ام‌سی را به یکی از بهترین شرکت های خودروسازی جهان تبدیل کرده است.

موبنا – بخش کانادایی شرکت تویوتا موتور (تی‌ام‌ام‌سی) به تازگی تولید خودروهای شاسی بلند لوکس لکسس ان‌اکس و لکسس ان‌اکس هیبرید را برای بازار آمریکای شمالی آغاز کرده است.

 

 

در سال ۲۰۰۳، تی‌ام‌ام‌سی نخستین تاسیسات تویوتا در خارج از مرزهای ژاپن بود که تولید خودروهای برند لکسس در آن آغاز شد و از آن زمان تاکنون بیش از ۱.۵ میلیون دستگاه خودرو لکسس آر اکس و لکسس آر اکس هیبرید از خط تولید آن خارج شده اند.

تیامامسی؛ بازوی کانادایی تویوتا با کیفیتی منحصر به فرد

به گفته فرانک ووس، رئیس تی‌ام‌ام‌سی، انتخاب این مجموعه برای تولید مدل های لوکس لکسس ان‌اکس و لکسس ان‌اکس هیبرید نشان دهنده اعتمادی است که شرکت تویوتا موتور به تیم حرفه ای تی‌ام‌ام‌سی، تعهد ما به کیفیت و تمرکز بر مشتری دارد.

“همانند برند لکسس، فرهنگ شرکت تی‌ام‌ام‌سی به شدت بر کیفیت متمرکز است. این تعهد به کیفیت، مجموعه تی‌ام‌ام‌سی را به یکی از بهترین شرکت های خودروسازی جهان تبدیل کرده است. این مجموعه در کل ۲۰ جایزه جی.دی. پاور دریافت کرده است که بیش از هر کارخانه خودروسازی دیگر در قاره آمریکا و دومین کارخانه برتر در سراسر جهان است.”

در سال ۲۰۱۸، تی‌ام‌ام‌سی از سرمایه گذاری ۱.۴ میلیارد دلار کانادا برای راه اندازی پلتفرم معماری جهانی جدید تویوتا خبر داد که افزایش انعطاف‌پذیری، کارایی بیشتر در تولید و ارائه محصولات برتر را ممکن می کرد.

این سرمایه گذاری به تی‌ام‌ام‌سی اجازه داد تا برای تامین تقاضای روزافزون خودروهای شاسی بلند و مدل های الکتریکی شرایط تولید خود را تغییر دهد. در ابتدا خودروهای تویوتا راو۴ و تویوتا راو۴ هیبرید وارد خط تولید شدند و اکنون مدل های لکسس ان‌اکس و لکسس ان‌اکس هیبرید نیز به این خط تولید افزوده شده اند.

تی‌ام‌ام‌سی نه تنها بزرگ‌ترین خودروساز کانادا محسوب می شود، بلکه شرکت پیشرو در زمینه ارائه خودروهای الکتریکی در این کشور نیز است.

تی‌ام‌ام‌سی بیش از ۳۰ سال است که به تولید وسایل نقلیه در کانادا مشغول است و در حال حاضر بیش از ۸۵۰۰ نفر عضو تاسیسات این شرکت هستند. تویوتا از سال ۱۹۸۵ بیش از ۹.۲ میلیارد دلار کانادا در بخش های عملیاتی کانادایی خود سرمایه گذاری کرده است و طی این بازه زمانی بیش از نه میلیون خودرو تولید کرده است.

در حال حاضر، تی‌ام‌ام‌سی به تولید مدل های تویوتا راو۴، تویوتا راو۴ هیبرید، لکسس آر اکس ۳۵۰، لکسس آر اکس ۴۵۰ هیبرید، لکسس ان‌اکس و لکسس ان‌اکس هیبرید مشغول است. این شرکت ظرفیت تولید بیش از ۵۰۰ هزار خودرو در سال را دارد و طی پنج سال گذشته بزرگ‌ترین خودروساز کانادا بوده است.

 منبع: عصرایران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا