چگونه فالوور فیک را از واقعی تشخیص دهیم

فالوور فیک اگر به تدریج به اکانت شما اضافه نشود و یا عکس پروفایل و نام کاربری مفهومی نداشته باشد اینستاگرام اکانت شما را به عنوان ربات شناسایی می کند و در ابتدا اکانت شما محدود و سپس بسته می شود.

افزایش تعداد فالوور از دغدغه های هر کاربر اینستاگرام است بخصوص در مورد اینفلوئنسرها و پیج های فروشگاهی این موضوع بسیار حائزه اهمیت است به گونه ای که برخی از این افراد اقدام به خرید فالوور فیک نیز می کنند. اما چگونه بفهمیم فالوورهای یک پیج واقعی است یا فیک تا بتوانیم به این پیج اعتماد کنیم؟ در ادامه به شما راههایی برای شناسایی فالوور فیک از واقعی را بیان می کنیم.

قبل از بررسی اینکه با چه روش هایی می توان فالوور فیک را از واقعی تشخیص داد بد نیست بدانید اگر اقدام به خرید فالوور فیک نمایید که کیفیت لازم را نداشته باشد علاوه بر اینکه اکانت شما را در معرض ریسک شادوبن و بسته شدن قرار می دهد امکان این مورد هم هست که اعتبار و اعتماد مخاطبان خودتان را از دست بدهید.

فالوور فیک اگر به تدریج به اکانت شما اضافه نشود و یا عکس پروفایل و نام کاربری مفهومی نداشته باشد اینستاگرام اکانت شما را به عنوان ربات شناسایی می کند و در ابتدا اکانت شما محدود و سپس بسته می شود.

با خرید فالوور فیک و خرید کامنت اینستاگرام منطبق با الگوریتم های اینستاگرام می توانید علاوه بر به صفر رساندن ریسک بسته شدن اکانت خود اعتماد و اعتبار اکانت خود را نزد مخاطبانتان افزایش دهید.

 

راهکارهای شناسایی فالوور فیک از واقعی

برای شناسایی فالوور فیک از واقعی راهکارهای مختلفی وجود دارد که یکسری از طریق شناسایی ربات ها با بررسی تک تک هر یک امکان پذیر است همچنین برخی سایت ها و نرم افزارها در این زمینه خدماتی ارائه می دهند به بسیار راهگشا هستند.

 

۱- فالوور های فیک پروفایل و آیدی واقعی ندارند

یکی از راه های تشخیص فالوور فیک از فالور واقعی، مشاهده آیدی و پروفایل فالورهای آن است. برای این کار کافی است به قسمت فالوور پیج مورد نظر مراجعه کرده و چند تا از فالوورهای آن را بررسی کنید؛ اگر فالوورها بیشتر پیج هایی با نام های کاربری نامفهوم بودند به معنای این است که صاحب این پیج اقدام به خرید فالوور فیک کرده است.

یکی دیگر از نشانه های تشخیص فالوور فیک از روی پروفایل، اسم ، آیدی و بیو است. پیج های فیک معمولا پیج هایی با اسم رمندوم و عجیب و غریبی هستند که هیچ هویت خاصی را نشان نمی دهند ، هیچ تعریفی از اتفاق خاص را در بیو نمایان نمی کند و تصویر پروفایل، تصویری از یک شخص واقعی نیست.

 

۲- بررسی کامنت های یک پیج

یکی دیگر از راه های تشخیص فالوور فیک از فالور واقعی، بررسی کامنت های یک پیج است. در بعضی مواقع افرادی که فالوور فیک می خرند اقدام به خرید کامنت اینستاگرام نیز می کنند. البته برای تشخیص کامنت فیک نیز راه هایی وجود دارد که به راحتی می توانید آنها را از کامنت واقعی تشخیص دهید.

یکی از راه های تشخیص کامنت فیک از کامنت واقعی، زمان کامنت گذاری فالور ها است؛ اگر دیدید که پس از پست گذاری در ۱۵ دقیقه اول تعداد کامنت ها ناگهان بالا رفت و متوقف شد یا یک دفعه کامنت های زیادی را دریافت کرد، مطمئن باشید که پیج مورد نظر اقدام به خرید کامنت فیک کرده است.  نکته دیگر در مورد کامنت فیک، کامنت های شبیه هم است که پشت سر هم تکرار می شوند.

 

۳- محتوا و تعداد لایک ها باید با هم همخوانی داشته باشند

گاهی پیش می آید با  پیجی مواجه می شوید که تازه وارد اینستاگرام شده است، اما به طرز عجیبی تعداد فالوورها و لایک ها ان پیج بالا است؛ در این مواقع به راحتی خواهید فهمید که فالوورهای این پیج واقعی نیستند. یکی دیگر از نشانه های فالورهای فیک در تعداد پست گذاری در روز است.

شما به عنوان یک کاربر اگر با پیجی رو به رو شوید که در طول روز بیشتر از دو پست می گذارد، کمتر تمایل دارید که آن پیج را دنبال کنید، اگر دیدید پیجی با این مشخصات در اینستاگرام فالوورهای زیادی داشت، مطمئن باشید بیشتر فالور های آن را پیج های فیک تشکیل می دهند .

چگونه فالوور فیک را از واقعی تشخیص دهیم

نکته دیگر در مورد ارتباط محتوا و فالور، نوع محتوای تولید شده است؛ اگر شما با پیجی مواجه شوید که محتوای جذابی ندارد و همان محتوا را نیز در زمان بندی درست به اشتراک نمی گذارد اما تعداد فالوورها و لایک های آن بالا است، مطمئن باشید پیج اقدام به خرید فالوور فیک کرده است.

۴- از ابزار های آنلاین برای تشخیص فالوور فیک استفاده کنید

یکی دیگر از راه های تشخیص فالوور فیک از فالوور واقعی، استفاده از ابزار های آنلاین تشخیص فالوور است. استفاده از ابزار های آنلاین تشخیص فالوور فیک از راحت ترین  کار هایی است که می توانید برای تشخیص فالوور فیک از فالوور واقعی انجام دهید. در این مورد دیگر نیاز نیست تعداد فالور ها و یا هر پیج را تک به تک بسنجید. سایت‌های متفاوتی مانند hypeauditor به شما برای این منظور بسیار کمک می کنند.

همچنین اپلیکیشن هایی مثل اپلیکیشن Follower Analyzer و یا اپلیکیشن Profile Chief که هم نسخه اندروید و هم ios دارند در این زمینه بسیار راهگشا هستند.

 

نتیجه گیری

از آن جایی که در اینستاگرام بیشترین تلاش بر سر تعداد فالوور و لایک است و این مقوله در واقع اعتبار هر پیج به شمار می رود، افرادی اقدام به خرید فالوور فیک می کنند تا پیجشان زودتر به بازده مورد نظر برسد.

بیشتر ما زمانی که می خواهیم از آنلاین شاپ خرید کنیم، به اولین چیزی که دقت می کنیم ، تعداد فالوورها و لایک های آن پیج است، به طوری که این معیار برای اکثر ما بهترین معیار سنجش اعتبار آن پیج به شمار می رود. همین موضوع  باعث می شود که حساسیت در تشخیص فالوور فیک از فالوور واقعی بیشتر بشود.

تلاش ما بر این بود که در این مقاله کوتاه به طور مختصر برایتان توضیح دهیم که چطور با استفاده از چند ترفند ساده، فالوور فیک را از فالوور واقعی تشخیص دهید و در نهایت اعتبار پیج شما را بالا تر می برند. در انتهای این مقاله کافی است پیج مورد نظرتان را چک کنید و ببینید آیا می توانید فالوور فیک را از فالوور واقع تشخیص دهید یا خیر؟

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا