تبدیل ساختمان ۱۹۷۰ به هتل مارسل! (+عکس)

برای اولین بار، معماران ساختمان هتل را با بیش از ۱۰۰۰ پنل خورشیدی تجهیز کردند که ۱۰۰٪ انرژی لازم برای روشنایی، گرمایش و سرمایش را فراهم می کند.

موبنا؛ محمدمهدی حیدرپور – در قلب کنتیکت «هتل مارسل» در قالب یک اثر هنری متمایز قرار گرفته است. این هتل در واقع یک ساختمان تغییر شکل یافته است که توسط معمار مدرنیست مارسل بروئر، پنج دهه پیش طراحی شده است.

در سال ۲۰۱۹، استودیوی معماری Becker + Becker این نقطه عطف تاریخی را از ایکه‌آ خریداری و سه سال گذشته را صرف بازسازی فضای داخلی آن کرد. این مجموعه در نهایت توانست یک مرکز اداری بدون استفاده را به هتلی با ۱۶۵ اتاق، یک لابی، یک رستوران، یک گالری و همچنین یک فضای مخصوص قرارهای کاری تبدیل کند.

این پروژه که به نام بروئر نامگذاری شده است، نشان دهنده «الگویی برای مهمان نوازی پایدار» است. به گفته تیم معماری حفظ عناصر تاریخی در کنار توسعه اقتصادی به منظور خلق هتلی با کیفیت بالا و دسترسی آسان به ایستگاه های قطار و بزرگراه‌ های اصلی اولویت داشته است.

برای اولین بار، معماران ساختمان را با بیش از ۱۰۰۰ پنل خورشیدی تجهیز کردند که ۱۰۰٪ انرژی لازم برای روشنایی، گرمایش و سرمایش را فراهم می کند. این پروژه در فضایی به مساحت ۱۰۲۱۹ متر مربع میزبان علاقه مندان خود خواهد بود.

هتل مارسل

هتل مارسل

هتل مارسل

هتل مارسل

هتل مارسل

هتل مارسل

هتل مارسل

هتل مارسل

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا