نکته‌ها و ترفندهای قابلیت Wireless PowerShare گوشی‌های گلکسی‌ سامسونگ

موبنا – لوازم پوشیدنی شامل ساعت‌های هوشمند، هدفون‌های بی‌سیم و… حالا به جزئی مهم و اصلی برای داشتن تجربه‌ دیجیتالی کامل تبدیل شده‌اند و امکاناتی جدید و پیشرفته در اختیار هر کاربردی می‌گذارند.

با اینکه اکثر این دستگاه‌ها جزو لوازم کم‌مصرف از نظر انرژی هستند اما نگرانی از بابت تمام شدن شارژ یکی از چالش‌های همیشگی کاربران این دستگاه‌هاست. فرض کنید از خانه خود برای کاری بیرون رفته‌اید و در مکانی هستید که به پریز برق دسترسی ندارید و شارژ پاوربانک شما نیز تمام شده است و همان موقع چشم‌تان به میزان شارژ ساعت هوشمندتان می‌افتد که عددی تک رقمی را نشان می‌دهد. یا زمانی را تصور کنید که برای سفری کاری در هواپیما نشسته‌اید و در بلندای آسمان متوجه تمام شدن شارژ هدفون بی‌سیم خود می‌شوید. در چنین مواقعی معمولا امیدی به استفاده از ساعت یا هدفون وجود ندارد و می‌بایست تا زمانی که به مکانی ثابت برسید و بتوانید ابزار مورد نظر خود را به شارژ بزنید، صبر پیشه کنید.

برای کاربران گوشی‌های جدید گلکسی و ابزارهای پوشیدنی سامسونگ این چالش از سال ۲۰۱۹ به کمک فناوری جدید اشتراک شارژ بی‌سیم یا Wireless PowerShare حل شده است. با قابلیت اشتراک شارژ بی‌سیم شما می‌توانید براحتی شارژ باتری‏تان را با دیگر گوشی‎های هوشمند و حتی ابزارهای پوشیدنی دارای تاییدیه Qi به اشتراک بگذارید. در صورت اتصال گلکسی خود به شارژ معمولی، با استفاده از قابلیت اشتراک شارژ بی‌سیم، می‏توانید همزمان یک دستگاه دیگر را هم شارژ کنید.

برای استفاده از قابلیت Wireless PowerShare در گوشی‌ خود تنها کافیست مراحل زیر را پیگیری کنید:

 

در زمان استفاده از قابلیت Wireless PowerShare این نکات را به خاطر داشته باشید:

 چه گوشی‌هایی از قابلیت اشتراک‌ شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کنند؟

فهرست دستگاه‌هایی که می‌توان به کمک Wireless PowerShare آنها را شارژ کرد :

نکته‌ها و ترفندهای ارائه شده به شما کمک می‌کند تا نهایت بهره را از قابلیت Wireless PowerShare گوشی خود ببرید و در مواقع ضروری و لازم چالش‌های به وجود آمده را در سریع‌ترین زمان حل کنید.

خروج از نسخه موبایل