ارائه سرویس‌های پرکاربرد اپراتوری در آدرس شما؛ همراه یار به کل کشور رسید

سرویس خدمت در محل «همراه یار» که ایده آن توسط یکی از اپراتورهای تلفن همراه شکل گرفت، اکنون پای خدمات‌دهی آن به تمامی مراکز استان کشور باز شده و علاوه بر آن در ۵۹ شهر نیز سرویس می‌دهد.

موبنا – همزمان با شیوع ویروس کرونا، نگرانی مردم و مسئولان بابت افزایش آمار ابتلا و مرگ و‌ میر بالا رفت و نه تنها تغییرات بسیاری را در سبک زندگی مردم شاهد بودیم، بلکه تغییرات زیادی نیز در ادامه روند فعالیت کسب و ‌کارها ایجاد شد.

بسیاری از مشاغل در مقابل این ویروس منحوس کمر خم کرده و تعطیل شدند اما بسیاری دیگر با ایجاد تغییراتی در فرآیندهای کسب و کاری خود و ایجاد زمینه ارائه خدمات به شکل آنلاین، موفق شدند همچنان در صحنه بمانند.

در این بین همراه اول به عنوان نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور نیز که پرچمدار ارائه بسترهای آنلاین و پلتفرم های دیجیتال به تمامی کسب و کارهای کشور و ارکان سازمانی و ارگانی در زمان شیوع این ویروس بود، با درک این مقوله مهم و همچنین اهداف انسان دوستانه ای چون «حفظ سلامت مردم»، «رعایت فاصله گذاری های اجتماعی» و در نهایت «افزایش رضایت مشترکان تلفن همراه»، یکی از سرویس های جدید خود با عنوان «همراه یار» را رونمایی کرد.

بنابراین مشترکان دائمی یا اعتباری این اپراتور می توانند از طریق سرویس “همراه یار” از خدماتی مانند انتقال مالکیت شماره تلفن همراه، فعالسازی سیمکارت، تبدیل خط اعتباری به دائمی و ترابرد به همراه اول استفاده کنند.

همچنین سایر خدمات قابل دریافت در محل شامل قطع سیمکارت مفقودی، تعویض سیمکارت و تغییر آدرس می شود.

این سرویس که در ابتدا به صورت محدود در برخی مراکز استان به صورت پایلوت آغاز به کار کرد، اکنون در ۳۱ مرکز استان و ۵۹ شهر خدمات مربوط به همراه اول را در موقعیت مکانی موردنظر مشترکانش ارائه می دهد.

براساس اطلاعات مندرج در سایت همراه اول، تمام مشترکان این اپراتور در سراسر کشور می توانند در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸ الی ۱۶ و روزهای پنجشنبه از ساعت ۸ تا ۱۲ از همراه یار سرویس دریافت کنند.

همچنین سرویس همراه یار در شهر تهران در روزهای تعطیل از ساعت ۸ الی ۱۴ و روزهای پنجشنبه از ساعت ۸ تا ۱۶ به ارائه خدمات می پردازد.

لازم به ذکر است که هزینه های همراه یار برای مشترکان دائمی در قبض آنان لحاظ و مشترکان اعتباری از شارژ حساب‌شان کسر می گردد؛ با توجه به صرفه جویی چشم گیری که همراه یار در مباحث «زمانی»، «هزینه ای» و «انرژی» برای مشترکان دارد، توانسته رضایت خاطر آنان را به ارمغان آورده است.

با این حساب اگر علاقه مند به استفاده از سرویس های همراه یار هستید، می توانید از طریق تماس با شماره ۹۹۹۰ و انتخاب گزینه خدمات در محل، درخواست خود را ثبت کرده و در کمتر از ۳ ساعت با مراجعه همراه یار به محل اعلامی، خدمات مورد نظرتان را دریافت کنید.

 منبع: ایلنا

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا