رزرو هتل آپارتمان مشهد نزدیک حرم ارزان با اسنپ روم

یک مشهد است و یک امام رضا(ع). چه تا به حال به مشهد سفر نکرده باشید و چه برای چندمین بار بخواهید که به این شهر زیبا سفر کنید؛ قطعا اقامتگاه و هتل‌هایی را مد نظر خواهید داشت که در نزدیکی حرم مطهر امام رضا علیه‌السلام قرار داشته باشد.

اگر قصد دارید به شهر مشهد سفر کنید و نمی‌دانید در چه هتلی اقامت کنید ما اینجاییم تا به این سوال شما پاسخ دهیم. در ادامه می‌خواهیم به معرفی هتل آپارتمان مشهد نزدیک حرم بپردازیم و قیمت هتل آپارتمان در مشهد را بررسی کنیم.

هتل آپارتمان ملل

اولین هتل آپارتمان مشهد که می‌خواهیم به معرفی آن بپردازیم، آپارتمان ملل است. این هتل آپارتمان فاصله بسیار کوتاهی حدود ۵ دقیقه و به صورت پیاده تا حرم دارد. از جمله امکانات آن می‌توان به اتاق چمدان، خشک‌شویی، سیستم گرمایش و سرمایش، آسانسور، اینترنت رایگان، نمازخانه، گشت نیم روزی، رستوران، کافی شاپ و… اشاره کرد. قیمت اتاق‌های این هتل از شبی ۵۰۰ هزار تومان تا ۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان متغیر است.

هتل آپارتمان آرمان

این هتل آپارتمان در خیابان شهید نواب صفوی و نزدیک حرم امام رضا واقع شده است. از آنجایی که فاصله هتل آرمان تا حرم حدود ۴۰۰ متر است؛ بنابراین فرصت خیلی عالی را برای زیارت حرم امام رضا علیه‌السلام فراهم می‌کند. این هتل امکانات رفاهی بسیار زیادی مانند رستوران، کافی‌شاپ، نمازخانه، پارکینگ، سونا و جکوزی، سالن ورزشی، اینترنت رایگان و… دارد و قیمت اتاق‌های آن از شبی ۴۷۰ هزار تومان تا ۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان متغیر است.

هتل آپارتمان سلمان

هتل آپارتمان سلمان در خیابان امام رضا واقع شده و یکی از هتل‌های نوساز مشهد محسوب می‌شود‌. فاصله این هتل تا حرم مطهر رضوی با پیاده روی حدود ۴ دقیقه است. این هتل امکاناتی مانند کافی شاپ، رستوران، تلویزیون، صندوق امانات، خشک‌شویی، اینترنت رایگان و… را در اختیار مسافران خود قرار می‌دهد. قیمت اتاق‌های این هتل از شبی ۹۸۰ هزار تومان تا ۱ میلیون و ۹۸۰ هزار تومان متغیر است.

هتل آپارتمان آرین

هتل آپارتمان آرین یکی از نزدیک‌ترین و بهترین هتل‌ها به حرم مطهر امام رضا علیه‌السلام است به‌طوری ‌که می‌توانید تنها با حدود ۳ دقیقه پیاده‌روی به حرم برسید. این هتل اتاق‌های بزرگ و مجهزی دارد که امکانات بسیار زیادی مانند خدمات باربری، رستوران، کافی شاپ، اینترنت، نمازخانه، تاکسی‌سرویس، صندوق امانات و… را در اختیار مسافران قرار می‌دهد. قیمت اتاق‌های این هتل از شبی ۱ میلیون تا ۳ میلیون تومان متغیر است.

هتل آپارتمان مشهد

هتل آپارتمان امید

یکی دیگر از هتل آپارتمان‌هایی که فاصله بسیار کمی با حرم امام رضا علیه السلام دارد و به زائران این امکان را می‌دهد تا هر وقت که دوست دارند به زیارت بروند، هتل آپارتمان امید است. این هتل دارای یک معماری کاملاً مدرن و نوساز است و برخی از واحدهای اقامتی آن رو به حرم امام رضا علیه السلام و برخی دیگر رو به باغ هستند. از امکانات این هتل آپارتمان می‌توان به زمین ورزشی، مرکز خرید، استخر، نمازخانه، رستوران، کافی شاپ و… اشاره کرد. قیمت اتاق‌های این هتل از شبی ۳۸۰ هزار تومان تا ۱ میلیون تومان متغیر است.

هتل آپارتمان پرستو

فاصله هتل آپارتمان پرستو تا حرم مطهر امام رضا علیه السلام حدود ۵ دقیقه است؛ بنابراین می‌توانید هر زمان که دوست دارید با ماشین یا به صورت پیاده در مدت‌زمان بسیار کوتاهی به حرم امام رضا علیه السلام برسید. این هتل آپارتمان امکانات زیادی مانند کافی شاپ، رستوران، اینترنت رایگان، آسانسور و سیستم سرمایش و گرمایش دارد. قیمت اتاق در این هتل آپارتمان از شبی با ۸۴۰ هزار تومان تا ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان متغیر است.

هتل آپارتمان علمدار

و اما آخرین هتل آپارتمانی که قصد معرفی آن را داریم، هتل آپارتمان علمدار است. این هتل دسترسی بسیار آسانی به حرم امام رضا علیه السلام، بازار ۱۷ شهریور و بازار رضا دارد. هتل علمدار برای راحتی مسافران خود اتاق چمدان، آسانسور، صندوق امانات، سرویس رفت و برگشت، کافی شاپ، رستوران، خدمات ویژه معلولین، خدمات پزشکی، خدمات باربری و… را ارائه می‌دهد. قیمت اتاق‌های این هتل از شبی ۷۴۰ هزار تومان تا ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان متغیر است.

قیمت هتل آپارتمان مشهد نزدیک حرم

جمع‌بندی

در این مطلب به معرفی انواع هتل آپارتمان مشهد نزدیک حرم پرداختیم تا اگر قصد سفر به شهر مقدس مشهد را دارید و می خواهید از اماکن دیدنی مشهد مثل طرقبه، شاندیز، چالیدره و پارک ملت مشهد دیدن کنید، بتوانید در این هتل آپارتمان‌ها اقامت کنید. اما اگر ترجیح می‌دهید به صورت آنلاین هتل موردنظر خود را رزرو کنید و از تخفیف‌های گوناگونی بهره‌مند شوید، می‌توانید تنها با چند کلیک و به راحتی با استفاده از سایت اسنپ روم هتل آپارتمان موردنظر خود را رزرو کنید و از قیمت هتل آپارتمان در مشهد اطلاع پیدا کنید.

اسنپ روم برای راحتی کاربران خود یک سایت بسیار کامل و جامع به همراه یک اپلیکیشن برای دسته‌بندی انواع هتل آپارتمان‌ها و اتاق‌ها قرار داده است که می‌توانید به راحتی اقدام به اجاره هتل آپارتمان مشهد کنید. با استفاده از پشتیبانی ۲۴*۷ ساعته اسنپ روم دیگر نباید نگرانی بابت پرسیدن سؤالات خود داشته باشید، زیرا در هر زمان می‌توانید از تیم پشتیبانی این سایت درخواست کمک کنید.

دکمه بازگشت به بالا