نمونه ای از پیوند موفق طراحی و فناوری در صنعت خودرو(+عکس)

باتری لوسید ایر گرند تورینگ براساس معماری ۹۰۰-ولت شکل گرفته که با استفاده از شارژر ۳۰۰ کیلوواتی دی سی تنها به ۲۱ دقیقه زمان نیاز دارد تا انرژی لازم برای پیمایش ۴۸۲ کیلومتر را ذخیره کند.

موبنا – تصاویر مربوط به خودروی متفاوت لوسید ایر باردیگر مورد توجه رسانه ها قرار گرفته زیرا این واضح ترین و بهترین نمونه های ارائه شده، تاکنون محسوب می شود.

در این مطلب شاهد تصاویر مربوط به لوسید ایر گرند تورینگ ۲۰۲۲ هستید که در بخش پیشرانه از دو موتور الکتریکی برای دستیابی به ۸۱۹ اسب بخار خروجی و گشتاور ۸۸۵ پوندفوت استفاده می کند. خودرو حدودا ۳ ثانیه زمان لازم دارد تا از حالت توقف کامل به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت برسد.

برد حرکتی این تریم با رینگ های ۱۹ اینچی آلومینیومی حدود ۸۳۰ کیلومتر محاسبه شده است. قیمت تریم نیز در بازار آمریکا ۱۵۵۵۰۰ دلار است.

همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید، لوسید ایر جز زیباترین خودروهایی است که طی یک دهه اخیر به بازار جهانی معرفی شده اند.

همانطور که عنوان شد؛ لوسید در سال ۲۰۰۷  متولد شد. دفتر مرکزی آن در کالیفرنیا(آمریکا) قرار دارد. در ابتدا، در زمینه ساخت باتری و موتور برای وسایل نقلیه الکتریکی فعالیت می‌کرد و محصولات خود را در اختیار دیگر خودروسازان قرار می‌داد. جالب اینجاست که اکثر کارمندان این کمپانی، پیش‌تر برای برندهای غولی مانند برند مزدا و تسلا کار می‌کردند.

انرژی مورد نیاز لوسید ایر گرند تورینگ از باتری ۱۱۲ کیلووات ساعت تامین می شود. این باتری براساس معماری ۹۰۰-ولت شکل گرفته که با استفاده از شارژر ۳۰۰ کیلوواتی دی سی تنها به ۲۱ دقیقه زمان نیاز دارد تا انرژی لازم برای پیمایش ۴۸۲ کیلومتر را ذخیره کند.

فضای داخل کابین نیز از مواد اولیه بسیار باکیفیت شکل گرفته که این ویژگی با طراحی فناورانه و رویکرد فوق دقیق پیش روی مشتری قرار می گیرد.

علاوه بر نمایشگر دیجیتال ۳ قسمتی که داخل قابی یکپارچه پیش روی راننده قرار دارد، یک نمایشگر ۱۲.۳ اینچی نیز در کنسول میانی قرار گرفته است. طراحی خاص سقف و نصب متفاوت آفتابگیرها را نیز به این هارمونی خاص باید اضافه کنید تا همه چیز شایسته لقب متفاوت برای لوسید ایر گرند تورینگ باشد.

وزن خالص خودرو ۲۳۶۰ کیلوگرم محاسبه شده است.

 منبع: عصرایران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا