سیکر؛ شورلت کاملا چینی ۴ سیلندر (+عکس)

شورولت سیکر مجهز به شارژ بی سیم تلفن همراه، سیستم صوتی تیون داینامیک و مجموعه ای از فناورانه های روز شده است…

موبنا شورولت رسما از کراس اوور جدید خود ویژه بازار چین رونمایی کرد. این محصول که سیکر نام دارد مجموعه ای فعال از ویژگی های طراحی و فناوری های روز را ارائه می دهد.

همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید در قسمت دماغه از چراغ اصلی خط باریک به همراه جزئیات کرومی برجسته استفاده شده و در نمای جانبی نیز همین حس اسپرت تکرار و حفظ شده است تا خودرویی چابک برابر چشم مخاطب قرار بگیرد.

رینگ های آلومینیومی ۱۸ اینچی به عنوان آپشن استاندارد ارائه می شوند. نکته جالب که در یکی از نقدهای این خودرو آمده بود به اندازه این رینگ ها اشاره داشت که اگر همین محصول در بازار آمریکا عرضه می شد قطعا رینگ تریم پایه از ۱۹ اینچ ارائه می شد! البته چینی ها سابقه طولانی در عرضه رینگ های بیش از اندازه کوچک برای محصولات خود دارند که اینجا هم همکاری سایک-جنرال موتورز در ارائه سیکر بهانه ای برای نقد و نظر مذکور بوده است.

شورلت سیکر

در فضای کابین از دو نمایشگر ۱۰.۲۵ اینچی دیجیتال استفاده شده که یکی ویژه تنظیمات سیستم سرگرمی و دیگر مخصوص اطلاعات کیلومتر است. وایرلس اپل کارپلی نیز از دیگر امکانات این خودرو محسوب می شود.

صندلی های ردیف جلو از نوع الکتریکی قابل تنظیم هستند. از دیگر امکانات نیز باید به گرم کن و تهویه به همراه تنظیم لمبر اشاره کرد. شارژ بی سیم تلفن همراه، سیستم صوتی تیون داینامیک و … بخش دیگری از آپشن سیکر هستند.

برای پیشرانه به نمونه ۱.۵ لیتری توربوشارژ ۴ سیلندر از خانواده اکوتِک اشاره شده که این مدل ۱۸۰ اسب بخار خروجی دارد. بیشینه سرعت نیز برابر با ۲۰۵ کیلومتر برساعت خواهد بود.

اطلاعات بیشتر از شورولت سیکر در دست نیست.

 منبع: عصرایران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا