تاریخچه قالیشویی در کرج، آشنایی با قدیمی ترین قالیشویی کرج

قالیشویی کرج یکی از قدیمی ترین قالیشویی ها در ایران است، که به منظور تامین رفاه حال مشتریان خود، برخی از خدمات را در محل نیز ارائه می نماید.

مقدمه

قالی یکی از اجزای اصلی طراحی دکوراسیون هر خانه ای است. از  فرش ها برای پوشش کف سالن و اتاق ها و نیز جلوه بخشیدن به فضای محیط‌ استفاده میشود. از آنجایی که قالی جزو آن دسته از مواردی است که بیشتر از سایر اجزا در دکوراسیون منزل به چشم می آید، باید در عین زیبایی تمیز نیز باشد. در نظر داشته باشید که امروزه با افزایش مشغله ی افراد، شستن قالی ها به امری وقت گیر و چالش برانگیز تبدیل شده است. از این رو بیشتر افراد تمایل دارند که این امر را به مراکز تخصصی چون قالیشویی کرج بسپارند. سپردن فرش ها به قالیشویی علاوه بر صرفه جویی در زمان، سبب می شود تا به بافت قالی آسیبی نرسد و به صورت اصولی شسته شود. . از این رو با توجه به اهمیت این مورد، در ادامه مقاله قصد داریم به شما کمک کنیم تا معتبرترین قالیشویی ها را جهت بهره مندی از خدمات آنها بیابید.

 

اهمیت استفاده از خدمات قالیشویی کرج

برای استفاده از خدمات قالیشویی دلایل فراوانی وجود دارد. با کمی تامل میتوان دریافت که قالیشویی در منزل کار چندان ساده ای نیست. این کار علاوه بر این که مشکلات فراوانی برای شما ایجاد می کند، موجب هدر رفتن آب به میزان بسیار زیادی می شود. همچنین تعیین محلی برای خشک شدن فرش ها، خود نیز چالش دیگری است که بر سر راه شما وجود دارد. از این رو میتوانید جهت سهولت در انجام، این کار را به مراکز معتبری چون؛ قالیشویی کرج بسپارید. در این مرکز تمامی امور به دست افراد مجرب و کاردان و به صورت کاملا اصولی و با استفاده از دستگاه های مکانیزه انجام میشود. این امر موجب می شود که فرش های شما در کمترین زمان ممکن آماده و به بهترین نحو شسته شوند.

قالیشویی کرج علاوه بر ارائه ی خدماتی چون؛ شستشوی انواع فرش دستباف، ماشینی، مبلمان و تابلو فرش، خدمات جزئی دیگری مانند؛ لکه بری، شیرازه پیچی، ریشه زنی، ترمیم جای سوختگی، دارکشی و… را نیز ارائه می دهد. باید در نظر داشته باشید که شستن برخی از فرش ها به تخصص و دقت بسیاری نیاز دارد. فرش های دستباف، ابریشمی و… بسیار حساس هستند و شست و شوی غیر اصولی آنها می تواند، آسیب های غیر قابل جبرانی را به تار و پود آنها وارد کند. قالیشویی کرج پس از دریافت فرش های شما، ضمانت می کند که آنها را به بهترین نحو ممکن شسته و بدون هیچگونه آسیب یا خسارتی به شما تحویل دهد. این تعهد نشانگر اعتماد قالیشویی به تبحر پرسنل و کیفیت خدمات خود می باشد. همچنین قالیشویی و مبل شویی کرج برای ایجاد رفاه بیشتر حال مشتریان خود، آماده است تا برخی از خدمات را در محل نیز به مشتریان ارائه کند.

نوشته های مشابه

 

چه زمانی به خدمات قالیشویی نیاز پیدا می کنیم؟

تصور اکثر افراد بر این است که، استفاده از خدمات قالیشویی و مبل شویی کرج صرفا در زمان عید و به هنگام خانه تکانی لازم می شود. در صورتی که فرش یکی از مستعد ترین لوازم منزل برای کثیف شدن است. کاربری فرش موجب می شود که بیشتر از سایر لوازم منزل در معرض آلودگی قرار گیرد و دچار سوختگی، پوسیدگی، ایجاد لکه و… شود. اگر در کرج یا حومه ی آن زندگی میکنید، در صورت بروز چنین حوادثی، استفاده از خدمات قالیشویی در مهرشهر کرج تنها راهکار پیش روی شما است.

تاریخچه قالیشویی در کرج، آشنایی با قدیمی ترین قالیشویی کرج

شستن برخی از انواع فرش ها مانند فرش های دستباف، به تخصص و دقت نیاز دارد.

 

ویژگی های قالیشویی کرج

کیفیت خدمات قالیشویی کرج بر اساس فاکتور های متفاوتی مورد ارزیابی قرار می گیرد. مراکز قالیشویی ملزم هستند به منظور جلب رضایت مشتریان، مجموعه ای از خدمات و امکانات را ارائه کنند. اولین شاخصه ی خوب بودن هر کسب و کاری وقت شناسی و زمانبندی مناسب است. به عنوان مثال زمانی که فرش های خود را به قالیشویی تحویل می دهید، آن را مطابق با زمان بندی مشخص شده دریافت کنید. در قدم بعدی فرش های شسته شده باید به دور از هر گونه آسیب یا خسارتی به مشتری تحویل گردند. قبل از انجام هر کاری باید به نوع فرش و جنس آن توجه ویژه ای شود. هر نوع فرش و یا مبلمان، به مواد به خصوصی برای شستشو نیاز دارد. همچنین باید شیوه ی شستشوی خاص هر یک نیز، با دقت در نظر گرفته شود. رعایت موارد ذکر شده و ارائه ی خدمات با کیفیت، اصول اولیه و اصلی است که در یک قالیشویی خوب باید در نظر گرفته شود.

 

برخی نکات مهم پیرامون خدمات قالیشویی

  • در صورتی که قصد دارید در زمان مشخص و مناسبت های خاص مانند؛ عید نوروز اقدام به شستشوی فرش های منزل خود کنید، بهتر است کمی دست نگه دارید. روز های آخر سال شلوغ ترین زمان برای شستشوی فرش ها هستند. همین موضوع ممکن است موجب تاخیر در تحویل به موقع فرش ها گردد.
  • همیشه قبل از تحویل فرش های منزل خود به کارکنان قالیشویی، تمام نقاط فرش را بررسی کنید و از سلامت آن اطمینان حاصل کنید. این کار از بروز بسیاری از سوء تفاهمات احتمالی جلوگیری می کند.
  • در زمینه ی خدمات مورد نیاز خود به طور کامل با مسئول پذیرش قالیشویی صحبت کنید و تمام نکات مورد نظر خود را بازگو کنید.

تاریخچه قالیشویی در کرج، آشنایی با قدیمی ترین قالیشویی کرج

قبل از انجام تمام امور قالیشویی، باید به نوع فرش و جنس آن توجه ویژه ای شود.

 

تاریخچه قالیشویی کرج

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و ساخت انواع ماشین آلات تخصصی برای شستشوی فرش و مبلمان، قالیشویی مرکزی با تجهیز کارگاه های خود، کلیه ی خدمات قالیشویی در مهرشهر کرج را به صورت کاملا مکانیزه به انجام می رساند. در قالیشویی کرج بسته به نوع فرش، روش های مختلفی برای شست و شوی آن مورد استفاده قرار می گیرد. کلیه ی فرش ها پس از بررسی توسط کارشناسان و تخصیص مواد شوینده ی مناسب، برای فرآیند شست و شو آماده می شوند. به طور کلی از روش های زیر جهت انجام فرآیند شست و شو در قالیشویی کرج استفاده می شود.

  • قالیشویی به صورت دستی: از این روش برای پاک سازی انواع فرش های دستباف، ابریشمی و به طور کلی فرش هایی که از حساسیت بالایی برخوردار هستند، استفاده می شود. این فرآیند توسط پرسنل مجرب و با حساسیت بالا انجام می گیرد.
  • قالیشویی به صورت نیمه خودکار: در این روش عملیات پاکسازی فرش ها با استفاده از دستگاه های مکانیزه و با نظارت و کنترل مستقیم متخصصین انجام می پذیرد.
  • قالیشویی به روش تمام اتوماتیک: در این روش کلیه ی اقدامات به صورت کاملا خودکار و اتوماتیک و با نظارت متخصصین انجام میشود.

تاریخچه قالیشویی در کرج، آشنایی با قدیمی ترین قالیشویی کرج

قالیشویی در منزل کار چندان ساده ای نیست.

 

جمع بندی

یافتن مراکز تخصصی و مجرب در زمینه ی قالیشویی، یکی از اساسی ترین چالش هایی است که اکثر خانواده ها با آن رو به رو هستند. اگر در شهر کرج زندگی میکنید و به دنبال یک قالیشویی مجرب و متبحر در این زمینه می گردید، باید گفت قالیشویی مرکزی، معتبرترین و در عین حال قدیمی ترین قالیشویی کرج می باشد. این مرکز از انواع دستگاه ها و تجهیزات مدرن و روش های قالیشویی نوین، جهت ارائه خدمات به مشتریان استفاده میکند. کلیه ی مراحل غبارگیری، شستشو با آب، خشک شویی، بخارشویی، آبگیری و در نهایت خشک کردن فرش در قالیشویی مرکزی، توسط افراد متبحر، با استفاده از مواد شوینده ی مناسب و تکنیک های اصولی انجام میگیرد.

قالیشویی مرکزی یکی از مراکز خدمات رسانی با سابقه ای بسیار طولانی در کرج محسوب می شود؛ که در زمینه ی ترمیم و پاکیزه سازی انواع فرش فعالیت می کند. این مرکز نه تنها ترمیم فرش و مبلمان شما را به کارشناسان مجرب می سپارد بلکه، متعهد می شود تا کار را در کوتاهترین زمان و با بیشترین دقت ممکن به انجام برساند. همچنین کلیه ی خدمات در این مرکز به منظور تامین آرامش خاطر مشتریان، شامل گارانتی می باشد. از این رو با خیال راحت فرش خود را به قالیشویی مرکزی و پرسنل مجرب آن بسپارید.

دکمه بازگشت به بالا