به‌روزرسانی جدید واتس‌آپ با قابلیت افزایش تعداد اعضای گروه‌ها منتشر شد

اکنون واتس‌آپ از گروه‌هایی با تعداد اعضای بیش‌تر پشتیبانی می‌کند. این ویژگی ابتدا در نسخه بتای برنامه مشاهده شد؛ اما اکنون از طریق نسخه رسمی در دسترس کاربران قرار گرفته است. به‌روزرسانی جدید واتس‌آپ، محدودیت تعداد اعضای کاربران گروه را از ۲۵۶ به ۵۱۲ گیگابایت افزایش می‌دهد.

موبنا – آخرین به‌روزرسانی واتس‌آپ که توسط وبسایت WaBetaInfo شناسایی شده است؛ به‌صورت مرحله به مرحله منتشر می‌شود. چنان‌چه پیش‌تر این به‌روزرسانی را دریافت نکرده‌اید؛ در این‌صورت طی مدت ۲۴ ساعت آینده بایستی قادر به دریافت آپدیت جدید باشید. قابلیت جدید واتس‌آپ در پلتفرم‌های اندروید، iOS و همچنین رایانه‌های رومیزی قابل دسترس است.

آن‌دسته از کاربران واتس‌آپ که مدیریت گروه‌های مختلف را بر عهده دارند؛ جهت دسترسی به محدودیت جدید ۵۱۲ عضوی لازم نیست هیچ کار اضافه‌ای انجام دهند. هنگامی که کاربران نسخه واتس‌آپ مورد استفاده خود را به‌روزرسانی نمایند؛ ظرفیت اعضای گروه‌ها به‌طور خودکار ۲ برابر شده و به ۵۱۲ عضو خواهد رسید.

سایر نسخه‌های بتای واتس‌آپ نشان می‌دهند که این برنامه پیام‌رسان محبوب احتمالا از ویژگی ویرایش پیام‌ها نیز بهره‌مند خواهد شد. با این‌حال مشخصه مذکور پیش‌تر تست شده؛ اما به‌صورت عمومی عرضه نشده است. بنابراین ارائه این قابلیت در نسخه اصلی و عمومی اپلیکیشن واتس‌آپ سناریویی است که تحقق آن صرفا با گذر زمان مشخص خواهد شد.

به‌روزرسانی جدید واتس‌آپ با قابلیت افزایش تعداد اعضای گروه‌ها منتشر شد

از جنبه امکانات مختلف، واتس‌آپ اخیرا یکی از بزرگ‌ترین به‌روزرسانی‌های تاریخ خود را دریافت نموده است. بدین‌ترتیب اکنون کاربران با استفاده از ایموجی‌ها می‌توانند نسبت به پیام‌های دریافتی واکنش نشان دهند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا