نسیم خوش بهاری در گرمای تابستان

طراحی خوب محصول اغلب با عملکرد، ویژگی‌های نوآورانه و بهره‌وری بالای انرژی آن سنجیده می‌شود. بر همین اساس، چشم‌اندازی که شرکت‌های نوآوری همچون سامسونگ در حوزه لوازم خانگی برای خود تعریف کرده‌اند، طراحی محصولاتی است که فرای یک کاربرد معین عمل کنند.

موبنا – یکی از محصولات نوآورانه سامسونگ در حوزه تهویه مطبوع که توانسته در بازار محصولات خانگی شهرت زیادی را به دست آورد کولرهای گازی سری ویندفری (Wind Free) سامسونگ است. در ادامه این مقاله با نوآوری‌های خلاقانه‌ای که این سری از محصولات سامسونگ در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌دهد آشنا خواهیم شد.

نسیم خوش بهاری در گرمای تابستان

آسایش هوشمندانه

در گرمای تابستان کار با یک دستگاه خنک‌کننده معمولی نسبتا ساده است. دکمه روشن را فشار می‌دهید و صبر می‌کنید تا هوای محیط سرد شود. زمانی که احساس سرما کردید، دستگاه را خاموش می‌کنید یا جهت آن را به سمت بالا یا پایین تغییر می‌دهید. اما کولرهای گازی مجهز به فناوری Wind Free سامسونگ کارها را به شکلی رضایت‌بخش و متفاوت انجام می‌دهد. فناوری AI Auto Comfort قابلیت‌ قابل توجه تهویه مطبوع Wind Free سامسونگ است. این فناوری هوشمند برای ساده‌تر و کارآمدتر کردن زندگی، شرایط اتاق و الگوهای استفاده را تجزیه و تحلیل می‌کند. بر اساس ترجیح شما و دمای بیرون، به طور خودکار دما را برای بهینه‌سازی شرایط آب و هوایی اتاق تنظیم کرده و راحتی کامل را در همه حال تضمین می‌کند. به خاطر داشته باشید برای فعال سازی عملکرد AI Auto Comfort، علاوه بر اتصال Wi-Fi، به یک حساب کاربری در برنامه Samsung SmartThings نیاز دارید.

نسیم خوش بهاری در گرمای تابستان

جریان ملایم هوای مطبوع

یک سیستم خنک کننده معمولی دارای تیغه‌هایی رو به جلو است که بالا و پایین می‌روند یا در یک موقعیت ثابت می‌شوند. نتیجه چنین عملکردی وزش مستقیم و آزار دهنده باد سردی است که شما را وارد چرخه بی‌پایان نارضایتی و روشن‌ خاموش کردن‌های مداوم دستگاه می‌کند. دستگاه‌های خنک‌کننده Wind Free سامسونگ با استفاده از هزاران حفره ریز، هوا را به طور یکنواخت و با جریان ملایمی در محیط پخش می‌کند تا افراد حاضر در اتاق به جای احساس ناخوشایند باد مستقیم تنها هوای مطبوع و خنک محیط را تجربه ‌کنند. نسخه ۲۰۲۰ کولر گازی Wind Free سامسونگ دارای ۲۳ هزار حفره در ابعاد میکرو است که به آرامی هوای سرد را به طور یکنواخت در سراسر اتاق پخش می‌کند. به کمک این حفره‌های بسیار ریز، کاربران می‌توانند بدون قرار گرفتن مستقیم در معرض باد سرد از هوای خنک لذت ببرند.

 

راحت‌تر نفس بکشید

سیستم تهویه مطبوع Wind Free سامسونگ نه تنها دمای خانه شما را به راحتی کنترل می‌کند، بلکه دارای یک فیلتر تخصصی نیز است تا هوای محیط را تمیز و بهداشتی نگه دارد. فیلتر Tri-Care از سه لایه تشکیل شده است، از جمله یک فیلتر با چگالی بالا که برای کمک به حذف ذرات بزرگ گرد و غبار، الیاف و حتی موهای حیوانات خانگی طراحی شده است. علاوه بر این یک فیلتر پوشش زئولیت در این دستگاه‌ها قرار دارد که گرد و غبارهای ریز را جذب کرده و برخی از ویروس‌ها، باکتری‌ها و آلرژن‌های بالقوه خطرناک موجود در هوا را کاهش می‌دهد و به حفظ کیفیت هوای داخل خانه کمک می‌کند.

 

طراحی پایدار برای زندگی سبز

طراحی مدرن و نوآورانه کولرهای گازی سری Wind Free سامسونگ به گونه‌ای است که علاوه بر مهیا کردن هوای خنک و تازه برای تنفس، نقش خود را نیز در محافظت از محیط زیست به درستی ایفا می‌کند. سیستم‌های تهویه مطبوع Wind Free سامسونگ مجهز به خنک‌کننده نسل R32 است که به حفظ لایه ازن کمک می‌کند و در مقایسه با خنک‌کننده‌های معمولی تأثیر کمی بر گرمایش جهانی دارد. تهویه مطبوع Wind Free سامسونگ یک گزینه سازگار با محیط زیست برای کسانیست که به دنبال یک سیستم تهویه قدرتمند همراه با کاهش اثرات مخرب زیست محیطی هستند.

نسیم خوش بهاری در گرمای تابستان

عملکرد نوآورانه با حداقل هزینه

یکی از دغدغه‌های همیشگی و قابل درک مصرف‌کنندگان افزایش هزینه‌های انرژیست. تهویه مطبوع Wind Free سامسونگ با فناوری تقویت‌کننده دیجیتال اینورتر کم مصرف، دمای مورد نظر شما را با نوسانات کمتر حفظ می‌کند و مصرف انرژی را تا ۷۳ درصد کاهش می‌دهد. این سری از کولرهای گازی سامسونگ دارای یک سنسور تشخیص حرکت است که وقتی کسی در اتاق نباشد داده‌های به دست آمده ثبت شده و متعاقباً حالت‌ها را به طور خودکار و بر اساس وضعیت محیط داخلی تغییر می‌دهد تا اتلاف انرژی کاهش یابد. در کنار این ویژگی‌ها کنترل تهویه مطبوع Wind Free توسط برنامه SmartThings نیز این امکان را فراهم می‌کند تا کاربران بتوانند دستگاه خود را از راه دور و به وسیله تلفن هوشمند روشن و خاموش کنند، تنظیمات را تغییر دهند و به این ترتیب بر میزان مصرف برق نظارت داشته باشند.

شرکت سامسونگ با درک نیاز مصرف‌کنندگان و باور به آینده، به توسعه محصولاتی با کارآیی و بازدهی حداکثری و کمترین تاثیر بر روی محیط زیست متعهد است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا