داج چارجر هلکت نسخه ویژه سباستین بادر (+عکس)

نمونه بسیار جذاب از داج چارجر اس آر تی هلکت مدل ۲۰۱۶ توسط مرکز تیونینگ بادر در آلمان به روزرسانی شده که در ادامه نگاهی به جزئیات آن خواهیم داشت.

موبنا – وقتی در رابطه با جذاب ترین سدان های جهان صحبت می کنیم قطعا یک جایگاه ویژه به داج چارجر اختصاص دارد. آنهم جایگاهی که سیر تاریخی درخشان و کاملا باثباتی داشته زیرا از سال ۱۹۶۶ تا کنون روی خط تولید قرار دارد.

چارجر به واسطه ظرفیت هایی که در ظاهر و بخش فنی دارد به شدت مورد توجه تیونرها قرار دارد. به تازگی یک نمونه بسیار جذاب از داج چارجر اس آر تی هلکت مدل ۲۰۱۶ توسط مرکز تیونینگ بادر در آلمان به روزرسانی شده که در ادامه نگاهی به جزئیات آن خواهیم داشت. سباستین بادر یکی از علاقه مندان عضلانی های آمریکایی است که پروژه های زیادی را تکمیل و روانه اتوبان های کشور آلمان کرده است.

در پروژه اخیر بادر از کیت بدنه فت بادی استفاده شده که حجم استاندارد خودرو را به میزان چشمگیری افزایش داده است. این پنل ها روی گلگیرها، رکاب، سپرهای اصلی و دیفیوزر کار شده اند.

درپوش موتور نیز شامل ۳ هود ورودی هوا می شود که منظره فوق العاده اسپرت و خاصی را شکل داده اند.

رینگ های آلومینیومی تیره ۵ پره دو بخشی و کالیپرهای قرمز رنگ سیستم ترمز از ویژگی های دیگر نمای جانبی هستند. رینگ ها در اندازه ۲۱ اینچی با لاستیک های ۲۹۵/۳۵ در محور جلو و ۳۵۵/۲۵ در محور عقب استفاده شده اند.

هلکت SRT

در بخش پیشرانه نیز حقیقتا نیازی به تغییرات احساس نمی شود! زیرا موتور استاندارد این هلکت برابر با ۷۰۷ اسب بخار خروجی دارد که این آمار از یک تپنده ۸ سیلندر ۶.۲ لیتری به دست می آید.

هزینه این کیت بدنه حدود ۴۰۰۰ هزار دلار می شود.

 منبع: عصرایران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا