کیو۶؛ درشت ترین شاسی بلند آئودی فقط برای چینی ها! (+عکس)

کیو۶ در بخش پیشرانه دو گزینه را پیش روی مشتریان قرار می دهد که یکی مربوط به نمونه ۲ لیتری ۴ سیلندر و دیگری ۲.۵ لیتری ۶ سیلندر خواهد بود.

موبنا – مدتی قبل شاسی بلند کیو۶ از کمپانی  آئودی را در گروه خودروی عصر ایران معرفی کردیم که این محصول به طور اختصاصی برای بازار چین تولید خواهد شد. اکنون تصاویر دقیق تری از کیو۶ روی خط رسانه ها قرار گرفته که در ادامه نگاهی بدان خواهیم داشت.

کیو6؛ درشت ترین شاسی بلند آئودی فقط برای چینی ها! (+عکس)

کیو۶ از یک جلوپنجره عریض و دارای بافت کرومی بهره می برد که چهره متفاوتی را ایجاد کرده البته یک نکته در رابطه با طراحی این محصول به شباهت آن با کراس اوورهای کمپانی سایک شریک آئودی در چین باز می گردد که خوب چندان جای تعجب هم نخواهد داشت.

پیشرانه آئودی کیو۶

در بخش پیشرانه کیو۶ احتمالا دو گزینه پیش روی مشتریان قرار می گیرد که یکی مربوط به نمونه ۲ لیتری ۴ سیلندر و دیگری ۲.۵ لیتری ۶ سیلندر خواهد بود. موتور کوچکتر برابر با ۲۶۱ اسب بخار خروجی و ۴۰۰ نیوتن متر گشتاور دارد. موتور پرچمدار نیز ۲۹۵ اسب بخار خروجی و ۵۰۰ نیوتن متر گشتاور دارد.

کیو6؛ درشت ترین شاسی بلند آئودی فقط برای چینی ها! (+عکس)

با پیشرانه قدرتمندتر، آئودی کیو۶ طی ۷.۳ ثانیه از حالت توقف به سرعت ۱۰۰ کیلومتر برساعت می رسد که البته چندان رکورد جالبی نیست. سامانه تمام چرخ محرک به عنوان آپشن استاندارد ارائه می شود اما سیستم تعلیق داینامیک تطبیقی یکی از آپشن های قابل انتخاب برای مشتریان درنظر گرفته شده است.

اینکه کیو۶ چندان خودروی سریعی نیست به ابعاد و سنگینی آن مربوط می شود زیرا این بزرگترین SUV آئودی محسوب می شود. خودرو برابر با ۵۰۹۹ میلیمتر در طول، ۲۰۱۴ میلیمتر در عرض و ۱۷۸۴ میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. فاصله بین محورها نیز ۲۹۸۰ میلیمتر است.

در فضای داخل کابین به نمایشگر ۱۲.۳ اینچی ویژه اطلاعات کیلومتر و ۱۰.۱ اینچی ویژه تنظیمات سرگرمی باید اشاره کرد. همچنین یک نمایشگر ۸.۶ اینچی ویژه تنظیمات صندلی ها در نظر گرفته شده است.

کیو6؛ درشت ترین شاسی بلند آئودی فقط برای چینی ها! (+عکس)

از امکانات ایمنی نیز می توان به دستیار پارک هوشمند، کروز کنترل فول اسپید تطبیقی و سایر دستیارهای ویژه رانندگی اشاره کرد.

رینگ با توجه به آپشن از ۱۹ تا ۲۱ اینچ ارائه می شود.

کیو۶ از ۷۴۰۷۸ دلار در بازار چین قیمت خواهد داشت و در تریم پرچمدار به ۹۶۳۰۲ دلار می رسد.

 منبع: عصرایران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا