اپراتور غالب ایران به ۱۰۵ میلیون مشترک تلفن همراه دست یافت

مشاهدات بورسی و تحقیق درباره وضعیت عملکردی اپراتورهای تلفن همراه تنها به یک اپراتور ختم شد که اطلاعات خود را به صورت شفاف ارائه و اعلام کرده «بیش از ۱۰۵ میلیون سیمکارت تا پایان ۱۴۰۰» به شبکه خود متصل کرده است.

موبنا – یکی از دلایلی که مردم را به سمت استفاده از خدمات یک اپراتور تلفن همراه سوق می‌دهد، کیفیت سرویس و سرعت پاسخگویی به نیاز مشترکان است.

با توجه به اینکه دسترسی به آمار اپراتورهای فعال کشور به جز همراه اول که سهام آن در بورس عرضه شده و شفاف است، کار راحتی نیست مجبور هستیم در این گزارش به وضعیت آماری همین اپراتور بپردازیم.

اپراتور اول تلفن همراه کشور که در واقع «سهم غالب رقابتی» را در بازار ارتباطی کشور دارد، در سال ۱۴۰۰ نیز مسیری رو به رشد داشته و توانسته وضعیت خود را ارتقا بخشد؛ به گونه‌ای که شاهد روند صعودی در جذب مشترکان بوده است.

بر اساس آمار منتشر شده در گزارش هیات مدیره همراه اول، طی سال ۱۴۰۰بیش از ۶۶۲ هزار «سیمکارت دائمی» و بیش از ۴.۸ میلیون «سیمکارت اعتباری» توسط این اپراتور فروخته شده استهمچنین از منظر «تعداد مشترک» و رویه جذب، حدود ۲۱.۹ میلیون سیمکارت دائمی و بیش از ۸۳.۳ میلیون سیمکارت اعتباری به شبکه همراه اول متصل شده است که گزارش تفصیلی آن به سهامداران ارائه شده است.

در بخش مربوط به «نقاط حضوری شبکه فروش و خدمات» نیز آمده است که این شبکه با میانگین خدمات ۳ میلیون ماهانه، به رکورد جذب «یک میلیون و ۲۸۹ هزار و ۸۲ مشترک دائمی و اعتباری» در دی ماه ۱۴۰۰ دست یافته است.

بیشترین میزان ماهیانه «تبدیل سیمکارت اعتباری به دائمی» نیز در بهمن ماه سال گذشته با جذب بیش از ۱۶۱ هزار مشترک رقم خورده است.

 منبع: ایلنا 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا