جاگرنات: وانت ۳۰۰ هزار دلاری با زوایای خطرناک! (+عکس)

جاگرنات از نمونه ۶.۲ لیتری سوپرشارژ هلکت ۸ سیلندر استفاده شده که برابر با ۸۵۰ اسب بخار خروجی دارد.

موبنا  جاگرنات ۶X6 نام یک وانت آخرالزمانی است که توسط تیونری به نام Apocalypse معرفی شده است. اصل پروژه بر پایه پیکاپ رم تی آر اکس شکل گرفته که پس از تغییرات برچسب قیمت ۲۹۷۹۹۹ دلاری را حمل می کند!

در بخش پیشرانه جاگرنات از نمونه ۶.۲ لیتری سوپرشارژ هلکت ۸ سیلندر استفاده شده که برابر با ۸۵۰ اسب بخار خروجی دارد. این عدد در مقایسه با ۷۰۲ اسب بخار خروجی پیشرانه استاندارد رم تی آر اکس بسیار چشمگیر به نظر می رسد.

این خروجی برای ۶ چرخ فعال و شاخص یدک کشی ۹۰۷۲ کیلوگرم کاملا مناسب و هماهنگ است.

پیکاپ جاگرنات

یکی از جذاب ترین قسمت های پیکاپ جاگرنات به رینگ های ۲۲ اینچی و لاستیک های ۴۰ اینچی آن مربوط می شود که عبور از هر بیراهه ای را به نظر آسان خواهد کرد.

انتخاب رنگ مشکی برای کل پروژه و پنل های حجیم با زوایای تیز در قسمت های مختلف بدنه شرایطی را ایجاد کرده تا مخاطب احساس کند نزدیک شدن به جاگرنات خطرناک و آسیب رسان خواهد بود!

در فضای داخل کابین از نمایشگر اصلی ۱۲ اینچی و سیستم صوتی برند حرفه ای هارمن کاردون استفاده شده است. دوربین های محیطی جالبی نیز در خودرو کار گذاشته شده تا نمایی برد آی را در اختیار راننده قرار دهد.

از دیگر امکانات باید به سنسورهای پارک، گرم کن و تهویه صندلی ها، سانروف پانورامیک، نمایش نقاط کور دید راننده و … اشاره کرد.

یکی از جالب ترین ویژگی های جاگرنات به عایق کاری زیر و بدنه مربوط می شود که به هیچ عنوان اجازه ورود آب به داخل کابین و قطعات حساس موتور را نمی دهد.

 منبع: عصرایران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا