دانلود برنامه افزایش هوش با موسیقی برای اندروید!

Binaural Beats – study music یک برنامه محبوب و فوق العاده در زمینه افزایش هوش و تمرکز برای مطالعه از Craftsman Spirit برای اندروید می باشد که به صورت رایگان با پرداخت درون برنامه ای در گوگل پلی عرضه شده و هم اکنون نسخه کامل و پرداخت شده آن بدون نیاز به یک ریال هزینه پیش روی تان قرار دارد.

موبنا – برای آموزش و یادگیری از موسیقی‌های آرامش‌بخش استفاده کنید. با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید امواج مغزی را به وسیله ضرب‌های binaural (برای دو گوش) و امواج آلفا تحریک کنید‌. اپلیکیشن binaural beats به صورت تخصصی برای ایجاد موسیقی به همراه ضرب‌های باینورال توسعه یافته است‌. امواج مغزی که توسط این اپلیکیشن تولید می‌شوند با ضرب‌های باینورال، امواج آلفا، امواج دلتا برای فعالیت‌های مختلفی مثل کار، تمرکز، خواب و غیره مناسب هستند‌. امواج صوتی یا موسیقی باینورال صد‌ا‌های مشابهی هستند که از دو هدفون به گوش فرد می‌رسند و اندکی از نظر فرکانس به یکدیگر تفاوت دارند. این تفاوت فرکانس سبب تاثیرگذاری بر مغز می‌شود. پس از مدتی بعد از شروع پخش صداها مغز به جای شنیدن دو فرکانس مختلف، با فرکانس دیگری همگام خواهد شد. تولید موسیقی به همراه صداها با فرکانس مختلف دارای شرایط و قوانینی است و گوش دادن به آن هم همینطور. برای مثال در هنگام استفاده از این نرم‌افزار باید از هدفون استفاده کرد تا صداهای مختلف به صورت جداگانه به گوش برسند. گفته می‌شود که امواج به کار رفته در امواج باینورال اثری مشابه به مدیتیشن دارند. این امواج به کاهش استرس و اضطراب کمک می‌کنند و سبب افزایش تمرکز و توجه می‌شوند. این امواج مشابه به اثری که مدیتیشن دارد، به آرام کردن افکار کمک می‌کنند و در بلند مدت سبب مقاومت مغز در برابر کهولت سن می‌شوند.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Binaural Beats اندروید:

  • امواج بتا، آلفا، دتا، دلتا یا گاما خود را تولید و به وسیله آن‌ها بهتر مطالعه کنید و یادگیری و تمرکز خود را بهبود ببخشید
  • تولید موسیقی مناسب برای مطالعه، درس‌خواندن و تمرکز به وسیله امکانات این اپلیکیشن
  • برای داشتن تجربه‌ای بهتر می‌توان موسیقی را تغییر دهید و آن را مطابق نیاز خود تنظیم کنید
  • تغییر میزان صدا و موج موسقی پخش‌شده در پس زمینه
  • پخش موسیقی مخصوص زمان مطالعه در پس زمینه
  • امکان برنامه‌ریزی تایمر برنامه برای توقف خودکار پخش موسیقی در حال پخش‌
  • آهنگ‌های مدیتیشن بسیار با کیفیت
  • طراحی ساده و زیبا
  • بدون نیاز به هیچ شبکه‌ای

اپلیکیشن Binaural Beats – study music تا به امروز میلیون ها دانلود داشته که نسخه کامل آن پیش روی شماست. تحقیقاتی که روی امواج باینورال صورت گرفته است نشان می‌دهند که این امواج تاثیرات مثبتی روی خلق‌وخو، عملکرد و اضطراب دارند. همچنین در تحقیقی نشان داده شده است که گوش دادن به موسیقی حاوی این امواج صوتی سبب شده است افراد تا ۵۰ درصد اضطراب کمتری داشته باشند. نرم‌افزار binaural beats تولید‌کننده ضرب‌های باینورال است ؛ به کمک این برنامه به راحتی می‌توانید امواج مغزی را تولید کنید که می‌توانند تمرکز، مدیتیشن و آرامش شما را بهبود ببخشند. در هنگام استفاده از این برنامه از هدفون استفاده کنید تا تجریه بهتری داشته باشید. امواج باینورال ارائه شده در این برنامه بسیار آرامش‌بخش و جذاب هستند و بیشتر حالت تفریحی دارند. اگر از دارویی جهت درمان استفاده می‌کنید، باید توجه کنید که این امواج جایگزین دارو‌های درمانی نمی‌شوند. اگر‌ مبتلا به هر بیماری هستید، می‌بایست به پزشک مراجعه کنید.

دانلود فایل نصبی پرمیوم برنامه با لینک مستقیم – ۵۷ مگابایت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا