پژو ۴۰۸؛ هم خانوادگی، هم جوان پسند(+عکس)

پژو پیش از این در بازار چین و اگر دقیق تر بگوئیم از سال ۲۰۱۰، نام ۴۰۸ را برای فروش نسخه سدان هاچ بک ۳۰۸ پژو استفاه می کرد که اکنون زندگی اروپایی این کد با این فست بک دلبربا آغاز شده است.

موبنا پژو از محصول جدید خود برای بازار اروپا با نام ۴۰۸ مدل ۲۰۲۳ رونمایی کرده است. این خودروی فست بک از منظر ابعاد برابر با ۴۶۸۷ میلیمتر در طول، ۱۸۵۹ میلیمتر در عرض و ۱۴۷۸ میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. فاصله بین محورهای آن نیز برابر با ۲۷۸۷ میلیمتر است. در تریم پرچمدار از رینگ های آلومینیومی ۲۰ اینچی استفاده می شود.

پژو ۴۰۸

پژو پیش از این در بازار چین و اگر دقیق تر بگوئیم از سال ۲۰۱۰، نام ۴۰۸ را برای فروش نسخه سدان هاچ بک ۳۰۸ پژو استفاه می کرد که اکنون زندگی اروپایی این کد با این فست بک دلبربا آغاز شده است.

ظرفیت صندوق برابر با ۵۳۶ لیتر است تا این گزینه را تبدیل به یک خودروی مورد پسند مشتریان مختلف کند. از خانواده ها تا جوانان می توانند مخاطب ۴۰۸ اروپایی باشند. چنانچه صندلی های ردیف عقب را در وضعیت خوابیده قرار دهید میزان ظرفیت بار به ۱۶۱۱ لیتر افزایش می یابد.

فضای داخل کابین کیفیت و طراحی بسیار بالایی دارد. از فناورانه های این قسمت باید به نمایشگرهای ۱۰ اینچی سیستم سرگرمی و اطلاعات کیلومتر اشاره کرد. سیستم صوتی حرفه ای با ۱۰ اسپیکر، شارژر بی سیم و … نیز از دیگر ویژگی ها محسوب می شوند.

در بخش پیشرانه ۲ تریم پلاگین هیبرید روانه بازار می شود که هر دو فاقد سامانه تمام چرخ محرک بوده و با جعبه دنده ۸ سرعته اتوماتیک هماهنگ می شوند. موتور الکتریک این پیشرانه ها برابر با ۱۰۹ اسب بخار را وارد سیستم پیشرانه می کند. اما تفاوت این ۲ تریم به بخش بنزینی پیشرانه مربوط می شود که در آن تپنده ۱.۶ لیتری توربوشارژ به ترتیب تریم ۱۵۰ و ۱۸۰ اسب بخار خروجی دارد.

پیشرانه پلاگین هیبرید در تریم پایه مجموعا ۱۸۰ اسب بخار خروجی و ۳۶۰ نیوتن متر گشتاور دارد و در تریم بالاتر ۲۲۵ اسب بخار خروجی و ۳۶۰ نیوتن متر گشتاور دارد.

اما نکته جالب به امکان سفارش پیشرانه پلاگین هیبرید با تپنده بنزینی ۱.۲ لیتری ۳ سیلندر مربوط می شود که ۱۳۰ اسب بخار خروجی و ۲۳۰ نیوتن متر گشتاور دارد. اینجا هم جعبه دنده ۸ سرعته اتوماتیک با محور جلو در ارتباط است.

 منبع: عصرایران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا