۳ ترفند برای قبل از آرایش و ۳ ترفند برای بعد از آرایش

اگر می‌ خواهید یک آرایش تمیز روزانه داشته باشید که برای تمام طول روز دوام داشته و زیبایی شما به خوبی حفظ شود لازم است نکات و اصولی را رعایت کنید. این نکات و اصول اگر چه ساده و ابتدایی به نظر می رسند، اما همه آن ها روی هم در نهایت تاثیر فوق العاده ای در سبک آرایشی شما و تمیز و مرتب ماندن آن در ساعت های طولانی خواهد داشت.

در این مطلب با ما همراه شوید تا ببینیم چطور می توان یک آرایش روزانه تمیز و طولانی مدت را ایجاد کرده و در تمام طول روز از زیبایی آن لذت برد.

ترفندهای پیش از آرایش

از جمله ترفندهایی که برای پیش از شروع آرایش باید به کار ببرید، موارد زیر قابل توجه هستند:

اسکراب پوست پیش از آرایش

یکی از تکنیک های بسیار کاربردی که به شما کمک می کند تا آرایشی تمیز و پرجلوه داشته باشید، آماده کردن صحیح پوست پیش از شروع آرایش است. در واقع اگر پوست شما به آلودگی های روزمره آلوده شده و چربی و ذرات معلق روی سطح آن باشد، قطعا حتی بهترین محصولات آرایشی نیز تاثیرگذاری لازم را روی پوست شما نخواهند داشت .در نظر داشته باشید که استفاده از یک پوشش کرم پودر عالی روی پوستی که چربی و آلودگی ها را به خود گرفته ،نمی تواند آنقدرها زیبا و بی نقص باشد.

در این صورت حتی اگر در ابتدای آرایش صورت شما جلوه لازم را پیدا کند، پس از گذشت چند ساعت ترکیب پوشش کرم پودر با چربی و آلودگی ها چیزی نامرتب و نازیبا ایجاد خواهد کرد. از این رو یکی از ترفندهای مهم این است که از اسکراب پوست استفاده کرده و صورت خود را از هرگونه آلودگی چربی و پوست های مرده و اضافه پاکسازی کنید. اسکراب سنت ایوز، یکی از بهترین اسکراب های پوستی بوده که اثرگذاری فوق‌العاده ‌ای در رفع آلودگی ها و پاکسازی پوست دارد. شما می توانید به صورت هفتگی از این اسکراب روی پوست خود استفاده کرده و نتیجه عالی آن را برای داشتن آرایشی تمیز و بی نقص تجربه کنید.

 

توصیه می کنیم که حتما طرز استفاده اسکراب سنت ایوز را دنبال کرده و از این اسکراب به درستی استفاده کنید.

استفاده از کرم مرطوب کننده پیش از شروع آرایش

نکته مهم بعدی استفاده از کرم مرطوب کننده پیش از شروع آرایش پوستی است. به ویژه اگر شما پوستی معمولی یا خشک داشته باشید، حتما لازم است که از کرم مرطوب کننده مناسب پیش از آرایش کردن استفاده کنید. توجه داشته باشید که هرگونه خشکی پوست یا حتی مشکلات ریز دیگر که ناشی از آبرسانی ضعیف پوست باشد، باعث خواهد شد تا پوشش کرم پودر به خوبی روی پوست قرار نگیرد. از این رو پیش از هر اقدامی، ابتدا از یک کرم مرطوب کننده و آبرسان بدون چربی روی پوست خود استفاده کرده و اجازه دهید کرم به خوبی جذب پوست شما شود. پس از آن می توانید از از کرم پودر، کانسیلر و دیگر محصولات آرایشی استفاده کنید.

کرم مورینگا از بهترین کرم هایی است که می توانید برای تمیز نگاه داشتن آرایش خود از آن استفاده کرده و مطمئن باشید که اثرگذاری آن در درخشش و زیبایی پوست شما فوق العاده است. خواص کرم مورینگا بسیار قابل توجه بوده و بهترین اثرگذاری را دارد. شما می توانید این کرم را در فروشگاه اینترنتی مو تن رو، به صورت آنلاین خریداری کرده و از اصالت کالا مطمئن باشید.

آرایش صحیح ابرو

یکی از مشکلاتی که اغلب خانم ها پس از چند ساعت در آرایش خود مشاهده می کنند، خراب شدن آرایش ابروها است. حتی اگر شما تا ابروهای منظم و پر داشته باشید، به هر ترتیب برای تکمیل آرایش خود از محصولات آرایشی ابرو کمک گرفته اید. در صورتی که ابروهای شما به خوبی با استفاده از ژل ابرو فیکس نشده باشند، پس از گذشت چند ساعت شاهد از بین رفتن ترکیب اولیه و نظمی هستید که به آن ها در شروع آرایش خود داده بودید.

میکاپ ماندگار در تابستان

از یاد نبرید که ابروها به عنوان قاب چهره شناخته شده و در صورتی که آرایش ابروها از ساختار اولیه خارج شوند، به طور کلی آرایش چهره شما جذابیت خود را از دست خواهد داد. برای داشتن آرایشی زیبا و بی نقص از ژل ابرو کمک بگیرید. ژل ابرو اسنس اصل باعث می شود تا بتوانید آرایش ابروهای خود را فیکس کرده و آن ها را برای تمام طول روز در فرم دلخواه نگه دارید.

ترفندهای پس از آرایش

برای آن که آرایش شما در تمام طول روز تمیز بماند، ترفندهای زیر را پس از به پایان رسیدن آرایش، به کار بگیرید:

استفاده از پودر فیکساتور

به کار بردن پودر فیکساتور، کمک می کند تا آرایش شما برای طولانی مدت حفظ شده و تمیزی و جذابیت آن هیچ تغییری پیدا نکند. اهمیت زیادی دارد که از پودر فیکساتور به درستی استفاده کرده و تمام بخش های صورت خود را پوشش دهید.

خودداری از خیس کردن لب ها

برخی از ما عادت داریم که مرتب حین صحبت کردن یا به طور کلی در طول روز، لب های خود را زبان زده و این باعث می شود که رژ لب یا خط لب، از رنگ و یکدستی اولیه خود خارج شده و لب ها دو رنگ دیده شوند. از این روی برای آن که زیبایی و تمیزی آرایش شما تا پایان روز حفظ شود، لازم است که حتما این عادت را ترک کنید.

آرایش در تابستان

دست نزدن به صورت

این عادت اشتباهی است که برخی از ما داریم و در طول روز، مرتب به صورت خود دست زده و آن را بی دلیل لمس می کنیم. این عادت باعث می شود که کرم پودر و دیگر محصولات آرایشی روی پوست مرتب حرکت کرده و خیلی زود زیبایی و تمیزی آن ها از بین برود.

نتیجه گیری

همان طور که مشاهده کردید می توان با استفاده از تکنیک های ساده ای، آرایشی تمیز را برای تمام طول روز حفظ کرده و از زیبایی و جلوه آن لذت برد. شما چه نکات دیگری را به این فهرست اضافه می کنید؟

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا