بهترین لپ تاپ برای برنامه نویسی در سال ۲۰۲۲

خرید بهترین لپ تاپ مناسب برنامه نویسی مهم‌تر از همه چیز است. زیرا بسیاری از ما سبک کار ترکیبی را می‌پذیریم و لپ تاپ‌ها مهم‌ترین ابزارها برای انجام فعالیت‌های مختلف است. زیرا این امکان را می‌دهند تقریباً در هر جایی که می‌خواهید کار کنید. مهم‌تر از همه، لپ تاپ‌های مدرن اکنون قدرتمندتر از همیشه طراحی شده‌اند و براحتی کدها را خوانده و آزمایش می‌کنند.

برنامه نویسی و کدنویسی به‌سرعت بسیار سریع نیاز دارد تا توانایی محاسبات میلیون‌ها داده امکان پذیر باشد. معمولاً لپ تاپ‌های معمولی و رده‌های پایین برای انجام این کار طراحی نشده‌اند و حتی ممکن است مانعی برای برنامه نویسی کارآمد باشند.

در این قسمت با بهترین لپ تاپ مناسب برنامه نویسی آشنا می‌شوید. زیرا تشخیص اینکه چه لپ تاپی به‌طور خاص برای برنامه نویسی طراحی شده کمی دشوار است.

لپ تاپ مناسب برنامه نویسی چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

بهترین لپ تاپ برای برنامه نویسی در سال 2022

این روزها مدل‌های لپ تاپ زیادی وجود دارد. از لپ تاپ‌های مخصوص بازی گرفته تا مک بوک های گران قیمت و یا مدل‌های قیمت مناسب و لپ تاپ استوک. در حالی که برخی مدل‌های برای صنایع خاص و کاربردهای تجاری، خلاقیت و بازی طراحی شده‌اند. اما بهترین لپ تاپ برنامه نویسی چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

اگر به دنبال لپ تاپ جدید برای انجام کدنویسی هستید، به ویژگی‌های ضروری برنامه نویسان از یک لپ تاپ نگاهی بیندازید:

۱.صفحه نمایش عالی!

می‌پرسید چرا؟ صفحه نمایش یکی از مهم‌ترین مواردی است که یک برنامه‌نویس باید در نظر بگیرد. به این دلیل که همان چیزی است تقریباً ۹۹ در صد مواقع هنگام کار به آن نگاه خواهید کرد. به هیچ وجه ساده از صفحه نمایش گذر نکنید و حتماً گزینه ایده آلی برای آن در نظر بگیرید.

۲.پردازنده

پردازنده مانند هر برنامه دیگری همیشه بهتر است. یک پردازنده با عملکرد بالا داشته باشید. با این حال، ممکن است تمام افراد بودجه نامحدود برای خرید نداشته باشند. بنابراین هنگام انتخاب پردازند به چند گزینه توجه داشته باشید.

آیا می‌خواهید از چندین برنامه به‌طور همزمان استفاده کنید؟ آیا با حجم زیادی از داده‌ها کار می‌کنید و ساعت‌ها مشغول جمع‌آوری آنها هستید؟ اگر این شرایط محیاست، باید تعدادی هسته‌های پرقدرت را برای پردازنده در نظر بگیرید. اما در صورت تمرکز بر یک نرم‌افزار، پردازنده‌ای با سرعت کلاک بالا کاملاً مناسب است. همچنین می‌توانید برای تهیه پردازنده‌های پرقدرت به سراغ خرید لپ تاپ استوک ایسوس و یا دیگر برندها بروید. زیرا دیگر مجبور نیستید به‌اندازه نمونه آکبند آن هزینه بپردازید.

۳.رم

چه برای کارهای اداری و چه برای بازی یا برنامه نویسی، حداقل رم پیشنهادی برای خرید ۸ گیگابایت است. این مقدار سختی کار را از بین می‌برد و اگر توانایی پرداخت هزینه بیشتری دارید، توصیه می‌شود ۱۶ گیگابایتی را در نظر بگیرید.

اگر لپ تاپ ۸ گیگابایتی انتخاب کردید، پیشی بینی می‌شود حداقل در آینده لپ تاپ خود را به ۱۶ گیگابایت بیشتر ارتقا دهید.

۴. فضای ذخیره‌سازی

برای اینکه رایانه شما سریع کار کند باید مطمئن شوید دارای SSD است. زیرا این ویژگی باعث می‌شود بدون توجه به وظیفه تان سریع‌تر کار کند و سرعت کار افزایش یابد.

در سال ۲۰۲۲، حداقل فضای ذخیره‌سازی، ۲۵۶ گیگابایت در نظر گرفته شده است. اما همچنان پیشنهاد می‌شود یک SSD با ظرفیت ۵۱۲ گیگابایت یا بیشتر خریداری کنید.

خرید لپ تاپ استوک برای برنامه نویسی

بهترین لپ تاپ برای برنامه نویسی در سال 2022

فرقی نمی‌کند یک برنامه‌نویس جدید شروع به کار کرده‌اید یا در کار خود حرفه‌ای هستید، برای خرید بهترین لپ تاپ برنامه نویسی با قیمت مناسب باید به فکر نمونه‌های استوک باشید. برنامه نویسان انواع مختلفی از فعالیت‌ها را پوشش می‌دهند و برای هر کدام به ابزارهای مختلفی نیاز دارند. به همین دلیل، پیدا کردن لپ تاپی که هم پاسخگو نیاز آنها باشد و هم قیمت ایده آلی داشته باشد کمی سخت است. از طرفی، امروزه حضور لپ تاپ‌های استوک در هر برندی کمی امیدوارکننده است. از لپ تاپ Lenovo گرفته تا پیشرفته‌ترین و لپ تاپ‌های گیمینگ. به آسانی می‌توان با پیدا کردن یک مرکز خرید معتبر لپ تاپ مخصوص برنامه نویسی را باید قیمت باورنکردنی خریداری کرد.

خیلی‌ها تصور می‌کنند لپ تاپ‌های استوک گزینه مناسبی برای خرید نیستند. غافل از اینکه برخی نمونه در بازار وجود دارد که تنها یک ماه استفاده شده و یا حتی کاملاً آکبند هستند و با لپ تاپ‌های چندین سال کار کرده و دست دو کاملاً متفاوت‌اند. بنابراین اگر بودجه خرید بهترین لپ تاپ برنامه نویسی را ندارید این فرصت را برای پیشرفت در این زمینه از دست ندهید.

بهترین لپ تاپ‌ها برای برنامه نویسی در سال ۲۰۲۲

بهترین لپ تاپ برای برنامه نویسی در سال 2022

در ادامه با چند نمونه از لپ تاپ‌های معروف در زمینه برنامه نویسی آشنا می‌شوید:

۱.لپ تاپ دل XPS 15 OLED

یکی از بهترین لپ تاپ‌های همه‌کاره و مناسب برنامه نویسی لپ تاپ دل مدل XPS 15 OLED است که سرعت بسیار بالایی دارد و عملکرد آن در خواندن کدهای برنامه نویسی فوق العاده است. طراحی خاص و بی نظیر آن نیز زبانزد خاص و عام است و با پتانسیل برنامه نویسی طراحی شده است.

۲.لپ تاپ اچ پی Spectre x360 14

این مدل لپ تاپ اچ پی طراحی خاص و زیبایی دارد و عملکرد آن در زمینه برنامه نویسی بسیار مناسب است. طول عمر باتری بسیار بالاست و صفحه کلید بسیار راحتی دارد که برای نوشتن کد بهترین انتخاب است.

۳.لپ تاپ اپل مک بوک پرو M1 2022، ۱۳ اینچ

بدون شک یکی از بهترین لپ تاپ‌های اپل برای برنامه نویسی مدل پرو M1 2022 است. این لپ تاپ دارای تراشه قدرتمندی است و عمر باتری آن ستودنی است و در هیچ لپ تاپی مشاهده نمی‌شود. همچنین صفحه کلید لپ تاپ به طرز عجیبی راه و سریع است.

نتیجه‌گیری

خرید بهترین لپ تاپ مناسب برنامه نویسی یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های برنامه نویسان است که دوست دارند کار خود را در بهترین شرایط شروع کنند و بدون هیچ مشکلی برنامه‌های ساخته ذهنشان را به حقیقت برسانند. اگر شما هم جز برنامه نویسان هستید که در هر لحظه می‌خواهید کار کنید، بدون شک به یک لپ تاپ پرقدرت نیاز دارید تا بتوانید از کار خود بخوبی قدردانی کنید و انگیزه کافی برای ادامه کار داشته باشید. ممکن است در نگاه اول، انتخاب از میان مدل‌های مختلف سخت باشد، اما با مشخص کردن ویژگی‌های مورد نیازتان و کمک گرفتن از فرد یا مجموعه‌ای معتبر راحت‌تر تصمیم تان قطعی می‌شود.

امیدواریم توانسته باشیم بهترین پیشنهادها برای خرید لپ تاپ ارائه دهیم و به تمام برنامه نویسان کمکی هر چند کوچک کرده باشیم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا