خودنویس مسی جاودانه با خواص آنتی باکتریال (+عکس)

خودنویس ایندر علاوه بر استفاده از پوشش مس، کاملا بدون برجستگی و جزئیات اضافه طراحی شده تا فضایی برای شکل گیری جرم و آلودگی روی آن وجود نداشته باشد…

موبنا؛ محمدمهدوی – خودنویس مسی ایندر طراحی شده توسط Rakha Singh، مفهوم لوازم التحریر اداری را به سطح جدیدی می رساند. این خودنویس به صورت دست ساز در انگلستان ساخته شده و با پوشش مستحکمی از مس؛ ویژگی هایی نظیر دوام، طراحی پیچیده، ظرافت و هنر نفیس را ترکیب می کند. خصوصیاتی که صاحب خودنویس را تا آخر عمر همراهی می کنند.

خودنویس مسی جاودانه با خواص آنتی باکتریال (+عکس)

درخشش قرمز- نارنجی این محصول بدون گیره یا هر تزیین دیگری، آن را بیش از پیش تبدیل به مجموعه ای منحصر به فرد می کند. قلم در عین حال وزن و تعادل راضی کننده ای دارد و برای انواع نوشتار ایده آل خواهد بود.

از سوی دیگر، با توجه به اقدامات ایمنی و بهداشتی که در اثر همه‌ گیری کووید-۱۹ افزایش یافته، طراح مس را به دلیل خواص ضد میکروبی آن انتخاب کرده است. مس باکتری‌ ها، مخمرها و ویروس‌ ها را هنگام تماس مستقیم از بین می‌ برد و این خاصیت را حتی پس از پاک شدن نیز حفظ می‌ کند.

به همین علت برای افرادی که در محیط‌ های حساس کار می‌کنند گزینه مناسبی به شمار می رود. گفتنی است که هر خودکار دارای کارتریج های اروپایی آبی و مشکی است و از نقطه نظر کیفیت نیز با استاندارد های جهانی همسو شده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا