پخش سری جدید ویژه‌برنامه «مهلا» به‌مناسبت ماه محرم

همراه اول به‌مناسبت فرارسیدن ماه محرم، تولید و پخش ویژه‌برنامه ۱۴ قسمتی «مهلا» را در دستور کار قرار داده که از سه بستر پخش می‌شود.

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، اپراتور اول تلفن همراه همچون سال گذشته همزمان با فرارسیدن ایام سوگواری سیدوسالار شهیدان، خبر از ساخت برنامه ای متفاوت به همین مناسبت داد.

همراه اول پس از تجربه موفق در تهیه و تولید برنامه مناسبتی «مهلا» در محرم ۱۴۴۳ قمری، محرم امسال نیز به ادامه ساخت آن برنامه مبادرت ورزیده و قرار است بار دیگر این برنامه که از طریق پلتفرم های «روبیکا»، «آیگپ» و «ذره بین» پخش خواهد شد با حضور محمدحسین پویانفر، مداح نام آشنای کشور اجرا شود.

این بار سازندگان مهلا با نگاهی متفاوت به محرم و وقایع کربلا، در حال آماده سازی این برنامه با حضور مهمانانی از اقشار مختلف جامعه هستند.

مهلا، امسال با کارگردانی حامد میرفتاحی و تهیه کنندگی ایمان قیاسی و امیرحسین طهرانی، همراه تیم تولید است و سعی در ساخت ویژه برنامه ای متفاوت در این ایام دارد.

این ویژه برنامه قرار است از روز دوشنبه دهم مردادماه، به شکل یک شب در میان از ساعت ۲۰ از طریق پلتفرم های نامبرده، پخش شود و حال و هوای این ایام را مهمان نگاه کاربران این بسترها کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا