عصر جدید دانش‌آموزی در شبکه شاد

مسابقه شناسایی و معرفی استعدادهای برتر دانش‌­آموزان در زمینه‌­های فرهنگی، هنری، ورزشی، علمی در قالب «سکوی ایران قوی» در شاد برگزار خواهد شد.

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی شبکه شاد، معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش با اجرای مسابقه «سکوی ایران قوی» به دنبال توانمندسازی و کشف استعدادهای برتر دانش آموزان است، تا بتواند شرایطی را برای ورود دانش­آموزان مستعد به دنیای رسانه فراهم کند.

در این مسابقه که با شعار «با دستان هم، ایران قوی می­سازیم» برگزار می­‌شود، دانش‌­آموزان می‌­توانند در حوزه های فرهنگی ادبی، هنرهای دستی و تجسمی، هنرهای نمایشی، ورزشی، علمی و مهارتی، خلاقیت و نوآوری، هنرهای آوایی و قرآنی و … مهارت­‌هایی را که قابل ارائه و جذاب برای مخاطبان باشد، به سکوی ایران قوی ارسال کنند.

عصر جدید دانش‌آموزی در شبکه شاد

دانش‌­آموزان متقاضی باید وارد اپلیکیشن شاد شده و از بخش «تابستان من»، گزینه مسابقه «سکوی ایران قوی» را انتخاب کنند و پس از عضویت در کانال اطلاع رسانی و مطالعه شیوه‌­نامه مسابقه، آثار خود را با استانداردهای تعریف شده تا تاریخ نوزدهم مرداد ماه در قالب ویدئو ارسال کنند.

پس از دریافت ویدئوهای ارسالی دانش آموزان، داوری اولیه انجام می­ گیرد و آثار منتخب برای اجرای حضوری در منطقه دعوت خواهند شد.

همچنین آثار برگزیده دانش ­آموزان منطقه در قالب ویدئو ضبط شده با کیفیت، توسط اساتید و هیات داوران ارزیابی شده و پس از کسب شایستگی و حد نصاب لازم از دانش ­آموزان جهت حضور در مرحله کشوری دعوت خواهد شد.

در این مرحله دانش ­آموزان در سطح کشوری با هم رقابت خواهند کرد و در انتها جوایز نفیسی به برندگان مسابقه اهدا خواهد شد.

متقاضیان شرکت در مسابقه در صورتی که هر گونه سؤال و یا ابهام داشته باشند، می ­توانند با کانون فرهنگی تربیتی منطقه خود تماس حاصل کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا